2007 motor Dax 125 met NL kenteken

Olivierdax

Rookie
21 apr 2010
5
0
Naarden
Wegens overstap naar Harley gaat de DAX in de verkoop. Incl NL motorkenteken.

Het is een 2007 Zhenhua DAX125 met maar 3700 km( het is in werkelijkheid minder, de teller geeft te veel aan)op de teller. verder heeft hij;

* LED knipperlichten voor en achter
* NHRC uitlaat in nieuwstaat
* Hadenau banden
* 24mm Mikuni carburateur met powerfilter
* Alle originele onderdelen meegeleverd, alles zgan.
* Als je wilt heb ik er ook een gratis electrische turbo bij.

De Dax heeft altijd binnen gestaan, en in de winter niet gereden. Dit is een geweldige motor voor de beginner om lekker mee rond te toeren, voor achterop de camper of gewoon omdat t old skool leuk is :).

vraagprijs maar eigenlijk vaste prijs 999 euro.

full
 
Laatst bewerkt:
Niet om je topic af te kraken ofzo... Maar voor 100 meer oid koop je een nieuwe?

Maargoed, kick. Vind dit leuke dingen!
 
Maar deze heeft wel andere bandjes, uitlaat en knippertjes. Ingereden en wel. Maar aan de andere kant, deze dingen zijn qua waarde erg moeilijk in te schatten.
 
Nieuwe koop je rond de 1250 ofzo..maar hij heeft weinig km's en is nog jong, dus redelijk waardevast.

demijne heeft idd diverse veranderde onderdelen, en de originele onderdelen( in nieuwstaat) worden netjes meegeleverd, evenals de turbo.
 
deze dingen zijn qua waarde erg moeilijk in te schatten.

Dat ben ik niet met je eens. Het is geen originele dax, maar een replica uit china. 3700 km is dan niet zo weinig als je de chinese kwaliteit bekijkt. Normaal gesproken schrijf je 50% af in het eerste jaar bij chinese motoren.
 
Leuke auto op de achtergrond :Y

Voor de rest: welkom en de overstap van DAX naar Harley......... :X

Hee, ik zie daar een addertje in het groen ;)
 
Electrische Turbo? Bladblazer of föhn?

Lees electrische turbo als; Electrische turbo. dit schrijf ik zo omdat het er eentje is. vraag dan om een foto. het merk is " Hurricane"

Hoe hard loopt ie op top?

hij loopt zelf 110, maar achter een grote auto op de A1 naar de 130.

Ik denk dat je iets anders bedoelt.

nee, dat bedoel ik niet.

veel leuker dan een scootertje in de stad en hij kan makkelijk in de huiskamer staan

idd :) hij is te koop hoor :D

net wat te duur voor mij helaas

ik zou zeggen; doe dan een bod. en dan eentje die wel een beetje in de buurt ligt.

Normaal gesproken schrijf je 50% af in het eerste jaar bij chinese motoren.

dat ben ik dan weer niet met jou eens. als je normaliter netjes met je spullen omgaat zal het wel meevallen. iets met warmrijden en poetsen enzo. het is een feit, kwalitatief is het idd minder dan de echte Honda. het enige manco wat ik me kan bedenken is dat de startmotor nog wel eens weigert.

Leuke auto op de achtergrond :Y

Voor de rest: welkom en de overstap van DAX naar Harley......... :X

Thanx. die is strax ook te koop. maar moet eerst afgemaakt worden.

En de Harley... tja, ieder zijn eigen ding.
 
Laatst bewerkt:
Startmotor op een Honda Dax weigert inderdaad nooit en te nimmer dienst. :+




Maar dat is natuurlijk niet het enige verschil in kwaliteit.
Maar goed, ook dit zijn grappige dingetjes en voor ene originele moto-Dax in nette staat betaal je ook meer. 200% van dit bedrag ofzo.

Kickje voor de bamidax!
 
Enorme Kick voor deze fiets!!!!!
*O* *O* *O*
Jammer dat ik zelf al twee motoren hier heb staan.

Deze dax heb ik eens live gezien en de eigenaar gesproken. :Y
We hebben hier te maken met een echte liefhebber die erg zuinig met zijn machine omgaat. :}

Jammer dat ik er nu ff geen geld voor heb want € 999 is echt geen geld voor deze super bike.

Tevens heeft deze meneer ook hele mooie mini's in de verkoop.
Stuk voor stuk juweeltjes. :Y
 
Erg leuk :)

Volgens mij kan je kant-en-klare blokjes kopen voor deze brommers met 14pk, euro of 300-400. Dan heb je ineens een snelle chinadax :]
 
dat ben ik dan weer niet met jou eens. als je normaliter netjes met je spullen omgaat zal het wel meevallen. iets met warmrijden en poetsen enzo.


Ik moet Geel&Snel toch wel gelijk geven. Het feit dat je je motor netjes poetst en warmrijd doet weinig af aan de afschrijving het eerste jaar en inderdaad, een Chinese motor schrijft het eerste jaar +- 50% af. T is helaas geen goede investering, zeker niet als je er nog dingen aan gaat verbouwen.

'T is een leuk brommertje, maak van die vaste prijs een vraagprijs, ben een beetje flexibel en je verkoopt m wel.
Succes ermee!!
 
50% ??? Doe ff normaal, als je een fiets koopt en verkoopt dan betekend dat toch ook niet meteen 50% er af omdat het een Honda of Yamaha is? Vind ik echt onzin
 
kwaliteit van die dingen is ruk maar het blijven echt gewoon vette dingen
ik zit er nog steeds over te twijfelen om er een aan te schaffen puur voor de fun
je moet er niet te veel van verwachten maar voor het geld is het echt wel grappig

lees dit maar eens http://www.twolefthands.nl/Dax/Page1 Dax/Dax_page1.htm

krijg je een goede indruk van wat je allemaal met een kleine das kan doen (je moet het wel met een korrel zout nemen) suc6
 
maak van die vaste prijs een vraagprijs, ben een beetje flexibel en je verkoopt m wel.

Er is best iets over te praten, maar laten we reeel blijven.

Nou lijkt 50% me wel veel vandaar dat ik er wel 600 euro voor wil geven.

nee.

610 euro hier Olvier

nee.

Op het moment is het zelfs de enige 125 op marktplaats. daarnaast kosten ze voorzover ik kon vinden zo snel rond de 1500, en sommigen zijn dan zelfs zonder kenteken, en te suf voor woorden.
 
Laatst bewerkt:
Nounou... weinig serieuze reacties... jammerrr

Ik heb inmiddels bedacht dat als iemand 700 biedt( inmiddels al 2x deze bieding gekregen nl), ik accoord ga voor deze prijs, maar wel zonder uitlaat en carb. de originele onderdelen mogen natuurlijk wel mee.

Dus: doe een bod!
 
50% ??? Doe ff normaal, als je een fiets koopt en verkoopt dan betekend dat toch ook niet meteen 50% er af omdat het een Honda of Yamaha is? Vind ik echt onzin

Een Chinese brommert schrijft veel af. Dat kan best eens rond de 50% liggen 't eerste jaar. Dat is echt niet vreemd, beetje afhankelijk van km's en staat.
Niet alle merken schrijven evenveel af. Kijk eens welk percentage een bmw afschrijft tov een hyosung.... of een vw tov een landwind.

Als TS €700 krijgt, wat hij nu vraagt, zit je al op 44%......

Desalniettemin TS, succes met de verkoop. Die prijs mag hij wel opbrengen hoor vind ik!
 
Laatst bewerkt:
Erg leuk :)

Volgens mij kan je kant-en-klare blokjes kopen voor deze brommers met 14pk, euro of 300-400. Dan heb je ineens een snelle chinadax :]
Mijn blok, met 13pk op het achterwiel koste me 190 euro, en gaat aardig snel. en kost niks.

Waarde van een immi zakt snel, ook al ie die nog zo mooi.
Mijn splinter nieuwe motor-dax heb ik bij de dealer gekocht voor 950euro met 0km.
En een andere motordax, met verlengde achterbrug, andere sturen niewe uitlaat enz erbij voor nog geen 600e. met net 3000 op de teller.


Maar het blijft erg leuk voor erbij, z'n dax.
ik heb er veel plezier van.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan