uitlaat fireblade 900rr

limbofighter

MF veteraan
2 okt 2006
26.108
6
ja heb ik
Wie weet of de bochten van een fireblade sc33 bouwjaar 1997, op een fireblade sc28 uit1993 passen.Moet een nieuwe hebben maar weet niet of dit gaat lukken :?

Alvast bedankt :}
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet passen :N . De bevestiging van de demper van een sc33 past niet op de bochten van een sc28. De flens is iets gedraaid bij een sc33 waardoor de demper er gedraaid op zou komen. Hoeft geen probleem te zijn als de demperhuls met popnagels vastzit. Uitboren, verdraaien, gaatjes boren en weer met popnagels vastzetten.
De bochten van een sc33 op een blok van een sc28 zullen op de uitlaatpoorten hoogstwaarschijnlijk wel passen alleen de bevestiging op het frame volgens mij niet. Deze is anders (positie). Ik weet niet of de uitlaat flenzen wel of niet passen op het blok van een sc28. Zowel dan zou alleen de bevestiging op de bochten los geslepen moeten worden, verplaatst en vastgelast moeten worden.
Hoe dan ook, ik heb mijn bochten voor mijn sc28 afgelopen winter vervangen tegen een 2de handsje. er is bijna niet aan te komen. Ook een leuk dempertje voor dit type word lastig. Hoewel...., gisteren een laser gp demper aangeschaft bij Mile Pajic. Als je een demper zoekt zou ik daar echt een keer langs gaan :Y !
 
Laatst bewerkt:
Alvast bedankt voor de tips :}
Maar het gaat zich voornamelijk om de bochten die tegen het blok aan komen,een van deze bochten is rot,heb er een nieuw stukje in gelast maar denk dat deze in de toekomst weer kapot gaat :(
En wat die flens van de demper betreft maakt niks uit zet ik wel een slip-on erop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan