Gwiedert
motor detective
- 6 dec 2019
- 3.779
- 4.711
Nee.Gaaf hoor! Was dat het Belgische deel van de TET?
Dit was een roadbook route.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee.Gaaf hoor! Was dat het Belgische deel van de TET?
Mooie route
Rondje van zaterdag. De mooiste stukken staan er niet op helaas. Beeld was daar veel te donker. Volgende keer kijken of ik wat kan doen met de camera instellingen.
Gaaf en hoe kwam je daar aan?Nee.
Dit was een roadbook route.
Via een maatje, en die had het volgens mij bij Ad Ketelaar vandaan.Gaaf en hoe kwam je daar aan?
Daar zal Ad blij mee zijn te horen, man verdient er z,n boterham mee.Via een maatje, en die had het volgens mij bij Ad Ketelaar vandaan.
Was gewoon gehuurd bij Ad hoor.Daar zal Ad blij mee zijn te horen, man verdient er z,n boterham mee.
jammer om voor iemand zijn deur zo je motor denkt te moeten draaien.. en dan verbaasd zijn dat alles afgesloten word
Rondje van zaterdag. De mooiste stukken staan er niet op helaas. Beeld was daar veel te donker. Volgende keer kijken of ik wat kan doen met de camera instellingen.
Volgens mij ben jij zo'n reaguurder die het hele forum afstruint om te kijken of je je nog ergens mee kunt bemoeien, aan je posts te zien. Goed bezigjammer om voor iemand zijn deur zo je motor denkt te moeten draaien.. en dan verbaasd zijn dat alles afgesloten word
Jou reactie spreekt boekdelen ook bedankt namens de andere rijders die ook nog ergens op een pad willen rijden, goed bezig jongeVolgens mij ben jij zo'n reaguurder die het hele forum afstruint om te kijken of je je nog ergens mee kunt bemoeien, aan je posts te zien. Goed bezig
Geen dank!Jou reactie spreekt boekdelen ook bedankt namens de andere rijders die ook nog ergens op een pad willen rijden, goed bezig jonge
Beetje herrie maakt ie wel, vooral bij de ketting vandaan. Windscherm heb ik afgezaagd, scheelt aanzienlijk aan turbulentie.Zo, 1000 km beurt ingepland voor volgende week woensdag.
Prettig rijdend fietsje nadat ik de vering wat beter heb afgesteld, zowel op de weg als offroad.
Als je stilstaat in de bosjes omdat de singletrack langzaam overliep in dichte begroeiing is ie toch nog wel zwaar om te keren. Maargoed dat is een KTM 450 EXC dan ook, tenzij je Pol heet.
Na een km of 850 moet ik zeggen dat me met name 4 (edit) dingen negatief opvallen.
- Koplampafstelling: levensgevaarlijk, ik zie 5 meter kraakhelder en daarna niks meer. In de manual staat niet eens hoe ik dat moet aanpassen.
- Mechanische geluiden uit blok: ik hoop dat het komt door de inloop olie maar allejezus ik zit net op een naaimachine. Tis echt schaafgeluid en niet bonken ofzo (ja, oliepijl is goed)
- Ketting maakt een partij herrie > komt volgens mij door de kettinggeleider (origineel Yamaha) en mag hopen dat dat tzt ook wat ingesleten is.
- Windscherm is precies net niet goed. Ik ben 1,88 en ervaar turbulentie op mn helm. Als ik ga staan heb ik veel minder last van 'klapperen' van de wind. Als ik op mn tank lig (die van de motor, niet mn Abrahams) is het uiteraard ook weg. Beetje jammer wel, misschien maar een puig schermpje of iets dergelijks proberen.
Met name al die andere geluiden buiten de uitlaat storen me mateloos. Fijn zo'n akrapovic, echt mooi om hem soms boven de naaimachine en het kettinggezoem uit te horen.
Iemand die mij kan vertellen of die geluiden allemaal wat minder worden met normale olie + misschien nog verder 'inslijten' van de ketting geleider?
Volgens mij ben jij zo'n reaguurder die het hele forum afstruint om te kijken of je je nog ergens mee kunt bemoeien, aan je posts te zien. Goed bezig
Iemand die mij kan vertellen of die geluiden allemaal wat minder worden met normale olie + misschien nog verder 'inslijten' van de ketting geleider?
Ik hoop dat je de andere 8:10 minuten van het filmpje van Gwiedert wel net zo gaaf vond als ik...Ik weet dat je het van mij ook niet graag hoort, maar goed...
Heb je filmpje ook gezien, en als dit in België is gereden weten we ook meteen dat niet alles "legaal" gereden kon worden, maar no worries.. ik doe zo'n dingen ook, zeker in kleine groepjes... Heb ook een leuke rit van pakweg 250km doorheen Limburg waar hier en daar stukjes tussen zitten die gaan van "grijze zone" tot "ok, ik weet dat ik hier niet mag rijden"
Maar effe voor iemand z'n poort zo gaan draaien getuigt niet echt van respect voor anderen... dus daar vind ik dat orangektm wel een punt heeft... Ik draai ook zo als ik een verkeerde afslag heb genomen, maar niet op iemand z'n inrit.