#21 Ducati topic goes BAYLISSTIC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gobert....iets voor jou?

bimota_v-due.jpg
 
Da's een tweede generatie. Injectiemodel/6 bak.
Ik heb de mijne net verkocht (kijk maar in m'n motorstek).
Neen dank je, geen belangstelling. Anders is het oorlog in Huize Gobert

Zitten ombouw kits bij voor carbs!

Of deed de jouwe het probleemloos?
 
Laatst bewerkt:
Da's een tweede generatie. Injectiemodel/6 bak.
Ik heb de mijne net verkocht (kijk maar in m'n motorstek).
Neen dank je, geen belangstelling. Anders is het oorlog in Huize Gobert

Verkocht aan een duitser......

ahum...motorrad fiedler wellicht?
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand wat er van waar is dat de nieuwe monster wellicht in een 1100 en/of met een 848 blok komt.
Heb voor me zelf besloten om eind dit seizoen een nieuwe motor te kopen ,maar wacht dus op de nieuwe/verbeterde modellen
de 749 zal dus na september de deur uit gaan tenzij er voor die tijd iemand belangstelling heeft.
 
@ foggy

go foggy schreef in deel 20:

@Scream> ik ben geen deskundige (heb uit het hoofd ook altijd weer moeite met de benamingen vh circuit), maar hier dan mijn analyse> hij doet er bij benadering 2.10 over, overall moet ie echt strakker tegen de curbs zitten (wellicht zand?) en wellicht meer de breedte van het circuit uitnutten. Lijkt ook of ie hier en daar wat vroeg op de remmen zit. De haarbocht, madijk tot ossenbroeken gaat aardig, de ossenbroeken zelf pakt ie te ver aan de buitenkant (mede door voorgangers?) stukje ossenbroeken - strubben zit ie daardoor te ver links, hierdoor verliest ie zichtbaar in de strubben die ie te scherp moet pakken en neemt als gevolg (veel) te weinig snelheid mee de veenslang op. Insturen Ruskenhoek is wel oké, maar hij mist de curbs vervolgens links flink, zit daar wijdt. Komt daardoor wat te lang te ver rechts uit ri. Stekkenwal. Geforceerd naar links waaieren voor St.wal die ie ook wat wijder neemt. Zit vervolgens wel goed links ri. Bult, maar mist het knikje rechts (die groen/blauwige stukken), zit voor de Bult net iets teveel links, Bult zelf kan weer scherper. Mandeveen Duikerssloot offert ie op (lage versnelling snap ik wel, wil daar mn achter wel glijden), maar Duikerssloot mist ie flink, té wijdt. Knikje Meeuwenmeer wijdt, Hooge Heide ook wijdt, je kunt daar vol onderdoor, over de witte lijn(!), maar je moet het durven, zit een soort kuil daar die je wel voelt (lees ik: m'n Mono geeft daar een soort zwabber/wobbel, is niet stijf genoeg). Daardoor wordt bij hem de Ramshoek hoekiger en gaat het gas er (meteen/te vroeg) af. Voor mijn smaak zit ie daardoor (veel) te vroeg links in de Ramshoek, nog voor die betonplaten daar zit hij al helemaal links. Snap ik wel want zit je daar (te) wijdt naar rechts dan haal je het ook amper meer en schuif je ri. ingang pitsstraat. Geert Timmer neemt ie wmb best weer goed, zou ik niet beter doen...

Toch ben ik van mening dat de meeste van ons, waaronder ook ik het niet veel beter zullen doen. 2.10 op een hoorbaar niet over the top getunede Mono is best nog wel knap. Ik schat in dat ik ietwat ronder rij dan deze jongen, weet ik ook veel... Deed er vorig jaar in elk geval 12sec langer over, maar als ik het beschouw, wetende hoe ik reed en waarmee, wetende ook dat (ik) het zelfs daarmee wel sneller kan, toch niet eens zo heel slecht, vind ik zelf dan hè (overigens is dat stuk Ossenbroeken naar Strubben mijn Bottleneck, ik vind dat zo'n beroerd stuk... en offer dat op voor de Strubben zelf waar ik wel al aardig wat snelheid de Veenslang mee wist op te nemen)


wordt bij hem de Ramshoek hoekiger en gaat het gas er (meteen/te vroeg) af. Voor mijn smaak zit ie daardoor (veel) te vroeg links in de Ramshoek, nog voor die betonplaten daar zit hij al helemaal links. Snap ik wel want zit je daar (te) wijdt naar rechts dan haal je het ook amper meer en schuif je ri. ingang pitsstraat.

Weet uit de blikkenraces dat je de ramshoek in 2 delen moet zien, je kan dan beter in de eerste niet helemaal rechts en niet helemaal links rijden, dan ga je uiteindelijk het snelst. LD zei dat je de ramshoek zo krap mogelijk moet draaien, is ondanks de lagere snelheid de snellere oplossing. volgens bazza moet je de 1e bocht van duikersloot ook opofferen voor de 2e.

uit de tijden kwam ik op iets van 2.07-2.08. Bernice draait met een SS900 1,58

Al met al had ik het dus ook redelijk gezien.
 
Weet iemand wat er van waar is dat de nieuwe monster wellicht in een 1100 en/of met een 848 blok komt.
Heb voor me zelf besloten om eind dit seizoen een nieuwe motor te kopen ,maar wacht dus op de nieuwe/verbeterde modellen
de 749 zal dus na september de deur uit gaan tenzij er voor die tijd iemand belangstelling heeft.

het gonst wel over een 1098 blok, maar das meer whishfull thinking denk ik.

Maar goed voor je vrouw dat je haar trouwer bent. ben je de 749 alweer zat?

ben overigens ergens volgende week in apeldoorn.
 
Weet iemand wat er van waar is dat de nieuwe monster wellicht in een 1100 en/of met een 848 blok komt.
Heb voor me zelf besloten om eind dit seizoen een nieuwe motor te kopen ,maar wacht dus op de nieuwe/verbeterde modellen
de 749 zal dus na september de deur uit gaan tenzij er voor die tijd iemand belangstelling heeft.
Ik vermoed wel dat de monster het blok van de hyper mee zal krijgen (1100 dus). Wordt de nieuwe "S2" dan wss.
Lijkt me sterk dat er een "S4" komt met 1098 blok trouwens, wordt mss iets té voor een naked? Vierklepper met 848 donor lijkt mij het meest bruikbare.

edit: een impressie voor een watergekoelde 4klepper
m69608srg02s1280x960copas1.jpg


En nog een 2kleps blik in de toekomst
26rj2.jpg

monster08_spyshot2.jpg

ducati_monster_08_motostati.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het niet over de ramshoek gehad .allen over uitkomend ramshoek naar GT :)
@ foggywordt bij hem de Ramshoek hoekiger en gaat het gas er (meteen/te vroeg) af. Voor mijn smaak zit ie daardoor (veel) te vroeg links in de Ramshoek, nog voor die betonplaten daar zit hij al helemaal links. Snap ik wel want zit je daar (te) wijdt naar rechts dan haal je het ook amper meer en schuif je ri. ingang pitsstraat.

Weet uit de blikkenraces dat je de ramshoek in 2 delen moet zien, je kan dan beter in de eerste niet helemaal rechts en niet helemaal links rijden, dan ga je uiteindelijk het snelst. LD zei dat je de ramshoek zo krap mogelijk moet draaien, is ondanks de lagere snelheid de snellere oplossing. volgens bazza moet je de 1e bocht van duikersloot ook opofferen voor de 2e.

uit de tijden kwam ik op iets van 2.07-2.08. Bernice draait met een SS900 1,58

Al met al had ik het dus ook redelijk gezien.
 
zo he net ff me centen overgemaakt naar belgie voor de nieuwe clip ons, kost gewoon gvd 15 eurie plus de kosten die de andere bank in rekening brengt er nog is bij en daar hoeven ze noch is niets voor te doen ook stelletje bloedzuigers maja wel een bizar mooi stuur voor wenug!!!!!!!
 
Die bovenste is precies mijn smaak :Y laat maar komen die hap
Ik vermoed wel dat de monster het blok van de hyper mee zal krijgen (1100 dus). Wordt de nieuwe "S2" dan wss.
Lijkt me sterk dat er een "S4" komt met 1098 blok trouwens, wordt mss iets té voor een naked? Vierklepper met 848 donor lijkt mij het meest bruikbare.

edit: een impressie voor een watergekoelde 4klepper
[afbeelding]

En nog een 2kleps blik in de toekomst
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
749 zeker niet zat en ga er dit seizoen ook gewoon mee rijden ,maar einde het seizoen ga ik toch voor een nieuwe
het gonst wel over een 1098 blok, maar das meer whishfull thinking denk ik.

Maar goed voor je vrouw dat je haar trouwer bent. ben je de 749 alweer zat?

ben overigens ergens volgende week in apeldoorn.
 
Heb net toch nog ff een rondje ge916d, want hier nog steeds droog. Loopt weer als een ratelende troll met verse peut ipv de ouwe meuk van de'n vorige rit. Geen gerochel, stationair toppie, wat zijn het toch ook sterke dingen die Ducs *O* Zelf ben'k toch ook echt niet in vorm, vorige keer schampte ik de sliders, dit keer was'k niet minder sportief onderweg maar lukte dat weer met geen mogelijkheid, ouwe hark die'k bekant ben -O-
 
zo he net ff me centen overgemaakt naar belgie voor de nieuwe clip ons, kost gewoon gvd 15 eurie plus de kosten die de andere bank in rekening brengt er nog is bij en daar hoeven ze noch is niets voor te doen ook stelletje bloedzuigers maja wel een bizar mooi stuur voor wenug!!!!!!!

heb je geen iban en bic gebruikt? is toch kostenloos dan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan