Motortoertocht 8 Mei 2010

Maarten666

MF'er
2 apr 2010
201
0
hallo allemaal,
ik wil jullie even laten weten dat er 8 mei 2010 een motortoertocht is, we starten bij dorpshuis de essenbrucht schoonbeekhof1 3774DA Kootwijkerbroek.

Zaterdag 8 mei kan er van 9:00 tot 10:00uur gestart worden
De route is ongeveer 200KM lang. voor vertrek melden, dan is er koffie met brood. Tijdens de route zijn er twee stops met koffie, cake, fris en een broodje worst.
bij terug keer is er eten op het bovenstaande adres,
kosten zijn alles incl. 27,50 euro contant.
Het eten is om ongeveer 15:30 de drank is dan voor eigen rekening

Deelname aan de route is geheel op eigen risico!

Je krijg een kaart mee met de route die je kunt rijden, het is dus niet volgens het follow up systeem, maar dit kunnen wij er natuurlijk zelf van maken. ik stel voor om om 09:30 te vertrekken.
Klinkt dit aantrekkelijk en wil je mee!? ga dan voor 1 mei nog langs Tankstation Bouwman en schrijf je even in, dit in verband met eten bestellen enzovoorts.
bij pech of ongeval is er vervoer beschikbaar.

ik hoop jullie zo genoeg informatie te hebben gegeven en hoop mede MF'ers daar aan te treffen.

Met vriendelijke groet,
Maarten van Elten
 
Laatst bewerkt:
eeehm , hoe werkt het? word er een kaartje mee gegeven of ook volgens het follow-up systeem zoals bij de 18de april? Ik begrijp uit de melding dat er tussen 9 en 10 gestart kan gaan worden dat het een beetje ieder voor zich is of heb ik het mis?

:W



ps: wat is drood?

:+
 
eeehm , hoe werkt het? word er een kaartje mee gegeven of ook volgens het follow-up systeem zoals bij de 18de april? Ik begrijp uit de melding dat er tussen 9 en 10 gestart kan gaan worden dat het een beetje ieder voor zich is of heb ik het mis?

:W



ps: wat is drood?

:+


ik heb het drood veranderd naar brood :P
en ik kan je het nog niet zeggen met zekerheid maar ik verw8 wel follow up systeem, ik zal snel even bellen en er zekerheid over krijgen, zal het daarna ook ff melden in het topic.
 
Laatst bewerkt:
eeehm , hoe werkt het? word er een kaartje mee gegeven of ook volgens het follow-up systeem zoals bij de 18de april? Ik begrijp uit de melding dat er tussen 9 en 10 gestart kan gaan worden dat het een beetje ieder voor zich is of heb ik het mis?

:W



ps: wat is drood?

:+

het is dus niet volgens het follow up systeem maar dit kunnen / gaan we er natuurlijk zelf van maken. ik stel voor om om 09:30 te vertrekken.
 
oke dan dan zien we jou en je vrienden daar ;)
Gezellig dat je met ons mee rijd.
 
Ja er gaat zo'n beetje 160 man mee begreep ik!
Tochtje van 220 kilometer ongeveer..
Nu nog even hopen op mooi weer:)
 
Waar kunnen we jou en je vrienden aan herkennen? Mij kan je herkennen aan suzuki gsxr 600 2010 en me broer aan srad '98. Tot morgen
 
Net terug van de tourtoch.
in 1 woord... Waardeloos.
Het weer was in het begin regen, daarna koud en daarna pas (al was het licht mistig) wat beter.
De route info was niet te doen, via tekst over 6 A4-tjes alleen dingen als sla links in bij de school straat ed.
Andere rijders:
Daar heb ik een paar dingen over. Een aantal konden gewoon niet normaal en sociaal rijden. Dit was echt jammer.
Daarbij waren er 2 Quads mee, Wat een IJKELS!!! gigantisch kleven, vlak voor je door de berm slippen ed. Daarbij was er 1 de oorzaak van een hond die dood werd gereden, en hij reed gewoon door.
1 grote groep, welke wij helaas gewoon volgde, reden veel te hard (100+ in 30 zones ed) en reden ook de route niet.

Paar dingen die ik hier van geleerd heb.
Doe nooit meer mee met een tourtocht welke niet het folow-up systeem gebruiken of GPS.
Doe nooit meer mee met tourtochten hier uit de omgeving.
Doe nooit meer mee met tourtochten waar je behoorlijk voor moet betalen (gratis en eigen eten en drinken betalen werkt veel beter)


Djeepie: helaas hebben we jou en je maten niet gezien. wij waren wat laat, pas om 9:45 daar oid.

EDIT:
Route ging door Duitsland, dit was niet aangegeven. Hierdoor had ik dus geen rijbewijs bij me een ook de dB killer er niet in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan