Gestolen: Honda Africa Twin. Nijmegen MZ-70-BY

stan112

MF'er
24 apr 2006
236
0
Motorrijders uit Nijmegen en omstreken.
Graag uw aandacht voor het volgende:

Onlangs is de Honda Africa Twin van mijn buurman gestolen.
In het kenteken zit oa. 70 & BY.

Bijzondere kenmerken:
  • Er zit een barst in de rechterspiegel
  • De valbeugel is wit.
  • Het kuipruitje is bekrast aan de rechterkant.
  • Witte handvat kappen.
  • Zwarte kofferbeugels achter.
  • De motor heeft een wit frame met nogal wat roest puntjes.

Tips: 0646342188

Foto:
2em3cja.jpg



Dank!
 
Volgens mij heb ik deze vorige week nog bij Radboud ziekenhuis zien staan.
Ik hou mijn ogen open!
 
Ook dit seizoen is helaas weer begonnen, lijkt het.. :(

Edit: meeuwtje kwam me al voorbij vliegen :+
 
Laatst bewerkt:
jawel hoor, alweer 1...
heel spijtig dit! succes met de verzekering ennuh, hang de daders maar goed hoog!
 
Das k*t,man. Begint het gejat weer.
Hopen dat men de rat(ten) gauw in de kladden grijpt.
Komt het ongedierte weer uit hun holen bij het eerste zonnetje. :(
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties en medeleven.
Uiteraard staat er ook nog een beloning van 100 euri op wanneer de motor in goede staat teruggevonden wordt.
Stan nogmaals bedankt voor het plaatsen.
De motor is in de nacht van 31 janari gestolen en ik ben er goed ziek van.
 
Volgens mij heb ik deze vorige week nog bij Radboud ziekenhuis zien staan.
Ik hou mijn ogen open!

Hoi Rene,
Mocht je je nog herrinneren waar precies je denkt de motor gezien te hebben dan hoor ik het graag.
In de nacht dat hij gestolen werd is er door diverse mensen eeen ijselijk schreeuw gehoord wat mogelijk in verband staat. Daaraan gekoppeld jou opmerking zou een lead kunnen zijn dat de persoon in kwestie gewond is geraakt en naar het radboud gegaan is. Het is ver gezocht maar wie weet.
Bij mijn weten zijn er van deze opvallende retro kleur geen in de omgeving van Nijmegen dus de kans is reeel aanwezig dat hij herkend wordt mocht hij op straat verschijnen. Het kenteken volledig is MZ-70-BY maar natuurlijk kan er ook een andere plaat op zitten.
 
'Gestolen: Honda Africa Twin. Nijmegen' > 'Gestolen: Honda Africa Twin. Nijmegen MZ-70-BY'
 
Hoi Rene,
Mocht je je nog herrinneren waar precies je denkt de motor gezien te hebben dan hoor ik het graag.
In de nacht dat hij gestolen werd is er door diverse mensen eeen ijselijk schreeuw gehoord wat mogelijk in verband staat. Daaraan gekoppeld jou opmerking zou een lead kunnen zijn dat de persoon in kwestie gewond is geraakt en naar het radboud gegaan is. Het is ver gezocht maar wie weet.
Bij mijn weten zijn er van deze opvallende retro kleur geen in de omgeving van Nijmegen dus de kans is reeel aanwezig dat hij herkend wordt mocht hij op straat verschijnen. Het kenteken volledig is MZ-70-BY maar natuurlijk kan er ook een andere plaat op zitten.

Het kenteken heb ik niet op gelet, je gaat er natuurlijk niet vanuit dat de motor die je ziet is gestolen.
Een zelfde met deze opvallende kleurstelling stond vorige week bij de ingang aan de st. annastraat. Ik weet niet natuurlijk niet zeker of het deze motor was.
Het zal rond dinsdag of woensdag zijn geweest.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties en medeleven.
Uiteraard staat er ook nog een beloning van 100 euri op wanneer de motor in goede staat teruggevonden wordt.
Stan nogmaals bedankt voor het plaatsen.
De motor is in de nacht van 31 janari gestolen en ik ben er goed ziek van.

Ik snap dat je er een beloning op zet. Maar als ik je motor zou vinden, dan zou ik zo blij zijn, dat je die E 100,- echt wel mag houden ;)
 
Het kenteken heb ik niet op gelet, je gaat er natuurlijk niet vanuit dat de motor die je ziet is gestolen.
Een zelfde met deze opvallende kleurstelling stond vorige week bij de ingang aan de st. annastraat. Ik weet niet natuurlijk niet zeker of het deze motor was.
Het zal rond dinsdag of woensdag zijn geweest.
ingang st annastraat is KNO/oogheelkunde/dermatologie,
als de dief zich bezeerd had tijdens het jatten had hij wss bij de hoofdingang/eerstehulp gestaan hebben (lijkt me)
 
en weer Nijmegen dus :(

nu is de tijd voor een lokmotor aangezien er nog weinig andere motors zichtbaar zijn, dat tuig blijft anders nog meer slachtoffers maken.

mooi klote en ik hoop dat je hm schadevrij terug vindt.
suc6 en sterkte ermee.
 
ingang st annastraat is KNO/oogheelkunde/dermatologie,
als de dief zich bezeerd had tijdens het jatten had hij wss bij de hoofdingang/eerstehulp gestaan hebben (lijkt me)

Hij heeft de verkeerde motor gejat en is toch maar even langs de oogarts gegaan om de volgende keer de goede te jatten:P

Even alle gekheid op een stokje.
Het kan natuurlijk zo zijn dat de motor daar is geparkeerd, omdat deze bij de hoofdingang moeilijker is te parkeren, in de fietsenstallen bij de st. annatraat is een stuk makkelijker, maar zo kunnen we verschillende scenario's bedenken. Ik houd in ieder geval mijn ogen open en nu maar hopen dat we hem vinden.
 
en weer Nijmegen dus :(

nu is de tijd voor een lokmotor aangezien er nog weinig andere motors zichtbaar zijn, dat tuig blijft anders nog meer slachtoffers maken.

mooi klote en ik hoop dat je hm schadevrij terug vindt.
suc6 en sterkte ermee.

Een lokmotor inzetten? Ben jij nou mal. Dat kost tijd, energie, geld en dan worden de agenten moe. Nee nee, lekker lui in de auto kruiswoordpuzzelen terwijl je op snelheid controleert is veel interessanter voor onze overheid.
 
ik heb me gun weer klaar liggen, gemikt en al op de schuurdeur, ik hoef alleen nog maar de trekker op het juiste moment over te halen. tuig! }) :(
 
Laatst bewerkt:
Ik moet mijn motor maar weer is op slot zetten als ik het zo hoor :X
Ik ben altijd in de buurt dus zal mijn ogen ophouden! De kleur is iig niet te missen.

Leon
 
Terug
Bovenaan Onderaan