Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

2nd Haarlem "TourTrip" Meeting

Waar treffen?

  • Botermarkt

    Stemmen: 3 25,0%
  • Grote markt

    Stemmen: 9 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Leeuwerig_draakje

Die hard MF'er
22 apr 2003
251
0
Haarlem
"HAARLEM MEETING" 19 SEPTEMBER

Lekker toeren....

»Voor Haarlem en aangrenzende gemeentes.«

TrefTijden en VERTREK: 12.00
(KOM OP TIJD, DUS DIK VOOR 12 UUR)
Waar: in de buurt van Brinkmann, grote markt
Richting: Hilversum...
Terugweg: "split up" hoofddorp MAC

Wie gaan er mee?
1. Leeuwerig_draakje
2. Freaky Cat
3. Tomba01
4. Jessy ???
5. Naked Nik
6. KimZ
7. Slo
8. -=momo=-
9. davyxavy
10.Steve-W
11.madpete ???
12.superrrjust
13.Raver???
14.Onslow ???
15.Grim Reaper
16.Blacks
17.grigio
18.Kok Ploffie ???
 
Laatst bewerkt:
LEUK :D dit keer zal ik wel optijd komen zodat ik ook daad werkelijk wat fotos kan nemen :D

ik kom wel op mijn brom, rij dus niet mee met de tourtocht hou dat veel-cc geweld toch niet bij

ik stem trouwens voor de grote markt .. lekker de ruimte
 
Laatst bewerkt:
draakje weet je wat misschien ook een leuke toerrit is van Durgerdam, Marken, Hoorn naar Enkhuizen langs de dijk, weinig stoplichten en mooi rijden, en dan via alkmaar weer terug naar Haarlem, zo heb je alles in het pakket zitten (snelweg en landweggetjes)
Zomaar een ideetje Groetjezzzzzzzzzzzzzzz
 
jij weet wel hoe je moet rijden he
was leuk ritje gisteren
 
Hmmm, jammer van de datum. Dag / avond ervoor vrijgezellenfeestje van een maatje van me. Ben bang dat ik tegen de tijd van vertrek nog niet legaal op een motor mag stappen...
 
als ik tegen die tijd een motor heb ben ik er zeker bij Zooooo dichtbij en lijkt me echt geweldig om met meer mensen tochtje te maken EErst maar flink geld verdienen en motortje kopen (mogen er ook wrakken meerijden haha!)
 

Zoiets heb ik ook in gedachten maar dan niet die kant op....
Voor de volgende meeting....afgesproken?!
 
Zeker jessy, ik heb deze week weer die zx9 bij me, rijd ook erg fijn. Jammer van het weer alleen. Volgende week neem ik weer mijn eigen fiets mee. O ja draakje is afgesproken moet gaan doeiiiiiii