26 t/m 28 juni 2015 (BMW) toerrit Andreasberg (Sauerland)

Wij ook als het gaat om vakantie *O* dus met het weerbericht (warm/heet) zoeken wij Texel op.
Leuke route van Ron in het verschiet....heerlijk... :Y

De koffie is bijna klaar :)
Vorig jaar ook met 30+ graden op Texel geweest.... Een zonnig tropisch eiland is het :)
Al 26 jaar woon ik daar "om de hoek" en vorig jaar voor de 2e keer geweest. Eerste keer was ruim 30 jaar geleden. Ook op de motor (Suzuki 650 Katana) met m'n zus achterop :)
 
DSC04319-X3.jpg



...voltooid verleden tijd... :/
 
.

...kijk maar uit met die routes van mij... :X


[afbeelding]

Nou idd......

P1050143.JPG


Kon nou niet zeggen dat ik me daar helemaal op m'n gemak voelde met het gehele span.... :$ Was voor mij de eerste keer op dergelijk terrein met de RT en met z'n tweeen.... Dan ben je toch met zo'n 400+ Kg's op pad. Maar het blijft allemaal zeer goed handelbaar, die RT. Fijne fiets :)
 
Nu ik de foto's zie vraag ik mij wederom af waarom iedereen met zijkoffers rijdt, op zaterdag dan.....ik dacht gooi het even in de groep hier..... Vrijdag en zondag kan ik inkomen.. :P
Een topkoffer snap ik ook nog...lekker voor de duo....
Is dat gewoon gemak, 'lekker laten zitten' of gewoon mooi..? Ik weet het niet....
 
Nu ik de foto's zie vraag ik mij wederom af waarom iedereen met zijkoffers rijdt, op zaterdag dan.....ik dacht gooi het even in de groep hier..... Vrijdag en zondag kan ik inkomen.. :P
Een topkoffer snap ik ook nog...lekker voor de duo....
Is dat gewoon gemak, 'lekker laten zitten' of gewoon mooi..? Ik weet het niet....

Tja, wij hebben binnentassen in de koffers en dan kun je de koffers laten zitten. Heb er overigens niet over nagedacht dat ivm gewichtsbesparing het "beter" zou zijn om de koffers in het hotel te laten.
Wat daarom wel in de koffers hadden was een regenpak en iets te drinken en iets te eten.
Verder kun je eventueel een helm in de koffer doen.

Overigens vinden wij de motor zonder koffers mooier; thuis rijd ik meestal zonder koffers.

Nog een update over de hond?

Aan allen: bedankt voor de complimenten over de motor; hij staat weer schoon, hoog en droog en met gepoetste uitlaat (Ron?) in de garage.

Overigens omdat hij ca. 4 cm verlaagd is in de vering, heeft hij geen ESA; de kombinatie verlaagd en ESA is niet mogelijk.

Roelof.
 
Laatst bewerkt:
Een rt zonder koffers ziet er niet uit :p
Tenminste, dat is wat ik zomheb horeh zeggen. En ik vind het zelf ook wel wat vreemd ogen.

net een bulldog met brede schouders en een heel dun achterlijf...
 
Crash klinkt wel heel serieus...
Meer een ongelukkige samenloop van omstandigheden en daarbij het nemen van de verkeerde beslissing die voor mij en mijn motor liggend op straat eindigde en voor Corné in een leermomentje. Schade valt mee, komt allemaal goed.

Bericht over hond van Thijs & Noortje is echt vervelend, ik duim dat er gauw goed nieuws is.
Rug van Lex en vinger van Saskia veel pijnlijker en feestvreugde verlagend en teleurstelling van zoon van Jeroen & Karin waarschijnlijk veel groter.

Nou, toen ik (eerlijk gezegd voor de gein...) tegen hem zij dat het maar 2 uur rijden was, ging ie weer helemaal glimmen! Zal me niets verbazen dat het er ook echt een keer van gaat komen... :] En dat noch vader, noch zoon daar ook maar 1 tel mee zullen gaan zitten...

Meer last van de stress: welke van de XXL wordt het nou?? Ze zijn allemaal lekker! Hellup!!! Keuzes, keuzes. (en daar over doorgesproken: is ie echt niet TE pittig, die met die Jalapenjos? Niet last van "afterburner" gehad de volgende ochtend??)
 
Jeroen, Bert en Marian: bedankt voor de foto's! Knap Marian, achterop zitten en zo foto's schieten tegelijk. Dat stukkie na de brug had ik ruzie met de GoPro. Dacht dat ik dat dus gefilmd had, dat stukkie rijden door die mini Canyon... Bleek ik hem dus net voor het binnen rijden te hebben gestopt en net na het er uitrijden weer gestart.... Toch ook maar aan de afstandsbediening...
 
black_bull over kleine paadjes...:

[afbeelding]

Kon nou niet zeggen dat ik me daar helemaal op m'n gemak voelde met het gehele span.... :$

Was voor mij de eerste keer op dergelijk terrein met de RT en met z'n tweeën....

Dan ben je toch met zo'n 400+ Kg's op pad.
Maar het blijft allemaal zeer goed handelbaar, die RT.

Fijne fiets :)
...och..., zolang je rijdt val je niet zomaar om...

...en de bochtjes waren daar van dien aard dat het tempo nagenoeg nihil was, en tussen het grind was nog vrij veel asfalt te zien, en dan glijd je ook niet zomaar weg... :+

...leuk weggetje, maar..., die boeren maken er inderdaad wel een rommeltje van...

...BaseCamp geeft trouwens aan dat het een 'gewone' weg is...
...en ik had niet aangegeven dat wij met een trekker onderweg zouden zijn...

...of zou BaseCamp stiekem (big brother is watching you ?) weten dat wij met een Boeren Mest Wagen onderweg zijn... :?
 
...als je op Texel over een heuvel probeeRT te rijden, dan heb je de ATB-duinenroute te pakken...
...tipje : is niet geschikt voor een RT... ;)
 
Bericht over hond van Thijs & Noortje is echt vervelend, ik duim dat er gauw goed nieuws is.
Eergisteren en gisteravond gepost en rond gefietst waar ze het laatst gezien was(Soesterberg), helaas niet aangetroffen. Overal geflyerd in die buurt.
Vanmorgen om 4:30 een opgewonden blafje.... staat Pepper voor de deur, ze was de sleutel kwijt..... *O*
Na iedereen te hebben begroet, een hapje en een drankje ging ze direct onder zeil.....

Pfff, wat een stress de afgelopen dagen. Ze heeft alleen iets aan een pootje, dat zullen we straks even bekijken, vermoedelijk een doorn of splinter ofzo, ziet er niet ernstig uit....
Dank allen voor het meeleven! :Y

Geniet van het mooie weer 8-)
 
Eergisteren en gisteravond gepost en rond gefietst waar ze het laatst gezien was(Soesterberg), helaas niet aangetroffen. Overal geflyerd in die buurt.
Vanmorgen om 4:30 een opgewonden blafje.... staat Pepper voor de deur, ze was de sleutel kwijt..... *O*
Na iedereen te hebben begroet, een hapje en een drankje ging ze direct onder zeil.....

Pfff, wat een stress de afgelopen dagen. Ze heeft alleen iets aan een pootje, dat zullen we straks even bekijken, vermoedelijk een doorn of splinter ofzo, ziet er niet ernstig uit....
Dank allen voor het meeleven! :Y

Geniet van het mooie weer 8-)

*O* *O* *O* Wauw wat een goed begin van deze dag!!!
Wat een top hond dat ze de weg naar huis heeft weten te vinden. Wat zullen jullie opgelucht en blij zijn!
 
Eergisteren en gisteravond gepost en rond gefietst waar ze het laatst gezien was(Soesterberg), helaas niet aangetroffen. Overal geflyerd in die buurt.
Vanmorgen om 4:30 een opgewonden blafje.... staat Pepper voor de deur, ze was de sleutel kwijt..... *O*
Na iedereen te hebben begroet, een hapje en een drankje ging ze direct onder zeil.....

Pfff, wat een stress de afgelopen dagen. Ze heeft alleen iets aan een pootje, dat zullen we straks even bekijken, vermoedelijk een doorn of splinter ofzo, ziet er niet ernstig uit....
Dank allen voor het meeleven! :Y

Geniet van het mooie weer 8-)

Goeie berichten Thijs *O* *O* *O*
 
Hond terecht, kijk en daar worden wij nu blij van, eind (mooi weekend) goed al goed. *O*
Laat nu maar de stress van je afglijden en dan heb je de komende dagen alleen maar een tevreden gevoel als je er op terug kijkt. :P

Groet, Ab
 
...hondje weer thuis ; mooi !... :Y
...ons kattebeest ook wel eens een poosje van huis geweest...

...en dat geeft geen prettig gevoel...
...want te vaak zie je een platte asfalt kat...

...en hoewel ik apparaat soms wel eens achter het behang wil plakken, en dat zoiets met een platte kat zichtbaar minder bobbels geeft, gun ik het ding die nieuwe vorm ook weer niet echt...

...wordt toch een soort van onderdeel van het gezin, zeg maar... :/
 
Thijs67 .... Heeft Noortje bijna van een motoR vooRzien....:
@far... Noortje is helemaal fan van jouw fietsje... voor ons en voor nu iets te jong en daardoor te begrotelijk, (..er staat een mooie classic op marktplaats voor 12.750,- ...) maar toch zojuist een bod gedaan op een R1200R uit 2008.....

.... Volgens mij denkt Thijs dat het helemaal gaat lukken met die R want hij heeft ook al een bod gedaan op een bijpassend Z-Technik ruitje...

Hoe gaat ie Thijs? Al reactie op je bod gehad???

Die Classic heb ik toch voor de zekerheid ff onder de lijst "Favorieten" geparkeerd.... Mocht Roelof na de twee ritjes met de RS toch besluiten geen afstand te willen doen van zijn mooie DOHC wonder...
 
Laatst bewerkt:
.... Volgens mij denkt Thijs dat het helemaal gaat lukken met die R want hij heeft ook al een bod gedaan op een bijpassend Z-Technik ruitje...

Hoe gaat ie Thijs? Al reactie op je bod gehad???

Die Classic heb ik toch voor de zekerheid ff onder de lijst "Favorieten" geparkeerd.... Mocht Roelof na de twee ritjes met de RS toch besluiten geen afstand te willen doen van zijn mooie DOHC wonder...
Ja, de eigenaar heeft gereageerd maar geeft nog niet veel ruimte in zijn prijs en ik ben nu al 'way over budget' dus ik doe ff kalm aan....

Die classic is wel stevig geprijsd vind ik, ook al is het een 2012'er met maar 17290 km op de teller én voorzien van ESA ASC en ABS... deze moet dan nog verlaagd worden voor Karin.... en ik denk dat ze ook een ruitje wil...... en koffers. Versnellingsindicator zit er op dus da's alvast geregeld. Hyperpro biedt een oplossing om ESA fietsen met 30 mm te verlagen voor circa 220,- ik denk nog zonder montage. 't is wel een erg mooi fietsje.....
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat jullie blaffer weer terug is Thijs

Mocht je overigens vandaag op je werk het idee hebben gehad dat je nog steeds RS geluid in je oren had.......
Dat klopt, ik reed er langs :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan