Nèt geen Mulder GRRRRR!!!!!!!!!

MarcozZ

MF veteraan
29 jan 2003
2.686
1
Ben zojuist staande gehouden door ultra-fanatieke motoragent die lekker met z'n lasergunnetje aan het spelen was.Hij wist me te klokken op 113 km/u ipv 80 dus moet de officier bepalen hoe verschrikkelijk deze marginale overtreding bestraft dient te worden,met de zichtbaar genietende diender viel niet te onderhandelen.Ik vertrouw er maar op dat ook voor mij de recidivetermijn van een jaar geldt en wacht op het transjanktievoorstel terwijl ik me verbaas over de minimale afwijking welke de teller van mn Soesje heeft,moek toch maar rekening mee houden dus....
 
Ben vorig jaar door een motormuis aan de kant gezet. Reed toen een kleine 140 waar ik 80 mocht. Die vriendelijke vriend heeft er toen 116 van gemaakt, dus 36 te hard. Kwam er gewoon vanaf met een flinke bekeuring. Zou me dus niet al te druk maken.

jeeez ze zouden verd*mme je rijbewijs af moeten pakken :(

malloot!

:Z
 
F#cking miereneuker dus... :r En het is nog een motorrijder ook, die agent... |( Loser.


Hey Rev waar rijden ze in Friesland mee??? ik moet dalijk naar Grunn op de motor door de polder.... en ik weet dat ze in een Fiat Stylo rijden maar zijn jou ook meer autootjes/motoren bekend ??
 
Niet zeuren en gewoon betalen. Als ik het goed begrijp mocht je er 80, terwijl jij 120 op je teller had. Dan moet je niet zeuren als je een bekeuring krijgt.

En NEE ik ben geen moraalridder, rijd zelf ook altijd te hard, maar ik ga geen topics starten over hoe dom het wel niet is van de politieagent dattie me een bekeuring heeft gegeven.
 
Niet zeuren en gewoon betalen. Als ik het goed begrijp mocht je er 80, terwijl jij 120 op je teller had. Dan moet je niet zeuren als je een bekeuring krijgt.

En NEE ik ben geen moraalridder, rijd zelf ook altijd te hard, maar ik ga geen topics starten over hoe dom het wel niet is van de politieagent dattie me een bekeuring heeft gegeven.

ja ach zo is het eigenlijk wel :)

113 waar je 80 mag, waar praat je eigenlijk over? 113! dat rij je zo, maar ja het MAG niet en als je gepakt wordt kun je er weinig aan doen.

het blijft mierenneuken, maar om er nou een topic voor te openen..



en oja, voor degene die de duidelijke hint niet meekregen(eerste post); denk :+ er maar bij dan dan..
 
Het standaard moraalriddericoontje nou goed. :Z

Als je iets steelt, ga je dan ook lopen zeuren omdat je aangehouden word wegens diefstal? Ik rij ook te hard, mij hoor je niet zeuren als ik een bekeuring krijg want dat is gewoon het risico.
R*t gewoon een eind op met iedere keer dat moraalridder gezeur, dat is wel t slapste excuse wat ik hier elke keer hoor!
 
Het standaard moraalriddericoontje nou goed. :Z


withstupid.gif
 
Als je iets steelt, ga je dan ook lopen zeuren omdat je aangehouden word wegens diefstal? Ik rij ook te hard, mij hoor je niet zeuren als ik een bekeuring krijg want dat is gewoon het risico.
R*t gewoon een eind op met iedere keer dat moraalridder gezeur, dat is wel t slapste excuse wat ik hier elke keer hoor!
full


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan