21 juni SM wedstrijd in Veenendaal

Blijf het alleen zo knullig vinden dat deze link niet eens werkt

http://www.supermotard-veenendaal.nl/

Maar het waardeloze is dat me vakantie verzet is, dus nu ipv deze week, de 21 vertrekken, en dus geen SM Veenendaal, maar misschien als het vliegtuig laat vertrekt *D *D *D *D
 
Ik wil misschien gewoon een keer een wedstrijdje rijden op zo'n parcour. Ik heb geen licentie, dus zou met knmv wedstrijd onder het mom van proeflicentie mee kunnen rijden. Bij elkaar kost dit 80 euro!!!!!!! (60 euro startgeld en 20 euro proeflicentie)Dit is een beetje te gek voor bij elkaar iets meer dan een uurtje rijden.

Zou het niet verstandiger zijn om als geintresseerde mee te rijden.

Staat op de site."Wedstrijd voor gelegenheidsrijders .... alle geïnteresseerde motorrijders kunnen hieraan deelnemen. "

Is waarschijnlijk goedkoper dan met proeflicentie meedoen.

Wie weet er het fijne van?
 
ja klopt knmv heeft even besloten dat per wedstrijd minimaal 60 euro startgeld gevraagd wordt ipv voorheen 25 euro. Erg triest zeker als je al 200 euro betaald hebt voor een jaar licentie en dat er slechts 4 wedstrijden georganiseerd zijn.

Als je afhankelijk bent van een dergelijke organisatie komt supermotard hier in nederland dus nooit van de grond in tegenstelling tot de ons omringende landen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan