Gsr600 Never ending season meeting!!! 9 November!

Stinkname

MF veteraan
19 jan 2007
2.067
488
Oudeschoot
Wederom,

Geachte Dames en Heren,

Aangezien ik in het GSR600 topic een idee had gepost voor een klein toertochtje OVB weer. En daarna wat eten + gezellig kleppen. Hierbij het topic :Y

Datum: Zondag 9 November 2008
Waar: Waddinxveen, Zuid holland
Hoelaat: 11:00
Wat: Toertochtje + Kleppen + eten + drinken! of wanneer het weer te slecht is Kleppen + eten + drinken!

Dan wil ik nu graag weten van iedereen: Wat willen jullie gaan eten? :X

Wie gaan er mee:

1. Stinkname ( GSR600 )
2. Downforz ( GSR600 )
3. Vavavonne ( GSR600)
4. Frasier ( vriendje Vavavonne ) ( Hornet )
6. Luckysan ( GSR600 )
7. Lemac ( GSR600 )




Wie gaan er mischien mee:

5. Pluimpower ( GSR600 )


Hierbij een foto van de laatste meeting!:

Gsr%20meeting%20(1024%20x%20768).jpg


Startpunt van meeting!:

Voor de mensen met navi.

Kleikade 27
2742BA Waddinxveen

Voor de mensen zonder. Screenshots!:

Vanaf A12 naar meeting:
Vanaf%20A12%20paint.JPG


Vanuit Alphen naar meeting:
Uit%20alphen%20paint.JPG


Ik zal een aantal pionnen op de weg zetten + Tja what else Mijn oranje gsr :Y

Als je mijn mobiele nummer wilt hebben, Vraag dan even in PM a.u.b. Het is zo en zo wel makkelijk om die te hebben voor als je toch ineens niet kan of je kan het niet vinden of er is wat anders. Dan kan je me tenminste bereiken.

Als er mensen een route beschrijving willen dan wil ik die ook uiteraard maken. Maarja ik denk als niemand die wil dan maak ik hem voor niks :P


En dan zet ik er nog even een x bij:

Hoelaat: 11:00

Wat mee te nemen:

1. Goede humeur!
2. Wat centjes voor onderweg koffie of wat te drinken in een restaurantje onderweg op de route. En wat geld voor avond eten. Ik probeer zo snel mogenlijk wat te laten weten!.
3. Goede humeur!
4. Gezelligheid
5. Blije gezicht

Oke oke ik houd al op :P

:W
 
Laatst bewerkt:
Eten maakt niets uit :+ zolang het budget maar gewoon op studenten is afgestemd :+ :+ :+

ik ben dr bij!
 
kom op: afgelopen jaar was het ook géén winter en hebben we nog tot november kunnen rijden :Y

@ stink: ronald en ik komen ook gezellig rijden/beppen/fressen :W
 
*O* *O* *O*

joepie ik ben dan weer thuis :] :] :] lekker knallen *O* *O*


OOOOOOOOOOOOO was mis ik het rijden zeg -O-
 
Eten maakt niets uit :+ zolang het budget maar gewoon op studenten is afgestemd :+ :+ :+

ik ben dr bij!

Damn leuk hoor student zijn _O- Ik zal er zo en zo rekening mee houden :Y

kom op: afgelopen jaar was het ook géén winter en hebben we nog tot november kunnen rijden :Y

@ stink: ronald en ik komen ook gezellig rijden/beppen/fressen :W

Vorige winter 10.000km gereden van 3 oktober tot 1 februari ofzo. Dus tja wat noem je winter _O-

Jullie staan er bij :Y :}

ik zal ff kijken of ik kan komen ;) :)

Zoon meeting kan je gewoon niet missen! :N

Hehe je staat er OVB bij :Y

*O* *O* *O*

joepie ik ben dan weer thuis :] :] :] lekker knallen *O* *O*


OOOOOOOOOOOOO was mis ik het rijden zeg -O-


Luckysan! Ook weer op forum :} . Hopenlijk leuk weer dan kunnen ze zeker even stukje vlammen! :Y

Damn als ik niet zouw kunnen rijden dan zouw ik kapot gaan -O- Sterkte er mee :Y

Ik heb je er gewoon bij gezet *D
 
Luckysan! Ook weer op forum :} . Hopenlijk leuk weer dan kunnen ze zeker even stukje vlammen! :Y

Damn als ik niet zouw kunnen rijden dan zouw ik kapot gaan -O- Sterkte er mee :Y

Ik heb je er gewoon bij gezet *D

haha nee stink went vanzelf zeggen ze als je langere tijd niet kunt rijden vanwegen je werk :+

Hier hoef je het ook niet te doen voor het mooie weer '( regen, zon, regen, wind, regenboog, hagel, nog meer wind, oja en had ik al regen gezegt haha kort om H*t weer hier dus. Mocht je nog nooit regen horizontaal hebben zien vallen kom gerust eens naar schotland _O-

voor de rest alles goed hier hoor zit vaak droog _O- _O- .

tot de 9de, misschien komt gsx-steR ook met aanhang :P in koekblik :o

mzzl lucky (die nu niet zo lucky is)
 
haha nee stink went vanzelf zeggen ze als je langere tijd niet kunt rijden vanwegen je werk :+

Hier hoef je het ook niet te doen voor het mooie weer '( regen, zon, regen, wind, regenboog, hagel, nog meer wind, oja en had ik al regen gezegt haha kort om H*t weer hier dus. Mocht je nog nooit regen horizontaal hebben zien vallen kom gerust eens naar schotland _O-

voor de rest alles goed hier hoor zit vaak droog _O- _O- .

tot de 9de, misschien komt gsx-steR ook met aanhang :P in koekblik :o

mzzl lucky (die nu niet zo lucky is)

Hehe damn soms heb je weinig keuze. Is schotland trouwens wel mooi ? Me wil daar zeker een keer heen met motor :Y

Hehe gezelli, gsx-steR meld zich wel even aan he ;) Anders doet ze het zelfde als ik wouw doen op haar verzamelmeeting voor MM _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan