Terug! Donkerblauwe Vespa GTS 250

marinde

MF veteraan
1 mei 2006
1.562
5
overijssel
Kreeg net telefoon. Van een vriend van mij is gisteren voor in de avond zijn donkerblauwe (Midnight bleu) Vespa GTS 250 gestolen uit zijn schuur terwijl ze zelf gewoon in huis waren.

Het gaat dus om een donkerblauwe Vespa met het kenteken MR-VG-60
Voorzien van chromen beugels en hoog windscherm. GEEN koffer.
Gestolen in Stedebroec Noord Holland (Dat ligt tussen Hoorn en Enkhuizen)
 
Laatst bewerkt:
niet dat het minder erg is, maar ik dacht even dat het om de uwen ging!!!
ik hoop voor je vriend dat hij rap en onbeschadigd terug komt...

grtz
tom
 
iemand van de Silverwingclub NL , zijn Silverwing op zijn oprit gejat , ongeveer 14 dagen geleden , in de vroege namiddag !
greeetz,
 
Marinde meld het ook even bij een moderator (met dat kleine driehoekje bovenaan het topic) dan kan deze m in het overzicht van gestolen motoren zetten :)
 
Marinde meld het ook even bij een moderator (met dat kleine driehoekje bovenaan het topic) dan kan deze m in het overzicht van gestolen motoren zetten :)

Goed idee ! Maar als ik daar op klik krijg ik het zelfde veld als dit waar ik in reageren kan.
Gaat het dan wel naar een moderator toe ?
Als het goed is lezen ze ook continu mee. Dus..... wie dit leest van jullie mag het wel in het gestolen motor topic zetten :Y
(kan het topic zelf niet eens vinden :? )
 
Goed idee ! Maar als ik daar op klik krijg ik het zelfde veld als dit waar ik in reageren kan.
Gaat het dan wel naar een moderator toe ?
Als het goed is lezen ze ook continu mee. Dus..... wie dit leest van jullie mag het wel in het gestolen motor topic zetten :Y
(kan het topic zelf niet eens vinden :? )

Heb het zojuist even voor je gedaan :)
 
Vraagje, waar in Stede Broec? Bovenkarspel, Grootebroek, Lutjebroek? En de buurt/straat?
 
Vraagje, waar in Stede Broec? Bovenkarspel, Grootebroek, Lutjebroek? En de buurt/straat?


Grootebroek. De straat maakt toch niet zo uit voor hier. Vind het heel erg sneu voor die man. 71 jaar en super gek met zijn vespa en dan jatten ze hem bijna onder je kont vandaan.
 
Mijn Hond is van het voorjaar ook uit m`n schuur vandaan gejat. Z`n opvolger staat nu aan een vet slot aan een niet te tillen werkbank. Aangifte gedaan , nooit meer wat van gehoord.
 
Goed nieuws ! De Vespa GTS is weer terug gevonden. Vanmorgen in de struiken naast een bejaarden tehuis in een klein gehucht iets verder dan van waar hij gestolen was.
Volgens de politie leek hij op het eerste gezicht in orde op het contact slot na wat helemaal kapot geprutst was.
(je vraagt je af of de bejaarden een overval wilde plegen en een ontsnappings scooter nodig hadden die sneller was dan hun eigen vier wielige scooter en hun rollator ?? _O- )

Hoe dan ook..... hij is terug en hij wordt grondig nagekeken. Dus.... mocht je binnenkort die vespa tegen komen met het bewuste kenteken sla dan die arme man niet van zijn scooter af ! :)
 
Goed nieuws ! De Vespa GTS is weer terug gevonden. Vanmorgen in de struiken naast een bejaarden tehuis in een klein gehucht iets verder dan van waar hij gestolen was.
Volgens de politie leek hij op het eerste gezicht in orde op het contact slot na wat helemaal kapot geprutst was.
(je vraagt je af of de bejaarden een overval wilde plegen en een ontsnappings scooter nodig hadden die sneller was dan hun eigen vier wielige scooter en hun rollator ?? _O- )

Hoe dan ook..... hij is terug en hij wordt grondig nagekeken. Dus.... mocht je binnenkort die vespa tegen komen met het bewuste kenteken sla dan die arme man niet van zijn scooter af ! :) _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

dat is snel en goed nieuws *O*
 
'Gestolen ! Donkerblauwe Vespa GTS 250' > 'Terug! Donkerblauwe Vespa GTS 250'
 
Goed nieuws zo voor het weekend!! :)

Klein gehucht... Zal Lutjebroek wel zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
(je vraagt je af of de bejaarden een overval wilde plegen en een ontsnappings scooter nodig hadden die sneller was dan hun eigen vier wielige scooter en hun rollator ?? _O- )
Misschien door de crew van Benidorm basterds??!!
 
Misschien een idee om even met ons te delen hoe of hij gejat is hopelijk dat we kunnen voorkomen.
( op slot, overdag etc ).


Nou opabert,.... dat staat al in het eerste berichtje. Voor in de avond uit hun schuur terwijl ze thuis waren. Alleen,... heel dom... ze hebben de schuur deur savonds ALTIJD op slot volgens zeggen alleen die avond net niet. Het is een schuur die aan huis vast zit met een muurtje tussen schuur en kamer.

Het contact slot was er helemaal uit maar er is toch niet mee gereden. Hoe dan die scooter in een ander gehucht terecht is gekomen ??? Ik wacht zelf ook nog op meer info. Morgen zou er een expert van verzekering ofzo bij komen.
Jullie horen nog :Y
 
Nou opabert,.... dat staat al in het eerste berichtje. Voor in de avond uit hun schuur terwijl ze thuis waren. Alleen,... heel dom... ze hebben de schuur deur savonds ALTIJD op slot volgens zeggen alleen die avond net niet. Het is een schuur die aan huis vast zit met een muurtje tussen schuur en kamer.

Het contact slot was er helemaal uit maar er is toch niet mee gereden. Hoe dan die scooter in een ander gehucht terecht is gekomen ??? Ik wacht zelf ook nog op meer info. Morgen zou er een expert van verzekering ofzo bij komen.
Jullie horen nog :Y

Voortgeduwd met een andere scooter, voetje tegen het carter... Althans, zo duwen (of: duwden) wij altijd kapotte scooters naar huis of de scootershop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan