Blauwe Kawasaki Z750 2009 gestolen in Utrecht

Daanos

MF'er
20 jul 2009
36
0
Utrecht
L.S.

Tussen zondagavond 21 maart en dinsdagmiddag 23 maart is mijn motor gestolen. Hij stond in de berging van een appartementen complex aan de musicallaan in Utrecht. Hij stond op stuurslot met ART schijfremslot naast de motor van een vriend van mij (aprillia Dorsoduro) die ook gestolen is.
Het is nog onduidelijk hoe men in de berging is gekomen. Het slot is niet geforceerd, wat betrokkenheid van een bewoner van het complex suggereerd. Maar aan de andere kant, als je doet alsof je er hoort komt je overal binnen...
Er zijn in ieder geval geen sporen van dat ze het slot hebben willen forceren oid. Gewoon weggetild en in een busje denk ik? In ieder geval is het mooi klote! Heb hem in december gekocht en er nog geen 700km mee gereden. Nu begint het seizoen en is ie gezellig voor me opgehaald. Maar goed hoelang ik hem ook mocht hebben, je blijft gewoon met je takken van andermans spullen af.
Van de politie hoorde ik dat er meerdere motoren waren gestolen in dezelfde buurt. Denk meteen aan diefstal voor de handel...Maar goed, de kans dat ik hem terugzie is waarschijnlijk erg klein. Toch wil ik alles proberen, vandaar deze post. Het gaat om de volgende motor:

Kawasaki Z750 ABS
Bouwjaar 2009
Kenteken MV-BN-68
Framenr JKAZR750LMA066286
Bijzonderheden: Stickers ABS en Goedhart verwijderd, riempje om passagierszadel verwijderd.

Hieronder een foto.
de27cf18c32c773be8fe4e2d1ae6e8b0

Mocht je iets zien of horen, mijn nr is 0647564610.

Dank voor de aandacht.

Daniel
 
Laatst bewerkt:
Ongelofelijk hoe ze het telkens weer voor elkaar krijgen om zonder braaksporen of alarmsignalen zo`n motor of auto kunnen jatten. Heel veel sterkte en hopende dat je de motor en de motor van je vriend heelhuids terug krijgt.
 
Ongelofelijk hoe ze het telkens weer voor elkaar krijgen om zonder braaksporen of alarmsignalen zo`n motor of auto kunnen jatten. Heel veel sterkte en hopende dat je de motor en de motor van je vriend heelhuids terug krijgt.


klopsleutels....en tegenwoordig nog een tool om ook de sloten met die balletjes los te krijgen ;)
 
Mijn motor staat overdags ook in het zicht van honderden mensen. Maar toen ik een keer problemen mee had en hem op kwam halen met de aanhangwagen, was er niemand die een keer vroeg van: "zeg waar ben je mee bezig?"

Sterkte, ik houd mijn ogen open in Utrecht.
 
Mijn motor staat overdags ook in het zicht van honderden mensen. Maar toen ik een keer problemen mee had en hem op kwam halen met de aanhangwagen, was er niemand die een keer vroeg van: "zeg waar ben je mee bezig?"

Sterkte, ik houd mijn ogen open in Utrecht.

die mentaliteit komt me bekent voor. Ik was eens het sleuteltje van mijn kettingslot kwijt waarmee mijn trapfiets vast stond op het station. Dus ik loop naar de ijzerboer, haal een ijzerzaag en begin vrolijk op mijn knieeen op een vol station mijn ketting door te zagen. Ik was er ongeveer 10 minuten mee bezig, geen levende ziel die me aansprak!! heel vreemd!

Maar goed, sterkte met de afhandeling! Ik hoop vurig voor je dat je nog wat terug ziet.
 
Ongelofelijk balen zeg! Vooral omdat je hem nog maar net had en het seizoen begint.
Wel goed verzekerd hoop ik?

Misschien kun je ook een foto plaatsen?
 
Mijn motor staat overdags ook in het zicht van honderden mensen. Maar toen ik een keer problemen mee had en hem op kwam halen met de aanhangwagen, was er niemand die een keer vroeg van: "zeg waar ben je mee bezig?"

Sterkte, ik houd mijn ogen open in Utrecht.

Ik woon in een appertementen complex waar we met ze allen een gezammelijke garage hebben. Hier heb je wel een elektronische sleutel voor nodig om naar binnen te komen, maar aangezien de schuifdeuren waar de auto's door heen kunnen niet niet bepaald snel zijn kan er gerust iemand achter je aan lopen/rijden/fietsen etc. Bewoners doen dit ook gewoon. Zo weet ik nog dat ik op een dag met de koekblik de garage in reed en in me binnenspiegel iemand naar binnen zag fietsen. Heb rustig de auto gestalt en ben toen maar omgelopen om te kijken of die gene er nog was, hij was er nog en was een beetje aan het rond fietsen in een garage. Een beetje vreemd. Enfin, ik vragen wat hij kwam doen en hij keek me aan alsof ik in Keulen een donder had gelaten. Dus hij pakt zijn auto-sleutels en opent zijn BMW. Dus hij helemaal boos en alles, waarna ik hem had uitgelegd dat ik het niet aan zijn gezicht kon zien en hem niet kende en dat hij maar beter blij kon zijn want als ze een auto wilde jaten maakt dit het alleen maar moeilijker. Nou toen pas snapte die het.
 
Goeie genade alweer Leidscherijn??? je woont praktisch bij mij in de achtertuin.......
Ik woon in Parkwijk en zal dan ook m'n ogen openhouden voor je Z en de Aprillia
maar ik ben bang dat deze 2 inderdaad al op 'transport' zijn :(

Maar heb je nog foto's van beide kanonnen??


Enige manier waarop ik hier helaas mijn motor durf te laten staan is in de woonkamer '(
 
Laatst bewerkt:
Allen bedankt voor je reactie! Ben gelukkig allrisk verzekerd, hopen dat die geen moeilijkheden opwerpen. Probeerde foto's te plaatsen maar die zijn te groot? Bij mn motorstek staat er in ieder geval 1.
Weer in leidsche rijn? Gebeurt dat zo vaak dan? En heeft het denk je zin om nog rond te lopen in de buurt??
 
Balen... ik heb andere ervaring in Utrecht.. toen ik 's avonds de sloten van mn motor haalde kwam er een man die zn hond aan het uitlaten was wat vragen stellen over mijn mooie motor, onder het mom van 'even kijken wie dat is en wat ie doet'.

Maar bij appartementencomplexen en bijbehorende bergingen komt iedereen binnen.
 
Allen bedankt voor je reactie! Ben gelukkig allrisk verzekerd, hopen dat die geen moeilijkheden opwerpen. Probeerde foto's te plaatsen maar die zijn te groot? Bij mn motorstek staat er in ieder geval 1.
Weer in leidsche rijn? Gebeurt dat zo vaak dan? En heeft het denk je zin om nog rond te lopen in de buurt??

Weinig zin om rond te lopen..... maarja kwaad kan het niet natuurlijk
maar deze staan bijna zeker ergens binnen in een loods oid.

Hier in Parkwijk (wrsch meteen ook ergste) is mn autoruit al ingeslagen en tomtom geleent toen ik er net een maand woonde (recht voor ons woonkamerraam, 11uur 's avonds, zat in de kamer ernaast). De motor van de buurman 2 huizen verderop al een keer ingeladen en van de directe buurvrouw de hele auto meegenomen (Golf 4).

Zijn ook bijna meteen de enige mensen die ik hier spreek, dus waarschijnlijk nog veel meer ' gevallen'

Ow, plaats die foto ook nog even in je beginpost!!
 
Laatst bewerkt:
die gasten moeten wel een hele grote bus of een truck klaar hebben staan.
vooral als er zoveel tegelijker tijd verdwijnen, blij dat onze mechel er bij ligt.
de volgende fiets een tracer op plaatsen...
 
Ik woon in een appertementen complex waar we met ze allen een gezammelijke garage hebben. Hier heb je wel een elektronische sleutel voor nodig om naar binnen te komen, maar aangezien de schuifdeuren waar de auto's door heen kunnen niet niet bepaald snel zijn kan er gerust iemand achter je aan lopen/rijden/fietsen etc. Bewoners doen dit ook gewoon. Zo weet ik nog dat ik op een dag met de koekblik de garage in reed en in me binnenspiegel iemand naar binnen zag fietsen. Heb rustig de auto gestalt en ben toen maar omgelopen om te kijken of die gene er nog was, hij was er nog en was een beetje aan het rond fietsen in een garage. Een beetje vreemd. Enfin, ik vragen wat hij kwam doen en hij keek me aan alsof ik in Keulen een donder had gelaten. Dus hij pakt zijn auto-sleutels en opent zijn BMW. Dus hij helemaal boos en alles, waarna ik hem had uitgelegd dat ik het niet aan zijn gezicht kon zien en hem niet kende en dat hij maar beter blij kon zijn want als ze een auto wilde jaten maakt dit het alleen maar moeilijker. Nou toen pas snapte die het.

Je slaat de spijker op z'n kop. Zulke reacties maken dat men er niets meer van zegt en dus kunnen die boefjes hun gang gaan.
 
die mentaliteit komt me bekent voor. Ik was eens het sleuteltje van mijn kettingslot kwijt waarmee mijn trapfiets vast stond op het station. Dus ik loop naar de ijzerboer, haal een ijzerzaag en begin vrolijk op mijn knieeen op een vol station mijn ketting door te zagen. Ik was er ongeveer 10 minuten mee bezig, geen levende ziel die me aansprak!! heel vreemd!

Maar goed, sterkte met de afhandeling! Ik hoop vurig voor je dat je nog wat terug ziet.

Mijn sleutel was ook gebroken, en ben van het station naar huis gelopen (km of 4) met de fiets op me rug. Me fiets was toen nog vrij nieuw. 1 iemand had me aangesproken, dat was me buurman, dat het handiger was om de fiets onder me kont te houden.


Maar balen man :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan