29 Juni t/m 1 Juli 2018: Toerrit Heimbach (Eifel)

Heb ook soms mijn twijfels, maar zoals ik schreef, alle reviews uitermate positief.

Daarom de soort van gok genomen..., en we konden ons 100% vinden in die geplaatste reviews.

En of ze harder werken dan een ander dat weet ik verder niet. Was wel een behoorlijk goed geoliede machine.

Dat was iig meer dan duidelijk.
 
Voor alles valt wat te zeggen.

Ik vind de lokatie in Heimbach prima. Ook de prijs/kwaliteit mankeert niets aan.
Dit jaar zelf een verblijf in een van die blokhutten. Nou die vind ik dus echt geweldig.
Het eten is geen hoogstandje idd maar voldoet best wel.

Toch had ik ook voorgesteld aan het organisatie comite of het geen doed idee was om eens naar een andere lokatie uit te kijken voor komend jaar.
Verandering van spijs doet eten toch ?
Haha..die kreeg ik direkt terug geketst: Dan gaan we gewoon toch nog een keer en kan jij (ik dus) dat mooi organiseren..

Rob en Peet hebben een bijzondere band met Heimbach geloof ik. Komen er meen ik al meer dan 10 jr of...

Persoonlijk vind ik de prijs niet bepalend. Een goede lokatie met dito eten mag best wat kosten. Het hoeft geen race te worden voor de goedkoopste plek.

Over een paar weken ga ik met 12 collega's wederom een lang weekendje Eifel doen. Wij gaan naar hotel Maas in Lutzerath. Nog nooit geweest maar erg populair onder motorrijders.
Ik ga ontdekken waarom...
Wie weet komt er volgend jaar nog een 2e versie van Heimbach....maar wel ergens anders dan !
 
Wij zijn jaren terug ook bij hotel Maas in Luzerath geweest met een groep uit het Gooi-topic.
Het was jarenlang de vaste stek van die groep voor de jaarlijkse Eifeltrip.
Op zich een prima (motor)hotel, ook met appartementen met veel ruimte (vergelijkbaar met een blokhut ;) )

Alleen snappen wij het enthousiasme wat minder. Eten was okee, maar ook niet schreeuwend bijzonder (in een andere jaargang waar wij niet bij waren zijn een aantal mensen wel ziek geworden waarvan ze achteraf denken dat het door het eten daar kwam, maar dat was waarschijnlijk een incident, het zorgde er wel voor dat de groep daarna nooit meer is gegaan).
En 's avonds is het wel leuk als je buiten kunt zitten, want binnen is het een beetje TL-verlichtingsfeertje in de bar.
Wij kwalificeren het als 'okee', maar niet zo bijzonder dat we er zelf nog eens naar terug zijn geweest.

Luzerath ligt natuurlijk wel midden in het Eifel-gebied en vlakbij de Nurburgring, dus in die zin is Hotel Maas een begrijpelijke populaire keuze.
 
Laatst bewerkt:
En dat het ook HELEMAAL anders kan bewijst het volgende wel weer..., want net terug uit het Franse Villeneuve-La-Garenne (tegen de rand van de Parijse binnenstad aan).

Een B&B..., en die stond als goed aangeschreven..., nou..., eigenlijk hadden we naar de eerste nacht al willen vertrekken..., want ALLES ruk.

ECHT ALLES.

Jammer.
Hoef je als motor-groep in ieder geval NOOIT NIET naar toe... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan