[Centraal] MF'er gespot! deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richardg

Die hard MF'er
17 sep 2003
762
0
Jawel, ook deel 24 is ondertussen over de 2500 posts heen. We gaan dus vrolijk verder in deel 25.

Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic:

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15)

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

MFer gespot Deel 17


[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20


[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

[Centraal] MF'er gespot deel 22 alweer....

MF' er gespot deel 23

[Centraal] MF'er gespot! deel 24

De bedoeling van dit topic:
Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk...

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! *O*
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1


Heb je nog geen sticker? ( :Z |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers...

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839


Keep your eyes open!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja eerste spot in deel 25 pfffttt gaat hard.

Waar? op de A 20

Wie? een blauwe soes SV

Omstreeks 7 uur zojuist thv Moordrecht

je kwam me voorbij rijden ik half slapend , zag je MF sticker en kwam naast je rijden hield een A 4 tje op met gespot....

Ik zat in dat grijze station koekblik, met oranje magneet zwaai flikkerding op me dak *O*

:W


Oneeye
 
Laatst bewerkt:
Verse spot van 15 minuten geleden :W

Waar: A16 bij Rotterdam richting A20
Wanneer: vandaag, rond 7.55
Wat: een zilver/zwarte CBR600F, berijder had een zwart/geel pak, zwarte helm op en zwarte rugzak om.

Jij reed op de hoofdrijbaan van de A16, ik zat naast je op de parallelbaan vanaf Feijenoord tot aan Kralingen. Kenteken kon ik niet goed zien, zaten wat veel banen tussen en je plaat zat nogal schuin :+. Begon dacht ik met MN-xx-xx.
Je kunt mij onmogelijk hebben gezien, zat in koekblik.

Wie? :W
 
Vanmorgen omstreeks 08:10 uur gespot op de A10 een hele mooie zwarte R1/R6(toch???) met stickers en kenteken MS-ZL-** Berijder had een groen/wit leren pak aan.(dacht ik)

Was in koekblik omdat ik er vanuit ga dat het vandaag gaat regenen en afgelopen zaterdag al het chroom heb gepoetst.
 
Laatst bewerkt:
ja eerste spot in deel 25 pfffttt gaat hard.

Waar? op de A 20

Wie? een blauwe soes SV

Omstreeks 7 uur zojuist thv Moordrecht

je kwam me voorbij rijden ik half slapend , zag je MF sticker en kwam naast je rijden hield een A 4 tje op met gespot....

Ik zat in dat grijze station koekblik, met oranje magneet zwaai flikkerding op me dak *O*

:W


Oneeye

Zat je zo vast in de file dat je tijd had om dat op te schrijven? of heb je dat standaard liggen in de wagen?

Misschien moet ik dat ook maar is doen. Al spot ik niet veel MF'ers op de A50 richting Eindhoven. '(
 
Eens kijken of je deze keer reageert :) (of ik heb er overheen gelezen met die gigantische hoeveelheid aan posts :P )

Waar: Einde A44 in de file voor het stoplicht.
Hoe laat: 8.40 ofzo
Wie? Geen idee :) Dacht een zwarte motor, met topkoffer achterop. Zo'n grote met een reflectie streep op het handvat.
Dacht wel gezien te hebben dat je een bril droeg, zag je al van ver aankomen in m'n spiegels.

Ik zat zelf in koekblik deze keer.
Heb je laatst ook al eens gespot daar in de buurt, alleen toen andere kant op (toen was ik wel op moto)
 
ja eerste spot in deel 25 pfffttt gaat hard.

Waar? op de A 20

Wie? een blauwe soes SV

Omstreeks 7 uur zojuist thv Moordrecht

je kwam me voorbij rijden ik half slapend , zag je MF sticker en kwam naast je rijden hield een A 4 tje op met gespot....

Ik zat in dat grijze station koekblik, met oranje magneet zwaai flikkerding op me dak *O*

:W


Oneeye

Schitterend, hoe had ik dat ooit kunnen missen.. Ik denk welke *&^% begint nou zo vroeg te toeteren, kijk ik naast me zie ik een a4 met lettertypeheelgroot: GESPOT. *D Bedankt voor de spot.
 
Haha, ik denk dat ik voortaan maar via Moordrecht naar mijn werk ga rijden :)

Beetje late spot... Vorige week (Ik meen vrijdagmiddag) nog een groene Diversion met topkoffer gespot voor een gebouw in de buurt van Tropicana in Rotterdam. Ik weet niet hoe de straat heet maar het is vanaf de snelweg de eerste afslag voor het zwembad.
 
Vanochtend gespot:
Wie: Iemand die zonder pak reed, spijkerbroek aanhad en een geheel zwarte helm op had.
Wat: Een groene zx-6r
Waar: Universiteitsterein van Nijmegen
Wanneer: dinsdagochtend om 09.50
 
GESPOT

BlauweYamahe XT660e

MF-Sticker, dubbele open dempers (LeoVince?),


Waar: A7 tussen Amsterdam en Purmerend
Tijd:+/- 15.00 uur

Ik reed op een rode Monster :W zonder MF-sticker :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan