MFMM 2009 Part II - Verzamelpunt BP Halfweg

Capa

Die hard MF'er
11 jul 2008
601
0
Zaandam
30 Augustus 2009

Dit topic was er nog niet, mogelijk geen animo of niemand had er zin in :P
Ik doe maar even een poging wat op poten te zetten, de MFMM komt er aan en ik wil niet alleen die kant op :P

Verzamelen en tanken vanaf 8:45/9:00
Vertrektijd nog te bepalen, de Akermaat MF'ers willen graag onze kant op komen :)


Verzamelen aan de BP Halfweg:

Klikbaar voor grotere versie (en uitzoombaar ;))
Adres voor hun met navigatie:
Haarlemmerstraatweg 5
1165 Haarlemmerliede

Wie rijden er mee?
  1. Capa
  2. Don Pistoni
  3. tbuffing
  4. Nosig
  5. woeste willem1 + aanhang
  6. The_Daphne (o.v.b.)
  7. Herr.ik. (o.v.b.)
  8. Hedcandy (o.v.b)
  9. TheFox (o.v.b)
  10. r6-Patrick-r6 (o.v.b.)
  11. ?


De MF'ers van Akermaat komen ons vergezellen *O*
Dit zijn:
  1. Kawasaki_boy
  2. GsxrBunny
  3. Streetcore
  4. Griff
  5. Jump2limits
  6. volleyoghurt
  7. Dondersteentje

Route:
Heel simpel en snel gewoon over de snelweg...
A9->A2->A12. Zo'n 86,4KM en duurt ca. 55 minuten.
Natuurlijk kunnen we niet overal 100/120 rijden en met een groep is dit ook niet altijd verstandig, daarom zullen we er naar grote waarschijnlijkheid ook langer over doen dan 55 minuten.
Linkje: http://maps.google.nl/maps?daddr=Ni...=52.226117,5.067444&spn=0.404616,1.40625&z=10


Ik heb tevens nog een stuk of 6 MF stickers liggen thuis, laat even weten of ik ze mee moet nemen! :) Kosten: € 1,-
Edit: Als ik ze nog kan vinden B|
Edit2: Niet meer te vinden :(



Paar simpele regeltjes:
  • We rijden baksteensgewijs
  • Geen achterlijke capriolen onderweg, zoals wheelies, stoppies, etc. Dat mag je doen op de MM zelf.
  • Niet je voorligger inhalen, inhalen doen we alleen als de hele groep moet inhalen.
  • Zorg voor een volle tank en een lege blaas, onderweg moeten stoppen is irritant. We stoppen alleen als je ECHT ECHT ECHT naar de WC moet of iets anders wat niet kan wachten tot de Mac.

Hoe we het gaan doen als we iemand kwijt raken moeten we nog even bespreken denk ik. Als je suggesties hebt, laat maar horen :)
 
Laatst bewerkt:
30 Augustus 2009

Dit topic was er nog niet, mogelijk geen animo of niemand had er zin in :P
Ik doe maar even een poging wat op poten te zetten, de MFMM komt er aan en ik wil niet alleen die kant op :P

Verzamelen en tanken vanaf 8:30
Vertrekken om 9:00


Verzamelen aan de BP Halfweg:
[afbeelding]

Wie rijden er mee?
  1. Capa (hopelijk niet alleen :P)
  2. ?

Ik zou eerst informeren bij MFH die zullen ook wel iets op poten zetten vanaf de BP Halfweg :P
 
Laatst bewerkt:
Enne, meldt hem ook even aan mij het MFMM topic, want daar staat ie dus ook nog niet in de OP |(

(daar had ik nl ook al gekeken voordat ik wat opstartte...)
 
Plaatje is nu klikbaar voor zij die niet weten waar het is :P
Tevens update lijstje.

Enne, meldt hem ook even aan mij het MFMM topic, want daar staat ie dus ook nog niet in de OP |(

(daar had ik nl ook al gekeken voordat ik wat opstartte...)

Was al gemeld, alleen moest de TS van het MFMM topic nog even een update uitvoeren :)
 
Laatst bewerkt:
Kunnen de tijden beiden niet een half uurtje later? Kunnen we nog fatsoenlijk van Akermaat vertrekken richting halfweg.. O-) :X
Komen jullie nu wel langs?? In mei was dat nl teveel moeite :X

Maar ik zou t wel gezellig vinden!! *O*
 
Ovb :Y

T wordt alleen elk jaar wel vroeger he :/ :9

Ik heb de tijden even gepikt van het vorige topic :P
Alles kan in goed overleg aangepast worden :)

Kan ook wel mee gaan, als het mag natuurlijk. Wel leuk om weer even in mijn oude woonomgeving rond te rijden.

Tinus

Zoals al vermeld, waarom niet?!
Je staat er bij!

Kunnen de tijden beiden niet een half uurtje later? Kunnen we nog fatsoenlijk van Akermaat vertrekken richting halfweg.. O-) :X

Aangepast :P
Niet stiekem voorbij rijden dan he! ;)
 
Aah, ik was weer te voorbarig :+ danke schön! Nouja.. 7:30 op, 8:00/8:30 Akermaat, 9:00 Bp Halfweg.. Moet te doen zijn voor een keertje :)
al heb ik wel een gruwelijke hekel aan vroeg opstaan op vrije dagen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan