2x Honda CBR600F

tt89

Die hard MF'er
16 mei 2011
394
0
Westland
Hallo,

Ik heb hier twee Honda's CBR600F te koop staan. Ze mogen in 1 keer weg voor 1100 euro, maar appart is ook geen probleem.

Honda CBR600F 1990: 550 euro
  • KMstand: 63832
  • Kleur: Zwart
  • Nieuwe kettingset
  • Nieuwe remblokken voor
  • Uiterlijk niet de mooiste
  • Rijdt goed
  • Accu laadt niet meer bij
Ik ben met deze motorfiets in juni naar de Ducati Day Spa-Francorchamps gegaan en heb hier snellere tijden gereden dan 848, 1098, 1198, 999. Motor is dus nog dik in orde!

Honda CBR600F 1989: 550 euro
  • KMstand: 41353
  • Kleur: Rood
  • Uiterlijk niet de allermooiste
  • Rijdt goed
  • Start goed
Deze motorfiets is van mijn broer. Hij studeert momenteel in het buitenland, dus ik verkoop deze cbr voor hem.

Kortom: twee goedrijdende Honda voor een schappelijke prijs, maar welke wat aandacht nodig hebben.

Heb je interese, laat het dan z.sm. weten want weg=weg

Met vriendelijke groet,
tt89

Foto's:

ZfpV60svn3oQA==.jpg

tPECPoxULg5T0MGyR1cDGQ==.jpg

A2xJH54qorcWW6e73zMZZg==.jpg

DxcfOMnI1bF7kUJQPTQ4NA==.jpg

980uIaA==.jpg

j6by36xc9EE652Dt8ottBQ==.jpg

L5tadF2mNYmOWMxpitRAWw==.jpg

QmZ2Lt0r97CA==.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom even veel vragen voor een motor emt 20.000 meer die niet ze accu bijlaad?
 
Ach kilometerstanden zeggen mij niet zoveel, vooral niet bij motorfietsen. Het is wel het nieuwe type : PC23 ipv PC19 (uit m'n hoofd) vandaar.
 
Vooral de minder mooie dingen in de kappen etc/ maar ook gewoon een mooie foto waar de motor er in ze eentje op staat zodat je echt kan zien hoe die eruit ziet, vooral van de rode ben ik benieuwd.
Beetje lastig om uit te leggen :+
 
omhoog.

de foto's komen van het weekend. Het is nu steeds donker als ik thuis kom uit m'n werk.
 
Een vriend van me heeft misschien ook wel interesse in eentje.


Trouwens, nog bedankt voor die jas, zit echt super, ben er met 14 graden mee op en neer naar Breda geweest, geen moment koud geweest. En ben ook nog niet nat geworden :)
 
Ja super jassen zijn het inderdaad!. Goed dat je er blij mee bent.

IK hoor graag van je of jouw vriend interesse heeft.
 
in het o zo mooie westland (de lier). Ligt tussen Den Haag en Rotterdam in ongeveer.
 
Ach kilometerstanden zeggen mij niet zoveel, vooral niet bij motorfietsen. Het is wel het nieuwe type : PC23 ipv PC19 (uit m'n hoofd) vandaar.


het zijn beide PC19's ;) (dacht ik, van 87-90? met die dubbele spiegels zegmaar? maar ik kan me ook vergissen )

wel fijne machines 8-)

edit: ff gegoogled, slecht van me :X heb zelf een ' 89 er gehad, maar dat is idd een pc 23 met 93 pk's ipv 85 :o
 
Laatst bewerkt:
er heeft zich nog een gegadigde gemeld. Echter geldt bij mij de regel, de motoren zijn pas verkocht wanneer ik de centjes in m'n handen heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan