Gestolen XR600 weer terug

maartezzz

Die hard MF'er
16 mrt 2005
309
1
delft
EDIT: Motor is weer teruggevonden!

Hallo,

Vannacht (Zondag 21/11 tussen 01.00 en 10.00) is mijn XR 600 uit 1988 gestolen. Slot is doorgeknipt, vond nog een halve schakel terug.



Hij maakt behoorlijk wat geluid daaraan is ie ook te herkennen.

ik had hem onlangs gekocht, hij was 3 weken weg geweest voor reparatie en ik heb er eigenlijk pas sinds vrijdag van kunnen genieten. en nu is ie alweer weg


wat raar is dat ik een natgeregende vliegticket naast de kapotte schakel vond... weet niet of het wat ermee te maken heeft, maar toch vreemd
 
Laatst bewerkt:
Doe even in de directe omgeving kijken. Geen garantie, maar ze willen nog wel eens koud gezet worden.
Bosjes, stille hoekjes, motoren onder een hoes die er anders nooit staan, loop het even langs.

Succes met de afwikkeling iig :(
 
? dat is idd raar , maar er zijn velen oostblok bendes bezig die alles jatten . De boel slopen en via onderdelen er een dikke handel aan overhouden. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je de motor snel terug vindt , onbeschadigd. Kijk in de straten in de buurt vaak worden ze een paar straten verderop of in de struiken geparkeerd onder een zeiltje en worden ze later opgehaald met een bussie vol met polen .
 
Verdorie zeg, ik heb hem bij het overzicht gezet.

Kijk een s rond in de buurt, naar alle waarschijnlijkheid hebben ze hem gebruikt om te joyriden.

Ik hoop dat je hem snel terug vind.
 
-O-

Kzou idd eerst ff een rondje in de buurt gaan rijden. Sterkte.
Van mij mogen ze doodvallen.
 
Joh... woon zelf in leidschenveen. Was hier vannacht wel weer feest door een papierbak in de fik (wijk Lanen). Post eens een foto?
 
Sterkte.... de zoveelste al in de buurt! Post even een foto en je kenteken! Hier in Nootdorp houd ik me ogen open!

Succes!
 
Alweer een!!! :( Man niet normaal de laatste tijd!
Heel veel sterkte. Ik hoop van harte dat je hem snel terug zal hebben.
 
Zo kom net van het politieburo, ff aangifte gedaan. Ik heb helaas nog geen foto, want ik had hem onlangs gekocht, hij was 3 weken weg geweest voor reparatie en ik heb er eigenlijk pas sinds vrijdag van kunnen genieten. en nu is ie alweer weg :N

Ik heb de vorige eigenaar gevraagd of hij nog een foto heeft.

Ik ga wel even proberen om een plaatje te zoeken van een vergelijkbaar model.

Hij is goed te herkennen aan de schuin afgezaagde zijspatborden en de teringherrie die hij maakt
 
heb je die vliegticket ook aan de politie laten zien?

sterkte ermee en ik let voor je op
 
Ik zag gisteren toen ik over de A12 den haag uit reed in de bocht richting rotterdam in n ooghoeken een motor tegen de vangrail geparkeerd staan. Het was onverlicht en ik reed snel,dusik heb niet echt kunnen kijken wat er precies aan de hand was, maar misschien is het de moeite het even te checken.
 
Ik zag gisteren toen ik over de A12 den haag uit reed in de bocht richting rotterdam in n ooghoeken een motor tegen de vangrail geparkeerd staan. Het was onverlicht en ik reed snel,dusik heb niet echt kunnen kijken wat er precies aan de hand was, maar misschien is het de moeite het even te checken.
Ik reed er ook over... iets van 21.45 uur,de A4 is het dan.
Prins Clausplein vanaf Utrechtesebaan richting Rotterdam.
Hij stond(staat?) tegen de vangrail aan.
Het leek mij even snel gezien in een net donker gedeelte een Off road,ik zou direct een kijkje gaan nemen als ik de gedupeerde zou zijn..
 
Jeetje,.Gaat weer lekker hier in de omgeving. Ik hou me ogen open in omgeving Den Haag/Leidschendam.
 
Ik reed er ook over... iets van 21.45 uur,de A4 is het dan.
Prins Clausplein vanaf Utrechtesebaan richting Rotterdam.
Hij stond(staat?) tegen de vangrail aan.
Het leek mij even snel gezien in een net donker gedeelte een Off road,ik zou direct een kijkje gaan nemen als ik de gedupeerde zou zijn..


ik ben nog ff wezen kijken en niks zien staan, maar om 21.45 was hij ook nog niet gestolen dus lijkt me sterk dat dat hem was. toch bedankt voor de tip iig
 
Ik zou er niet van op kijken dat die XR ergens in Ypenburg geparkeerd staat, dus ik zal m'n ogen openhouden hier.
Ik zou als ik jou was, ook een oproep in het "Den Haag topic" doen.
 
Laatst bewerkt:
ja dat zou idd best eens kunnen. Avond ervoor stond er aan het begin van de straat wel een groepje jongeren die zaten te kijken toen ik aan kwam rijden, maarja je weet het natuurlijk niet.

Wel frappant dat ik hem net 2 dagen terug had en dat hij toen ineens is gestolen, iemand moet haast wel gezien hebben dat ik hem daar neerzette, het is nou niet echt een plek om zomaar rond te gaan lopen op zoek naar wat te stelen.

ik heb ook ff een linkje in het den haag topic gezet

was helaas niet voor diefstal verzekerd dus ik ben mooi de sjaak ;(
leuk zo'n classic verzekering van de knmv
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nie of dat m was, maaar volgens mij zag ik gister hier paar gastjes zonder helm gek ermee rijden (schilderswijk vaillantlaan erop rijden kon het namelijk niet echt goed zien.) was rond 2/3 uur. ik zal mn ogen ophoude voor je.

Maar of dat m was weet ik echt niet sag alleen de achterkant, maar ik kijk wel even voor je. als dat m is geef ik je een belletje.

groet.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nie of dat m was, maaar volgens mij zag ik gister hier paar gastjes zonder helm gek ermee rijden (schilderswijk vaillantlaan erop rijden kon het namelijk niet echt goed zien.) was rond 2/3 uur. ik zal mn ogen ophoude voor je.

Maar of dat m was weet ik echt niet sag alleen de achterkant, maar ik kijk wel even voor je. als dat m is geef ik je een belletje.

groet.

hm, ben benieuwd. Hij maakt een behoorlijk kabaal dus als ie rond rijdt kun je hem wel horen.

mijn telnr staat in de openingspost.
 
ik kijk voor je uit in ypenburg... teringleiers zijn het, mijne 2 weken geleden gejat in ypenburg

ja had het gelezen, hopelijk was jij wel voor diefstal verzekerd. Ik kijk ook voor jou uit want jouw fiets moet goed te herkennen zijn daar rijden er niet veel van rond.

Gelukkig heb jij tenminste nog een contactslot als extra beveiliging, de mijne hoeven ze alleen aan te trappen en ze kunnen vrolijk rijden
 
Als ik me goed herinner, was er een paar maanden terug ook een enduro/off the road gejat in Den Haag.
Bleek ie gewoon een paar straten verder te staan geparkeerd (met wat voorvork schade).
 
Terug
Bovenaan Onderaan