21 en opnieuw examen doen?

Wat is er nou mis met de 25 kw regel,een ieder beginnend motorrijder ziet daar vreselijk tegen o'.
Leer eerst eens rijden, en ga dan pas zwaarder als je er aan toe ben.
ik zag laatst een snotneus van +-22 jaar op een cbr 600 ,die dacht het even te weten ,en ging in t shirt korte broek slippers, mij met een wheelie voorbij, hij keek nog eens met een grijns achterom, met van zo ik ben sneller
als jij met je vf 1000 f, en prompt hij klapte mooi op een auto welke hij niet gezien had, gevolg hij het behang eraf en motor totall loss, dus wees wijs en leer, ik ben overigens wel gestopt om em te helpen.
De moraalridder.... ;) Nee, maar serieus, kun je nu echt niet begrijpen dat "we" het een keer beu worden, dat 25kw? Ik heb nu sinds Februari mn 25kw rijbewijs en wordt er niet goed van als ik moeite moet doen om op de snelweg iemand in te halen (wat nog gevaar op kan leveren ook) (en nee, ik blijf niet tussen de vrachtauto's rijden)

Het is erg makkelijk om alle jongeren over 1 kam te scheren als: "die het denken te weten" - "die weer zonodig harder moeten" - "de standaard brokken piloten" enz. Er zijn ook nog jongeren die normaal kunnen rijden, helaas hoor je daar natuurlijk nix over. Ik ben nu bezig voor mn zware rijbewijs en hoop het snel te hebben, maar ook dan zal ik je niet voorbijkomen in mn korte broek met een wheelie.
 
De moraalridder.... ;) Nee, maar serieus, kun je nu echt niet begrijpen dat "we" het een keer beu worden, dat 25kw? Ik heb nu sinds Februari mn 25kw rijbewijs en wordt er niet goed van als ik moeite moet doen om op de snelweg iemand in te halen (wat nog gevaar op kan leveren ook) (en nee, ik blijf niet tussen de vrachtauto's rijden)

Het is erg makkelijk om alle jongeren over 1 kam te scheren als: "die het denken te weten" - "die weer zonodig harder moeten" - "de standaard brokken piloten" enz. Er zijn ook nog jongeren die normaal kunnen rijden, helaas hoor je daar natuurlijk nix over. Ik ben nu bezig voor mn zware rijbewijs en hoop het snel te hebben, maar ook dan zal ik je niet voorbijkomen in mn korte broek met een wheelie.

Ja och,je zal me wel een ouwe l*l vinden maar,aangezien er rond jouw leeftijd de meeste ongelukken gebeuren dat vindt ook de overgrote meerderheid gelukkig.
Jij hoort misschien niet tot die groep maar ergens moet er een lijn zijn als ze dat niet deden dan krijg je nog meer ellende
het aantal ongelukken daalt gestaag door die regel gelukkig
 
het aantal ongelukken daalt gestaag door die regel gelukkig
Kun je dat bewijzen, een linkje naar een site mss? Ik geloof er namelijk weinig van. Een continue daling van ongevallen door de 25kw regel? Hm, kweet het niet. Ik geloof overigens wel dat de meeste ongevallen in mijn leeftijds categorie plaatsvinden, gewoon omdat we minder rij ervaring hebben. Voor sommige zal de 25kw regel een bijdrage leveren aan hun eigen veiligheid, maar voor sommige ook niet. Ik zal niet veiliger gaan rijden door de 25kw begrenzing iig.

BTW: Aan je logo te zien ben je zelf ook niet zo'n hardrijder (lees: veilige rijder)...? ;)
 
Heb voorlopig even 2 lessen geboekt bij de rijschool. Moet wel genoeg zijn om zo die nieuwe bijzondere verrichtingen ff te halen, heb ook al vro 1 gedaan :)
 
Heb voorlopig even 2 lessen geboekt bij de rijschool. Moet wel genoeg zijn om zo die nieuwe bijzondere verrichtingen ff te halen, heb ook al vro 1 gedaan :)
Hm, ik zou er niet zo makkelijk over denken. Ik heb al 7 nieuwe lessen geboekt (voor alle 2 de examens overigens) en dat was toch wel minimaal volgens mn instructeur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan