GESTOLEN: KTM 690 Enduro R '10 Model Den Haag

blakrj

Rookie
14 feb 2011
8
0
Den Haag
Mijn KTM 690 Enduro R is Donderdag avond/Vrijdag ogtend van de Bachmanstraat in Den Haag gestolen. Details als volgt:

Kenteken: MZ-HF-63
Chassisnummer: VBKLES405AM730581
Datum eerste afgifte: 02-02-2011

Accessories: Leo Vince uitlaat, KTM foam filter, Billet bezine klep, nieuwe metzeler enduro 3 sahara banden

Als er iemand komt over deze fiets of onderdelen te koop, laat het me weten. Bedankt

Foto ongeveer hetzelfde (al mijn fotos is nog steeds in mijn container!). Welkom in Nederland!

1134628153_hGKmk-X2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er zijn leukere momenten om hier lid te worden.. Voeg anders eens een foto toe!
 
'GESTOLEN: KTM 690 Enduro R 2010 Model' > 'GESTOLEN: KTM 690 Enduro R '10 Model Den Haag'
 
Mijn KTM 690 Enduro R is Donderdag avond/Vrijdag ogtend van de Bachmanstraat in Den Haag gestolen. Details als volgt:

Kenteken: MZ-HF-63
Chassisnummer: VBKLES405AM730581

Accessories: Leo Vince uitlaat, KTM foam filter, Billet bezine klep

Als er iemand komt over deze fiets of onderdelen te koop, laat het me weten. Bedankt
Welkom op MF. Triest dat je om zo'n reden aan moet melden, sterkte.
 
2 weken oud en dan al kwijt? Wat verschrikkelijk.... Ongekend,....
Sterkte man...
 
02-02-2011.... Tering...

Sterkte ermee. Ik plak een memootje op mn dashboard, als ik m zie..

Ja, dan wat eigenlijk. Dan kijk ik waar die heengaat, bel ik de politie en alstie geparkeerd wordt zet ik 'm op slot. Ofzo.
 
Bedankt voor alle wensen. Hopelijk zal de klootzak die het gestolen krijgt wat rechtvaardigheid. Deze fiets heeft de wereld afgereisd met mij en nog maar net is geregistreerd in Nederland. De Derde Wereld is een veel veiliger plaats voor motoren! Hoop dat mijn Nederlands is ok, eigenlijk Engels sprekende
 
id say your english is about as good as my dutch


of is het nou anders om

anywho... denk dat je nederlands niet perfect is maar ik kan het waarschijnlijk niet beter. was me niet eens opgevallen nog...

OT, sterkte met dit man, wat een beesten om zo snel je motor te jatten
 
wtf, een twijfelachtige eer om degene te zijn met de jongst gestolen motor, 2 weken.

Succes met de afronding en om in je eigen taal verder te gaan: I hope they burn in hell.
 
wtf, een twijfelachtige eer om degene te zijn met de jongst gestolen motor, 2 weken.

Succes met de afronding en om in je eigen taal verder te gaan: I hope they burn in hell.

Beslis. My hope is that they meet a brick wall - head on. Problem solved, no cost to get them to trial, no cost to jail them (although here they'll probably get a pat on the shoulder), and I get full payout from the insurance. Best of all, they ain't gonna steal another!
 
Beslis. My hope is that they meet a brick wall - head on. Problem solved, no cost to get them to trial, no cost to jail them (although here they'll probably get a pat on the shoulder), and I get full payout from the insurance. Best of all, they ain't gonna steal another!

Wat zegtie nou allemaal? O-)
 
Beslis. My hope is that they meet a brick wall - head on. Problem solved, no cost to get them to trial, no cost to jail them (although here they'll probably get a pat on the shoulder), and I get full payout from the insurance. Best of all, they ain't gonna steal another!


cockroaches never die :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan