Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!

Motor geluid, geen uitlaat geluid :)
Ik rij netjes met een E-goedgekeurde Akra (dus met catalysator, klep en Killer) omdat ik geen gezeik wil :P
Toch klinkt hij altijd mechanisch
Had dat begrepen. Zie mijn emoticon.

Dacht dat de 954 stil was met de titanium Bos en dB killer maar kreeg toch zwart op Zandvoort. Nu een andere Bos (carbon) met dB en geen problemen meer. En ik denk dat als je geen probleem op het circuit hebt, dat ook niet op de weg hebt.

Maar mechanisch geluid viel mij ooit ook op. Neef had een 98 blade. Was iets rauwer dan mijn 954. Nadat hij onderuit gereden was kocht hij een 600F. Kwam die showen en viel mij op dat die heel stil was. Stiller dan de 954, zelfs na kleppen stellen en nieuwe naks er in.
 
de ardennen liggen toch grofweg op de hoogte van de Eifel, of nie?
Wil je niet bang maken, maar ik werd maandagochtend wakker in een tentje terwijl het -4 was.. en de aangevroren hagel van m’n fiets kon gaan bukken..
Wij gaan over 4 weken nog een weekendje sauerland doen met 4 motoren. Uitvalsbasis is willingen. Zijn er nog mensen met mooie gpx routes hier?
Bochten is belangrijker dan omgeving O-)

Wil je niet bang maken, maar ligt de Ardennen niet grofweg op de hoogte van de Ardennen? Daar werd ik afgelopen maandag wakker in een tentje met -4 en de aangevroren hagelstenen van de avond ervoor van m’n motor kon staan bikken voordat ik weg reed..🫣

Zit dit nu te typen in noord Spanje (Pyreneeën ) maar daar is het op dit moment niet veel beter met 8 gr overdag🥶
 
de ardennen liggen toch grofweg op de hoogte van de Eifel, of nie?
Wil je niet bang maken, maar ik werd maandagochtend wakker in een tentje terwijl het -4 was.. en de aangevroren hagel van m’n fiets kon gaan bukken..


Wil je niet bang maken, maar ligt de Ardennen niet grofweg op de hoogte van de Ardennen? Daar werd ik afgelopen maandag wakker in een tentje met -4 en de aangevroren hagelstenen van de avond ervoor van m’n motor kon staan bikken voordat ik weg reed..🫣

Zit dit nu te typen in noord Spanje (Pyreneeën ) maar daar is het op dit moment niet veel beter met 8 gr overdag🥶

Zit je aan de vino?

Vino je aan de vino?
 
de ardennen liggen toch grofweg op de hoogte van de Eifel, of nie?
Wil je niet bang maken, maar ik werd maandagochtend wakker in een tentje terwijl het -4 was.. en de aangevroren hagel van m’n fiets kon gaan bukken..


Wil je niet bang maken, maar ligt de Ardennen niet grofweg op de hoogte van de Ardennen? Daar werd ik afgelopen maandag wakker in een tentje met -4 en de aangevroren hagelstenen van de avond ervoor van m’n motor kon staan bikken voordat ik weg reed..🫣

Zit dit nu te typen in noord Spanje (Pyreneeën ) maar daar is het op dit moment niet veel beter met 8 gr overdag🥶
ongeveer, maar de noordelijke kant ligt op dezelfde hoogte. O wacht je hebt de Belgische Ardennen en die andere... Malmedy is de Belgische ardennen dus dat klopt ongeveer wel :Y

ardennen.PNG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan