10 Juli Motor meeting Waalkade Nijmegen !!!

--Richard--

MF veteraan
4 jun 2010
1.640
3
full



Voor alle motorrijders die het leuk vinden:


Zaterdag 10 Juli is er een motor meeting in het mooie Nijmegen op de
Waalkade.

Het zou leuk zijn als iedereen rond een uurtje of 12 zou komen tot .... wat jij wilt.
Op de Waalkade zijn terrasjes zat en ook zijn de winkels open.

Hopelijk word het mooi weer met veel enthousiaste motorrijders en heeft iedereen een gezellige meeting

Tot dan


full
 
Laatst bewerkt:
eens kijken of mijn motor nog de waal over wil hahahaha.
hij stopt er spontaan mee voor 024 land.
 
Dan moet ik werken, helaas.

Winkelen is wel grappig, hoeveel kan er in jou buddyshit ;)


gelukkig mag ik zelf kiezen of ik kom werken op zaterdag of niet.

bij mij past er een zakske advocaat toffee's in zoals je hebt gezien met moeite 6 boterhammen _O-


zal ik me dan ook maar aanmelden ben van de partij :W
 
gelukkig mag ik zelf kiezen of ik kom werken op zaterdag of niet.

bij mij past er een zakske advocaat toffee's in zoals je hebt gezien met moeite 6 boterhammen _O-


zal ik me dan ook maar aanmelden ben van de partij :W

ramontjesrad, je vergeet de red bull, geeft je vleugelssssss...

maar ben ook van de partij..

regel je wel een lange tafel bij de eerste cafe??? kunnen we een biertje/frisdrankje pakken en kieken naar min motor :W
 
ramontjesrad, je vergeet de red bull, geeft je vleugelssssss...

maar ben ook van de partij..

regel je wel een lange tafel bij de eerste cafe??? kunnen we een biertje/frisdrankje pakken en kieken naar min motor :W

lange tafel wou je je motor erop zetten :+

praat onhandig hoor met zoon ding er tussen ;)

heb me akrapovic erop trouwens warneer gaan we kijken hoe die klinkt :9~
 
ik had vanavond een klein rondje gedaan.. waarom ben je niet langsgekomen?? vrijdagavond voor de tweede wedstrijd?

omdat ik hem pas om 9 uur weer volledig in elkaar had zitten en me zusje aankwam zetten met een wijntje en stokbrood met kruidenboter :9~

oja ben geen bier drinker :+

vrijdag klinkt goed moet morgen tot laat werken dagje van 9 tot 9 :+
 
Laatst bewerkt:
Misschien kom ik ook wel even buurten.

Maar we hebben toch een Nijmegen topic waarom regelen we niet gewoon vanuit dat topic een meeting/ritje zolas altijd?
 
Misschien kom ik ook wel even buurten.

Maar we hebben toch een Nijmegen topic waarom regelen we niet gewoon vanuit dat topic een meeting/ritje zolas altijd?

Misschien omdat het nijmegen topic voornamelijk voor motorrijders uit nijmegen is,
en bij deze meeting is iedereen welkom. :]
 
Ha! Wij gaan de dag erna op motorvakantie en moeten toch iemand in Nijmegen ophalen. Lijkt me leuk om dan even naar de waalkade te komen de 10e. Met een beetje geluk heb ik tegen die tijd ook een eigen fiets.
 
Als ik rond die tijd geen werk meer heb , en dat heb ik dan ook niet, dan ben ik waarschijnlijk
ook van de partij met de lindenholtseboys. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan