28 april Nordschleife ?!

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Wie gaat er maandag 28 april mee naar de Ring ? De baan is open vanaf 13.00 uur.

Voorlopige lijst:

[*]-=EB=-
[*]Bart Scheepers
[*]Blade10
[*]Fabian
[*]Fast Forward
[*]Garfield
[*]HansGSX-R
[*]Harley
[*]HELLdesker
[*]JazzyR1 Verstuikte enkel
[*]Jedi
[*]Maximum
[*]Moebius_Sandman
[*]Mosselman Bang om nat te worden
[*]MVF411
[*]PaulR1
[*]ROne
[*]Saimonie
[*]Silvergixx
[*]superfrog
[*]The Green Flash
[*]twisted Paul
[*]Voske
[*]Zxrene

Misschien:

[*]Arckira
[*]De Grote Muis
[*]Desmodude
[*]Mr Wheelies
[*]R1obert
[*]Tuupke
[*]Wheelyfool
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaaaa, ikke, ikke, ikke!!!!!! :)

Het enige wat mij kan tegenhouden is.........jawellll, hoe kan het ook anders, het weer.
 
als ik m,n nieuwe motor heb en ingereden heb ga ik ook mee.

ps saimone wat heb jij een mooie duc,ik heb de foto gezien vet gaaf en helemaal als er een vrouw op rijdt :] :] :] :] :]
 
Als het weer goed is, en ik kan vrij krijgen dan ben ik natuurlijk van de partij...
 
Wie gaat er maandag 28 april mee naar de Ring ? De baan is open vanaf 13.00 uur.

Jammer, op die dag vertrekken we naar ons vakantie adres 8-) . Zou het wel een keer leuk vinden om naar de Ring te gaan als jij ook gaat, ik woon nl. ook in Deurne dan kunnen we al vanuit Deurne samen op rijden naar de Ring. wellicht een volgende keer, groeten Erwin.
 
Kom op! Meeeeeeeeeee dan! Beter als een maandag kun je het niet krijgen om de eerste ronden te sturen :)

Ik rij jullie maar al te graag voor :)
 
Kom op! Meeeeeeeeeee dan! Beter als een maandag kun je het niet krijgen om de eerste ronden te sturen :)

Ik rij jullie maar al te graag voor :)

Ook als iemand graag een keer de ring wil verkennen, maar door al de verhalen die de ronde doen wel een beetje huiverig is?
 
Ook als iemand graag een keer de ring wil verkennen, maar door al de verhalen die de ronde doen wel een beetje huiverig is?

Ja natuurlijk, daarvoor is het juist ideaal! Ik rij de eerste rondjes echt rustig zodat iedereen het kan bijhouden...en dan weet je zeker dat elke bocht die ik instuur jij ook kunt insturen :) En als t te snel gaat ff een seintje geven en ik pas me aan..wel max met een man of 3 tegelijk met voorrijden anders wordt de stoet te lang.

Als je een beetje huiverig bent is een dag als maandag echt ideaal, het is dan echt rustig op de baan. Veel beter als bv een zondag waar je van voor niet meer weet waar je achterste zit zeg maar :+ (ofzoiets O-) )
 
Ook als iemand graag een keer de ring wil verkennen, maar door al de verhalen die de ronde doen wel een beetje huiverig is?

Erik dat gevoel heb ik ook hoor..Maar het lokt op een of andere manier vrees ik en ik dacht dus ook om eens op een rustige maandag achter de meesters aan te karren..

Wel je Kawa inrijden van te voren.. :]
 
Erik dat gevoel heb ik ook hoor..Maar het lokt op een of andere manier vrees ik en ik dacht dus ook om eens op een rustige maandag achter de meesters aan te karren..

Wel je Kawa inrijden van te voren.. :]

Precies... Dat heb ik ook. Wil het graag eens meemaken daar.

Die is dan al lang ingrereden :]
 
Op maandag 07 april 2003 22:31 schreef Fabian het volgende:Als je een beetje huiverig bent is een dag als maandag echt ideaal, het is dan echt rustig op de baan. Veel beter als bv een zondag waar je van voor niet meer weet waar je achterste zit zeg maar :+ (ofzoiets O-) )

Dan ben ik mischien ook wel van de partij.
 
Ja natuurlijk, daarvoor is het juist ideaal! Ik rij de eerste rondjes echt rustig zodat iedereen het kan bijhouden...en dan weet je zeker dat elke bocht die ik instuur jij ook kunt insturen :) En als t te snel gaat ff een seintje geven en ik pas me aan..wel max met een man of 3 tegelijk met voorrijden anders wordt de stoet te lang.

Als je een beetje huiverig bent is een dag als maandag echt ideaal, het is dan echt rustig op de baan. Veel beter als bv een zondag waar je van voor niet meer weet waar je achterste zit zeg maar :+ (ofzoiets O-) )
Jaaaaaaaaaaaa Ik ga dan ook! Ik ben er namelijk vanaf zaterdag dan al, ik ga even de eiffel verkennen. En daar zitten zeker een hoop ring-rondjes tussen! Maandag ben ik er zeker, en ik hou me aanbevolen voor een gidsrondje, want ik ben er nog nooit geweest.....
 
Jaaaaaaaaaaaa Ik ga dan ook! Ik ben er namelijk vanaf zaterdag dan al, ik ga even de eiffel verkennen. En daar zitten zeker een hoop ring-rondjes tussen! Maandag ben ik er zeker, en ik hou me aanbevolen voor een gidsrondje, want ik ben er nog nooit geweest.....

Laat dan ff weten waar je overnacht ofzow, want ik blijf dan waarschijnlijk van zondag op maandag daar pitten...wel zo gezellig :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan