CBR 600RR/1000RR Uber Poser Barbeknoei Meeting 2009

Welke dag komt je het beste uit?

  • Zaterdag 20 juni

    Stemmen: 17 70,8%
  • Zaterdag 27 juni/zondag 28 juni

    Stemmen: 2 8,3%
  • Zaterdag 4 juli

    Stemmen: 5 20,8%

  • Totaal aantal stemmers
    24

zaad

MF veteraan
24 jun 2005
12.528
0
omgeving Deventer
Na de gezellige vorige UPB's is het tijd voor de 2009 versie!!! *O* 8-)

Wie, Wat , Waar, Wanneer?

Zaterdag 20 juni 2009!

@ my place!
fopzaad_3.png



De Uber Poser Barbeknoei Meeting editie 2009 O-)

Keuze laat ik als voorgaande jaren over aan jullie. Gezien de animo's toen voor de zaterdag heb ik de keuze gegeven uit twee zaterdagen. Mocht het voor een groot aantal mensen erg moeilijk zijn die dagen kan er uiteraard naar alternatieven gekeken :)

Ik heb ook het laatste weekend van Juni opgenomen. De TT is dat weekend maar heb zelf nog geen plannen, heb geen idee wie van ons zooitje ongeregeld wel plannen heeft de race dag te gaan. Wie afgelopen jaar is geweest, heeft hier kunnen genieten van de MotoGP races op een beamer, mocht er veel animo zijn die zaterdag....ga ik er uiteraard voor zorg dragen dat de TT hier thuis gekeken kan worden. Mocht er voor die zaterdag geen animo zijn, maar wel voor die zondag ook geen probleem....ben zo makkelijk O-) :X

Het is jullie feestje, ik zorg voor de locatie en het fressen.

Kosten net als voorgaande jaren 15 euro per persoon, hiervoor kan je onbeperkt eten en drinken, het is nog jullie nog niet gelukt om alles weg te krijgen O-) . Zijn er speciale wensen cq dieeten waar wat voor geregeld moet worden, let me know!

Ik verwacht uiteraard meer opkomst dan vorig jaar, 50 blades en 600R's in de straat lijkt mij een strak plan :+ de overbuurman waarschijnlijk niet, maar dat interesseert ons dan ook weinig :+

*O* = betaald!

Aanwezig:
-Junior600RR
-Aoks
- *O* Kea
- *O* MarkH
- *O* Rukker
- *O* Swiffer
- *O* Posarioooooooooo
- *O* Essie
-Digger -O-
-Onewheel -O-
- *O* Brander
-RR-Neliz sjaak afhaak
- *O* zZlaapkopZz
- *O* xMariekex
- *O* Geert929RR
- *O* Baba-San
- *O* Fluffy (OVB)
- *O* tetsu
- *O* Paulus
- *O* W@llie
-Wolliewonka
- *O* Rabasa

o en ik kom zelf ook nog :+ O-)


bbqboy_mb.jpg


korte impressie van vorig jaar:

full

full

full
full




Met de vriendelijke groeten van:

full


:+
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk van welke datum het wordt en of er dat moment een SBK of MotoGP race is of niet, zal ik kijken of ik wat kan regelen omtrent een extraatje....net als afgelopen jaar rondleiding TK :)
 
Voorkeursstem op de 20e juni, maar zou ook de 4e juli kunnen. TT-weekend wordt hem niet...
Lijkt me chill om hier een keer bij te zijn!
Buurman vond het stiekem wel een beetje leuk, heb ik uit betrouwbare bronnen gehoord! *D
 
Laatst bewerkt:
Voorkeursstem op de 20e juni, maar zou ook de 4e juli kunnen. TT-weekend wordt hem niet...
Lijkt me chill om hier een keer bij te zijn!
Buurman vond het stiekem wel een beetje leuk, heb ik uit betrouwbare bronnen gehoord! *D

ja die wel ja, overbuurman minder....gaylord :z :+
 
vanaf hoelaat? Me meisje moet tot 16.30 werken en kunnen dus pas daarna die kant op komen.
 
Heel gaaf pienus, maar oh nee oh nee oh nee, ik zie dat iedereen stemt voor 20 juni, dan heb ik al een andere BBQ met een heleboel, maarja, wel weer gunstig voor jullie, meer vressen :P :+

Ohja, heb gestemd op 4 juli :P
 
Laatst bewerkt:
Heel gaaf pienus, maar oh nee oh nee oh nee, ik zie dat iedereen stemt voor 20 juni, dan heb ik al een andere BBQ met een heleboel, maarja, wel weer gunstig voor jullie, meer vressen :P :+

Ohja, heb gestemd op 4 juli :P

Eigenlijk vind ik stiekum dat er naast Zaadje vijf mensen sowieso aanwezig zouden moeten zijn:
MaRRio
Onewheel
Rummer
Red
Nosmo

Dat zijn toch een beetje de nestoren van het topic.
Dus als we voor 1-wheel de datum naar 4 juli moeten verzetten heb ik daar geen moeite mee.
Ik kan eigenlijk alle drie de data gewoon, maar hoe sneller hoe beter, dus heb ik op de 20ste gestemd.
 
Laatst bewerkt:
de 20e gestemd , de andere 2 datum's heb ik de motorvakantie , dus zijn nosmo en baba er ook niet :N
 
Eigenlijk vind ik stiekum dat er naast Zaadje vijf mensen sowieso aanwezig zouden moeten zijn:
MaRRio
Onewheel
Rummer
Red
Nosmo

Dat zijn toch een beetje de nestoren van het topic.
Dus als we voor 1-wheel de datum naar 4 juli moeten verzetten heb ik daar geen moeite mee.
Ik kan eigenlijk alle drie de data gewoon, maar hoe sneller hoe beter, dus heb ik op de 20ste gestemd.


Die is gek _O- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan