ZX636beest
MF veteraan
- 23 dec 2001
- 2.021
- 1
Ik heb een antwoord van Dexter gekregen op mijn vraag/maitje of hij op 21 juli naar Assen wil komen om ons op de foto te zetten........yesssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Hieronder zijn antwoord
Hallo Mario,
Ik kan uiteraard naar Assen komen, maar dan moeten jullie er eerst zorg voor dragen dat ik daar ook LANGS DE BAAN mijn werk kan doen.
Als jullie Assen zelf af hebben gehuurd moet dat geen probleem zijn. Anders moet je even contact opnemen met de organisatie van die dag.
Dus laat mij eerst weten of je dat met het Circuit van Assen geregeld kunt krijgen en daarna spreken we verder.
Voor een kostenindicatie kan ik je alvast zeggen dat ik bij een groepsopdracht alleen de reiskosten en reistijd in rekening breng. (plm 100 Euro)
Daarnaast verwacht ik wel, dat iedereen dan ook een bestelling doet voor een of meerdere afdrukken.
(lijkt me overigens geen probleem....:-) )
Ik hoor het dan nog van je....
grtz,
Dex.
Creative Photo Art.
Achterberg 9
4707 MJ Roosendaal
Tel: +31 648-500938
KvK nr: 20707525
ABN/Amro bank: 51.97.77.697
t.n.v. Creative Photo Art
Jullie snappen het misschien al?.Ik wil weten wie er foto's wil van Dexter....ik wellllllllllllllllllllllllll
,ze zijn superrrrrrrrrrrrr goed.....kijk maar eens naar die nordschleife shots
[topic=27438]www.motor-forum.nl/forum/topic.php/27438/4[/topic]
De reiskosten van Dexter zouden we onderling kunnen betalen...gezien het aantal(als ze foto's van Dexter willen) deelnemers iets van 5 euro
Mannen/deelnemers reageer ff tjes......ik voel het nu al het word een te gekke dag
Hieronder zijn antwoord
Hallo Mario,
Ik kan uiteraard naar Assen komen, maar dan moeten jullie er eerst zorg voor dragen dat ik daar ook LANGS DE BAAN mijn werk kan doen.
Als jullie Assen zelf af hebben gehuurd moet dat geen probleem zijn. Anders moet je even contact opnemen met de organisatie van die dag.
Dus laat mij eerst weten of je dat met het Circuit van Assen geregeld kunt krijgen en daarna spreken we verder.
Voor een kostenindicatie kan ik je alvast zeggen dat ik bij een groepsopdracht alleen de reiskosten en reistijd in rekening breng. (plm 100 Euro)
Daarnaast verwacht ik wel, dat iedereen dan ook een bestelling doet voor een of meerdere afdrukken.
(lijkt me overigens geen probleem....:-) )
Ik hoor het dan nog van je....
grtz,
Dex.
Creative Photo Art.
Achterberg 9
4707 MJ Roosendaal
Tel: +31 648-500938
KvK nr: 20707525
ABN/Amro bank: 51.97.77.697
t.n.v. Creative Photo Art
Jullie snappen het misschien al?.Ik wil weten wie er foto's wil van Dexter....ik wellllllllllllllllllllllllll
,ze zijn superrrrrrrrrrrrr goed.....kijk maar eens naar die nordschleife shots
[topic=27438]www.motor-forum.nl/forum/topic.php/27438/4[/topic]De reiskosten van Dexter zouden we onderling kunnen betalen...gezien het aantal(als ze foto's van Dexter willen) deelnemers iets van 5 euro
Mannen/deelnemers reageer ff tjes......ik voel het nu al het word een te gekke dag

Laatst bewerkt:

.
.
eerst effe doen)