Hoorn en omstreken [part 4]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirtDiver

MF veteraan
24 dec 2009
13.472
0
Middenmeer
HOORN en OMSTREKEN

Welkom in het Hoorn en omstreken regionaal topic.
De mooiste stad aan het IJsselmeer met een rijke geschiedenis van een groots V.O.C. verleden.

Roode_Steen_4.jpg


Hier is een plek om te verzamelen, terrasjes te pakken op de Rode steen na een mooie rit of gewoon te chatten.


IMG_4250.jpg

Eenhoorn.JPG


meld je aan bij T.S. en je komt in de opening erbij:

hoe het begon:
Hoorn en omstreken [part 1]
Hoorn en omstreken [part 2]
Hoorn en omstreken [part 3]


De topicmembers:

RideRick RICK
Ducati Multistrada 1000DS
full




B&Y BERT
Yamaha Virago 750
full


Materazzi MARK
Ducati SS600
full

BMW R80RT
full


ForShizzle GLEN
Honda CBR600RR
IMG_6473.jpg

BMW F800GS
IMG_6320.jpg


fighternorrie NORMAN
Suzuki GSX 1100ET
full


Ratz PETER
Honda CX500C
2dw9i8j.jpg

hrwi7n.jpg


r1enzo RENZO
Yamaha YZF-R1
full

Honda CBF500a van beide...
full



Biancie BIANCA
Suzuki GSX-R600
da9eaa3f8c15698b7e666b1502f7b4dc



Yamahahahaha TON
Yamaha XJ700XS
1b85e3eccdb79d4f74a198f0d0064915


BMW K75RT
full



Hattori Hanzo JOUKE
Yamaha YZF-R6
achterjouke.jpg


seba$ SEBASTIAAN
Aprilia Futura
afb518.jpg


Jawa TS350 638 caféracer '89
eigenb20.jpg


Suzuki GT750 '75
linksachter.jpg


Suzuki GT380 '75
dsc05717n.jpg


yblokdijk
Ducati 749s
full


Dave89 Dave
Yamaha FZR600R
9qjp6v.jpg


wildripper
BMWR1100RT
full


stitch
Kawasaki ZX-12R
full


Cin Cindy
Kawasaki ZXR400
leukopdefoto_713222.JPG


DirtDiver Timothy
Triumph Daytona T595
T5951.jpg


Sexy Lexy
Yamaha YZF-R6
dsc00944.jpg


duck304 Dave
Yamaha XJ600s

bakaBaka
Kawasaki ZX-10R

dax-aprilia Dax
Aprillia Pegaso 650

HenkieF Henk
ridini90
Suarie



images.aspx
 
Laatst bewerkt:
Eens kijken hoe lang dit deel erover doet om vol te raken.
Deel 1 5 maanden
Deel 2 10 maanden
Deel 3 .. maanden
 
Laatst bewerkt:
:W Ook weer aanwezig :)

Goedemorgen op deze regenachtige k*tdag :W
Beetje regen vind ik niet erg, maar dit is me net ff teveel... :X
Rick heeft lekker weer dit weekend! :X
:^
:W

Wat een weer, spoelde vanmorgen en gisterochtend bijna van de motor.
Het rottige (ff zwak uitgedrukt) vind ik de automobilisten die met dit weer nog meer op hun rem gaan staan en je in ene helemaal niet meer zien -O- Vanmorgen én gisterochtend ben ik tot 2x aan toe over het hoofd gezien :(
 
:W Ook weer aanwezig :)Beetje regen vind ik niet erg, maar dit is me net ff teveel... :X:^Het rottige (ff zwak uitgedrukt) vind ik de automobilisten die met dit weer nog meer op hun rem gaan staan en je in ene helemaal niet meer zien -O- Vanmorgen én gisterochtend ben ik tot 2x aan toe over het hoofd gezien :(

Regen is niet erg vind ik, wel die wind op de AC de Graafweg en elders, wel bomen, niet bomen, wel bomen, niet bomen, wel vrachtwagen van 18 meter, niet vrachtwagen van 18 meter die je tegemoet komen, (de bomen niet) etc. etc.

En........................ gezien het niet koud is heb ik mijn hele dunne fietsregenbroek aan, en totaal geen lekkage voor 3 eurootjes, zelfs niet in die stortregens.

:)
 
Regen is niet erg vind ik, wel die wind op de AC de Graafweg en elders, wel bomen, niet bomen, wel bomen, niet bomen, wel vrachtwagen van 18 meter, niet vrachtwagen van 18 meter die je tegemoet komen, (de bomen niet) etc. etc.

En........................ gezien het niet koud is heb ik mijn hele dunne fietsregenbroek aan, en totaal geen lekkage voor 3 eurootjes, zelfs niet in die stortregens.

:)
Ik heb gewoon een degelijke motorbroek aan. Beschermt even beter.
Goedkope regenkleding waaide op de brommer altijd al aan flarden, dus op de motor maar helemaal geen poging wagen.
Heb voor dit weer wel een degelijk regenjack van Bering.
Valt beter op vanwege fluriserend geel op de armen en droogt hoonderd maal sneller dan mijn Gore-Tex pak.
 
Ik heb gewoon een degelijke motorbroek aan. Beschermt even beter.
Goedkope regenkleding waaide op de brommer altijd al aan flarden, dus op de motor maar helemaal geen poging wagen.
Heb voor dit weer wel een degelijk regenjack van Bering.
Valt beter op vanwege fluriserend geel op de armen en droogt hoonderd maal sneller dan mijn Gore-Tex pak.


Inderdaad het beschermt totaal niet die broek, maar je weet hoe dat soms gaat van ach het is maar een klein stukje. En ik weet het beetje stom. :$
 
Cin je foto werkte niet meer :( heb je een nieuwe voor in de OP? :)

Is deze foto wat? (desnoods knip je de bandiet eraf)

Vanmorgen ff aan het klussen geweest in de schuur voor m'n broer, die had op de motorbeurs voor 35piek een originele 2005 bandit demper gekocht (hij heeft een 98'er) die heb ik ff 25cm ingekort en leeggesloopt van binnen, klinkt nu best aardig })

 
Sneeuwscooter had ik afgelopen winter wel kunnen gebruiken..

Ik rijd het hele jaar door met een leren combipak. En bij regen of wind+kou een regenpak er overheen (overall) gaat prima.
 
Laatst bewerkt:
Regen is niet erg vind ik, wel die wind op de AC de Graafweg en elders, wel bomen, niet bomen, wel bomen, niet bomen, wel vrachtwagen van 18 meter, niet vrachtwagen van 18 meter die je tegemoet komen, (de bomen niet) etc. etc.

En........................ gezien het niet koud is heb ik mijn hele dunne fietsregenbroek aan, en totaal geen lekkage voor 3 eurootjes, zelfs niet in die stortregens.

:)
Haha ja ik had ooit een regenbroek van 60 euro ofzo in iedergeval een dure en toen hing ik hem na het rijden over mijn brommer (ja dat is een tijd geleden :P ) om het te laten drogen.

Toen kwam ik later terug trek hem aan de hele onderkant weg geschroeid B| :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan