Heb ik gezien! Vandaar dat ik aan het twijfelen ben.. scheelt niet veel meer qua prijs.
In het begin slijt de boel op mekaar in, is wel handig dat het metaalslijpsel er niet te lang in blijft zitten.En dan een 1000 km beurt?
Hebben die zin eigenlijk? Filter vervangen is dat toch?
Allemaal van horen zeggen. Ik heb nog nooit een nieuwe gehad.
Inrijden zou ik persoonlijk gewoon heel afwisselend doen, niet perse max 5k rpm. Gewoon veel schakelen, eventjes in de touren laten klimmen enz. Niet vol gas laag in de toeren (om je aan 5k rpm max te houden..). De eerste kilometers (50 á 100) natuurlijk wel gewoon lekker rustig.
Al eens op gereden?
De parallel twin is een pareltje (klinkt ook fantastisch, ja echt waar), remmen zijn ook heel goed. Echter qua sturen mag ‘ie nog niet in de schaduw staan van mijn KTM 1090R.
Ik denk dat een setje Hyperpro’s of veren van HK hem heel goed zullen doen.
Als allrounder denk ik dat je beter af bent met de Honda, maar das mijn persoonlijke mening
Jammer dat de Yamaha T700 nergens proef te rijden is.
AT is wel 40 kg zwaarder.
De test in Italië zoals hier eerder getoond wint AT voor T7 en KTM.
AT wordt tweede bij de Alpenmasters voor wat dat waard is.
Ik ben zelf dezelfde afweging aan het maken.
Voor km-vreters is de AT de betere lijkt het. Voor off-road en lekker klooien en bochten pakken lijkt de T7 de winnaar.
Het blok van de T7 is levendiger en net zo krachtig. Boven 120 km/u zal de AT er langer aan trekken, maar hoe vaak kom je daar.
Het wachten is op mensen die echt kilometers gemaakt hebben.
Ruitje, zadel, vaak tanken, ...?
@ Ferry, Weet niet of je aktief bent op "instagram"?
Lea Rieck zit al in Marokko met haar T700.
Lea Rieck // Got2Go (@lea_rieck) • Instagram-foto's en -video's
51.4K volgers, 2,258 volgend, 1,196 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van Lea Rieck // Got2Go (@lea_rieck)www.instagram.com
Het is inderdaad jammer dat de T7 nergens te testen is. Heb er al even op gezeten bij MotorCity, maar testrijden kon ik wel vergeten. Zijn niet aan te slepen die T700's. Op de AT heb ik al gereden. Klinkt inderdaad echt heel goed. Is ook duo een stuk comfortabeler gok ik zo.
Ik denk dat wat jij zegt op gaat wat betreft km-vreten en wat speelser rijden. Ik heb ook testgereden op de KTM 790 Adventure R. Dat was echt een heerlijke motor! Echter vind ik € 16.000 nogal prijzig voor een motor die je nog moet uitrusten met het broodnodige.
Nadat ik deze Instagram heb doorgespit heb ik besloten dat het de T700 wordt. Wat betreft lange afstanden zit het blijkbaar goed en als 130 - 140 goed te houden is dan ben ik tevreden. 160 kunnen cruisen kan op de AT makkelijk, maar ik ben mijn rijbewijs toch liever niet kwijt.
T700 it is dus! Vraagje aan jullie allen. Ik neem er de Rally pack op en stuurverhogers. Verder twijfel ik over de middenbok, dikkere beschermplaat onder het blok en het rek voor de zijkoffers om later zelf koffers voor te kopen.
Welke van de 3 zal ik nemen? Alles wordt straks aftermarket aangeboden, dus ik neig het meest naar het rek voor de koffers. Wat denken jullie?
Al eens op gereden?
De parallel twin is een pareltje (klinkt ook fantastisch, ja echt waar), remmen zijn ook heel goed. Echter qua sturen mag ‘ie nog niet in de schaduw staan van mijn KTM 1090R.
Ik denk dat een setje Hyperpro’s of veren van HK hem heel goed zullen doen.
Als allrounder denk ik dat je beter af bent met de Honda, maar das mijn persoonlijke mening
Jammer dat de Yamaha T700 nergens proef te rijden is.
Heb tijdens de Demo tour op de T7 gereden ( verslagje hiervan staat terug ) maar vooral off road en het regende dus ik heb de bochten handling niet goed kunnen testen en die is toch wel belangrijk voor mij.
Maar je schrijft dat ie qua sturen niet in de schaduw staat van je 1090R?
Is de KTM zo goed of de T7 zeer matig/slecht?
Hij is besteld! Heb de middenbok genomen naar aanleiding van jullie advies. Verder een rallypack en stuurverhogers. Vond het bagagerek van Touratech er mooi uitzien, dus ik denk dat het die wordt.
Wat ik wel vreemd vond is dat de 12v stekker uit de configurator is verdwenen een week geleden. Zou het kunnen dat ze het nu standaard monteren? Beetje weird, dus heb de dealer verzocht er navraag maar te doen.
Ik heb de wit/rode genomen. Mijn vriendin vond de zwarte mooier, maar ik vind op zo een model de sprekende kleuren toch wat leuker.
Ben heel benieuwd wanneer die binnenkomt. Ik denk dat het ergens in november zal worden. Kan ik ‘m hopelijk nog inrijden voor de pekel...
Dat wordt lekker rijden dit weekend, mooi weer en een nieuwe t7! Ik zie graag foto’s. Veel plezier!Zojuist een telefoontje van de dealer: kan de mijne morgen ophalen ipv november. Iemand anders zag er vanaf
Zo dan! Dat is luxe. Nog lekker rijden in de zomer.Zojuist een telefoontje van de dealer: kan de mijne morgen ophalen ipv november. Iemand anders zag er vanaf
Zijn ze ook nog buigzaam (zoals in de foto) of gewoon fixed?Zijn ledknipperlichten uit het Yamaha acc. aanbod. Zie filmpje. Echt mooie dingen!
Someren gaat helaas niet lukken. Vriendin moet werken, ik de kinderen...