GESTOLEN den Haag: Aprilia RSV 1000 R 2007 Rood MV-TV-64

Elmo

MF veteraan
27 jul 2004
2.205
0
Waddinxveen
Gasten, ik kom net thuis is mijn motor gestolen. (Regio Den Haag / Nootdorp / Ypenburg)
Kunnen jullie aub oogje in de zuil houden eventueel als jullie iets zien / horen / martkplaats.

Chassisnr: ####RK0016S001314

Aprilia RSV 1000 R uit 2007 Zwart / Rood
Zoals op de foto!
1059788852_6_uSnP.jpeg


Bedankt in iedergeval!! Wat voel ik me kut!!!!
 
Laatst bewerkt:
'GESTOLEN: Aprilia RSV 1000 R 2007' > 'GESTOLEN den Haag: Aprilia RSV 1000 R 2007 Rood MV-TV-64'
 
:( klote man... ik zal is rondkijken, waar ongeveer in Den haag is ie gestolen?
 
Thx all! Ik gok dat hij snel naar marokko wordt verschipt... of ergens anders... Nu hopen dat het allemaal lukt met de verzekering.... :(
 
Laat je ook weten als je hem weer gevonden hebt anders trek ik zo van de verkeerde zijn hoofd eraf als die voor het stoplicht staat te wachten!

Zal ff opletten, zit in centrum!
 
schilderswijk, transvaal, moerwijk en hollandspoor zal ik ook in de gaten houden

is wel kut voor je, hoop dat je alles goed kan regelen met je verzekering
 
Laatst bewerkt:
Fuck man, ik weet PRECIES hoe jij je nu voelt, mijn motor is maandag gestolen... gaat lekker!

Is echt een K*K gevoel, helemaal nu ik niet zeker ben of de verzekering ook mijn motor uitkeerd. ben wel all risk verzekerd, maar willen een SCM gecertificeerd alarm hebben en ik weet niet of ik dat heb... wel een uitgebreid alarm, en de startonderbreker, en verder stond hij achter gesloten hek en deur in de garage, op de bokken, aan een ART slot vast en hoezen eroverheen, maar heeft niet mogen baten.
 
Is echt een K*K gevoel, helemaal nu ik niet zeker ben of de verzekering ook mijn motor uitkeerd. ben wel all risk verzekerd, maar willen een SCM gecertificeerd alarm hebben en ik weet niet of ik dat heb... wel een uitgebreid alarm, en de startonderbreker, en verder stond hij achter gesloten hek en deur in de garage, op de bokken, aan een ART slot vast en hoezen eroverheen, maar heeft niet mogen baten.

GVD :( :( :( :( :( Wat een @#$#!@!@#%!%~%!#$^!lijers!!!

Hoe zijn ze binnen gekomen in je garage? Niemand die iets gezien heeft, je buren ofzo?

Anyway, sterkte met de afhandeling :/
 
GVD :( :( :( :( :( Wat een @#$#!@!@#%!%~%!#$^!lijers!!!

Hoe zijn ze binnen gekomen in je garage? Niemand die iets gezien heeft, je buren ofzo?

Anyway, sterkte met de afhandeling :/

thanks, ik denk dat ze me al in de gaten hebben gehouden, ik woon er zelfs nog boven, kan zo naar beneden kijken (garage is op 1e verdieping) 1 iemand heeft de motor om 3 uur snachts op de hoek in de bosjes zien staan, toen hij op zijn balkon een sigaret ging roken, maar hij dacht eerder, waarom heeft hij hem daar geparkeerd, dan ow die wordt gejat... jammer maar goed verd bij iedereen en om liggende bewoners een briefje in de post gedaan...
 
thanks, ik denk dat ze me al in de gaten hebben gehouden, ik woon er zelfs nog boven, kan zo naar beneden kijken (garage is op 1e verdieping) 1 iemand heeft de motor om 3 uur snachts op de hoek in de bosjes zien staan, toen hij op zijn balkon een sigaret ging roken, maar hij dacht eerder, waarom heeft hij hem daar geparkeerd, dan ow die wordt gejat... jammer maar goed verd bij iedereen en om liggende bewoners een briefje in de post gedaan...

zonde man B|

Maar hebben ze moeten slopen om binnen te komen in je garage?
 
Terug
Bovenaan Onderaan