Drive-by beroving

Werken is voor arme sloebers die drie jaar moeten sparen voor hun tweedehands Kadett...niet voor de snelle-geld broeders in hun (in Duitsland) gehuurde AUNIET of BMNEE..
Hey, heb ooit een D-type Kadett gehad, 1,3 met 75pk….ohja, Hollandse gezin… :+
 
Ben ik blij dat ik er niet woon..

Ergste misdaad hiero is dat het bier op is, als het in de aanbieding is bij de plaatselijke slijter...
[/QUOTE]
Ik ben ook blij dat je er niet woont....
Je bent ook slecht op de hoogte nergens is het ghb en speed gebruik hoger dan op het platteland.
 
Laatst bewerkt:
Patser, ik moest het doen met een 1.2 met 50 hele pk 's *O*
blok was beter, want de 1.3 had een slechte bovenliggende nokkenas. We hebben een paar weken geleefd van blikkenvoer om een nieuwe as te kunnen kopen….nee geen kattenvoer…goulash van Struik in blik….:r
 
Ben ik blij dat ik er niet woon..

Ergste misdaad hiero is dat het bier op is, als het in de aanbieding is bij de plaatselijke slijter...
Ik ben ook blij dat je er niet woont....
Je bent ook slecht op de hoogte nergens is het ghb en speed gebruik hoger dan op het platteland.
[/QUOTE]
Duh... hoe denk je anders met de schaalvergroting alle koeien nog met de hand te kunnen melken? Moet wel iets van speed achter zitten...:+
 
  • Haha
Waarderingen: PLR
Bij het woord struik krijg ik flashbacks naar mijn diensttijd en noodrantsoenen uit blik. Het is Struik wat ik bij voorkeur niet gebruik :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan