rare ligmotor gespot

Status
Niet open voor verdere reacties.

trixo

MF veteraan
25 aug 2007
2.214
439
omg. den bosch
ik reed gisteren (woensdag 30 juni) met een collega ergens tussen amsterdam en hoorn op de snelweg, tot we op de andere helft (richting amsterdam) een heel apparte motor zagen, eerst dacht ik dat hij met zijn benen over zijn stuur lag, zoals je weleens die stunters ziet doen, maar dichterbij leek het een ligmotor zoals een ligfiets te zijn.
het ging allemaal natuurlijk nogal snel, maar ik en mijn colega hadden nog nooit zoiets gezien.
weet iemand wat dat voor iets geweest zou kunnen zijn en heeft er mischien een foto van.

alvast mijn dank.
 
Laatst bewerkt:
Honda DN-01 misschien?
http://www.honda.nl/content/motorfietsen/modellen_dn-01_galerij.php
dn-01_003_2008_g.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik diezelfde langs zien gaan, een rode. Beetje een ligfiets maar dan met een kenteken.
Wat voor merk weet ik niet.
 
ik reed gisteren (woensdag 31 juli) met een collega ergens tussen amsterdam en hoorn op de snelweg, tot we op de andere helft (richting amsterdam) een heel apparte motor zagen, eerst dacht ik dat hij met zijn benen over zijn stuur lag, zoals je weleens die stunters ziet doen, maar dichterbij leek het een ligmotor zoals een ligfiets te zijn.
het ging allemaal natuurlijk nogal snel, maar ik en mijn colega hadden nog nooit zoiets gezien.
weet iemand wat dat voor iets geweest zou kunnen zijn en heeft er mischien een foto van.

alvast mijn dank.
rare kalender heb jij......

:+
 
Laatst bewerkt:
nee turtle, ik bedoel echt liggen, nou vooruit een licht gebogen rug, bedankt in ieder geval voor de reactie.
hij was volgens mij inderdaad rood.

klopt inderdaad geen ruk van die datum, is aangepast.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad een rooie met motorplaat geluidje van een 125-250 cc blokje. di en woensdag om 6:50 gespot in Obdam uit de richting van Heerhugowaard richting de A7.

stuurtje heeft hij op zijn buik liggen. vreemd ding. en hij zit met zijn hoofd onder je raam. dus ik weet niet hoelang hij nog rijd.
 
Misschien dit ?

xxxxxxxxxxx

EgbertO
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo'n motor als hier nu beschreven wordt heb ik eigenlijk alleen gezien met een zijspan ernaast,dan lijkt het me ook allemaal nog redelijk stabiel,maar als solo-motor vind ik het toch minder gezien de zithouding.
 
nee niks...geen gekke pilletjes,......... je lijkt wel een andere collega van mij die vond dat ik al vroeg op de dag dronken was.

ik denk dat diekooi dezelfde heeft gezien.

een ligmotor.......echt waar !!!!!!! :Y
 
Laatst bewerkt:
Er rijden ook zelfbouw modellen rond op basis van Kaneda's motor uit de anime Akira..

14_pics.jpg


neo_fukuoka_01_0180_0014.jpg


19-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is Kaneda's motor :+ heb hem toevallig laatst nog gezien de film ;)
Aangepast. Film trouwens 1x gekeken met 3 die-hard Anime vrienden. En voor ons allen: nooit meer! Mijn 2 disc special dvd meteen verkocht. Wat een $%# film. Kijk veel anime, van Ghibli tot Green Green..maar Akira was alles behalve leuk. Probeer anders een Paprika, das wél leuk! :Y
 
En die drie die hard anime vrienden hadden nog nooit Akira gezien ? :?
Ik kijk niet zo heel veel anime maar Akira staat toch wel in me top 5, samen met Spirited Away, Howls moving Castle en de series Death Note en Ergo Proxy. Pareltjes uit het oosten !!
 
En die drie die hard anime vrienden hadden nog nooit Akira gezien ? :?
Ik kijk niet zo heel veel anime maar Akira staat toch wel in me top 5, samen met Spirited Away, Howls moving Castle en de series Death Note en Ergo Proxy. Pareltjes uit het oosten !!

Nee Akira is toch wel een classic Anime. En als die vrienden vooral Naruto en Bleach volgen..

En ik zie dat je ook 2 Ghibli's in je top 5 hebt staan! :} Ik heb mijzelf een volledige box geïmporteerd, dus alle Ghibli´s...eigenlijk moet je Grave of the Fireflies ook eens zien.

hmm misschien moeten we een anime topic openen..dit begon ooit als een lig-motor-topic
 
Vet die akira replica's :D
Ik heb ook wel eens ergens een replica gezien van de motor uit Final Fantasy
 
heppum ook gespot, op de a8 en idd in obdam een dag later...
zag er raar en gevaarlijk uit, totaal onzichtbaar als ie naast een mpv, busje of vrachtwagen rijdt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan