26 t/m 28 juni 2015 (BMW) toerrit Andreasberg (Sauerland)

Mooie foto's Ron, dank je wel.
[afbeelding]
Die 'grote beurt' op zondag was het iets naar beneden brengen van de uitlaat demper en dat leek een betere optie dan het omhoog brengen van de koffer. De koffer is nooit geraakt en heeft nog een bodem. Ik vermoed dat de hitte voor de verkeerslichten vrijdagmiddag te groot is geweest. Zonet in vijf minuten alle 'muck' weer weggepoetst.
PeterD

Ja,ja... dat heb Jeremy ook wel eens zien doen..... :+

tumblr_mj896jXSzy1qjirrjo1_400.gif
 
Weet niet hoe het komt maar sommige van onze gebruikers afbeeldingen zijn in ene veranderd in mislukte smiley's

Groet, Ab
 
Die Corené haalde de schade ff goed in: niet alleen verdween er een XXL burgertje maar ook nog een portie pommes maatje weeshuis... :')

Niks gewend jullie :+. als je dan n keer als student uit eten gaat, moet je het ook meteen goed doen toch? :9~
 
Laatst bewerkt:
Waar mijn collega nou vandaag mee aan kwam zetten zeg.......

full


Bij VH vandaan nog wel........ tsssssst :)
Komt van een K1200RS........
Hij is helemaal heppie zo wist hij mij te vertellen.... :)
 
Laatst bewerkt:
Ja, de eigenaar heeft gereageerd maar geeft nog niet veel ruimte in zijn prijs en ik ben nu al 'way over budget' dus ik doe ff kalm aan....

Die classic is wel stevig geprijsd vind ik, ook al is het een 2012'er met maar 17290 km op de teller én voorzien van ESA ASC en ABS... deze moet dan nog verlaagd worden voor Karin.... en ik denk dat ze ook een ruitje wil...... en koffers. Versnellingsindicator zit er op dus da's alvast geregeld. Hyperpro biedt een oplossing om ESA fietsen met 30 mm te verlagen voor circa 220,- ik denk nog zonder montage. 't is wel een erg mooi fietsje.....

Mooi, jij denkt dus dat er nog wel ruimte voor onderhandeling moet zijn bij die Classic. Ik bewaar hem nog wel ff bij de favorieten. Eerst ff afwachten hoe de proefritten van Roelof aflopen... Je laat wel weten wanneer je een R1200R hebt weten te scoren hè?
 
Ah, hier had het topic zich verstopt. :+

Iedereen bedankt voor de "korte" gezelligheid.....sorry dat we eerder moesten afhaken, maar was niet langer vol te houden (en dat lag niet, uitgezonderd Bert, aan het gezelschap)

Pfff, of ik word ECHT ouder.....maar zo'n grote groep is niet te onthouden.
We kwamen in Andreasberg aan....en ik zag nog steeds "nieuwe" gezichten.

Volgende keer (ja toch Ron? :) ) gaan we ons best doen om tot het eind te blijven en iedereen beter te leren kennen.

Ron bedankt voor het organiseren iig. :Y
 
solex bedankt Ron voor de organisaasie:
Ah, hier had het topic zich verstopt. :+

Iedereen bedankt voor de "korte" gezelligheid.....sorry dat we eerder moesten afhaken, maar was niet langer vol te houden (en dat lag niet, uitgezonderd Bert, aan het gezelschap)

Pfff, of ik word ECHT ouder.....maar zo'n grote groep is niet te onthouden.
We kwamen in Andreasberg aan....en ik zag nog steeds "nieuwe" gezichten.

Volgende keer (ja toch Ron? :) ) gaan we ons best doen om tot het eind te blijven en iedereen beter te leren kennen.

Ron bedankt voor het organiseren iig. :Y

+1 :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan