3 juli Testbankdag bij Ritzen Motors

Future303

MF veteraan
24 mrt 2003
2.124
2
Blaricum
TESTBANKDAG 3 juli, AANVANG 11.00 UUR

Paul Ritzen en de MAC verzorgen weer een testbankdag bij Ritzen Motors in Weert. Op zaterdag 3 juli kunnen MF-ers voor een gereduceerd tarief een run maken; een run kost 25 Euro.

Verder is er frisdrank en staat er een bbq met hamburgers!

Voor een routebeschrijving kijk op de website van Paul Ritzen:
www.ritzenmotors.nl



Het maken van een run op de vermogensbank van Paul Ritzen geschiedt op eigen risico
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij deze... ik schrijf me in... en denk dat ik ook wel (weer) eens een runnetje wil laten doen...
Kijken wat het verschil is nu ie wat meer gelopen heeft..
 
Mag ik me ook inschrijven ??? :P :9



en daarna m'n motor meenemen naar huis ? 8-)



[edit]Shit, 19 juni is die Zaterdag die ik waarschijnlijk niet vrij kan krigen ( terwijl er al een MF activiteit is: DHRIII Chopper, Rat-& Survivalshow |( |( ) en nóg een evenement waar ik al naartoe wilde '( [/edit]
Alweer niet ?
Vorig jaar kon je ook niet omdat je moest werken.
Of zal ik je Vmax naar huis rijden die dag ;)

:X moet mn eigen koppeling ook nog repareren en hopelijk dat ik dan mn sproeiers heb...
 
TESTBANKDAG 19 JUNI, AANVANG 11.00 UUR
Paul Ritzen en de MAC verzorgen weer een testbankdag bij Ritzen Motors in Weert. Op zaterdag 19 juni kunnen MF-ers voor een gereduceerd tarief een run maken; een run kost 25 Euro.

Ik zou graag komen maar laat dat nu nét open dag zijn op Volkel en dan moeten we vrijwillig verplicht verkeer gaan regelen :r :( !!! Ze verwachten zoals elk jaar honderduizenden bezoekers...

 
Ik zou graag komen maar laat dat nu nét open dag zijn op Volkel en dan moeten we vrijwillig verplicht verkeer gaan regelen :r :( !!! Ze verwachten zoals elk jaar honderduizenden bezoekers...

|( |(
das waar ook, daar moet ik ook naartoe |(
Nou ja, zover ligt het niet van elkaar, eerst ff bij het een kijken en dan door naar het ander :9
 
|( |(
das waar ook, daar moet ik ook naartoe |(
Nou ja, zover ligt het niet van elkaar, eerst ff bij het een kijken en dan door naar het ander :9

Voor kijkers is het daar toch altijd veel te druk.

ik wil wel een run maken op de bank. Van te voren ff de nieuwe eprom in mijn mille frotten. Kan ik mooi ff kijken of hij niet te arm/rijk staat.
 
Ik kom ook wel weer kijken (en hamburgers eten) ;) En misschien zet ik ook wel een motor op de testbank, ik weet alleen nog niet welke.
 
Wat mij beterft mag het ook 26 juni zijn hoor, géén probleem!
Ik heb ook aangegeven dat de optie voor de mede forummers open gehouden moest worden voor de datumkeuze, ik kan dit in de openingstopic niet terugvinden :?
(ik heb dit toch écht gevraagd!! )
Modjes, kunnen jullie dit aub even aanpassen please ?
Het lijkt me sowieso niet verstandig om twee forum activiteiten op een dag op twee verschillende lokatie's te houden, of zie ik dat verkeerd :?
 
Wat mij beterft mag het ook 26 juni zijn hoor, géén probleem!
Ik heb ook aangegeven dat de optie voor de mede forummers open gehouden moest worden voor de datumkeuze, ik kan dit in de openingstopic niet terugvinden :?
(ik heb dit toch écht gevraagd!! )
Modjes, kunnen jullie dit aub even aanpassen please ?
Het lijkt me sowieso niet verstandig om twee forum activiteiten op een dag op twee verschillende lokatie's te houden, of zie ik dat verkeerd :?

Ok, ik zie het nog wel in dit topic, werkt je pc nog steeds goed na het opgestuurde bestandje Paul? Gelukkig kon ik je op een simpele manier helpen.
 
Paul, als je me de gegevens van een XT350 betreffende klepspeling kan geven dan wil ik mijn XT wel even op de bank zetten. Nieuwe olie erin, de motor voorzichtig terug inrijden enzo...
Alleen hoop ik dat ik deze keer niet weer die CO-meter fop :X

de 26ste zou mij nog beter komen sinds dat niet midden in mijn school examens valt

HIER IS DE POLL
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik ook wel eens langst kom met m'n divitje als het mooi weer is. Door de regen naar m'n werk ok, maar door de regen naar nederland voor ff op een bank te staan, nee dank je :P

Kan ik eens zien in harde cijfers wat voor een sok zo'n divi is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan