3 juli Testbankdag bij Ritzen Motors

ik zet hem er aanstaande zaterdag bij Vos in Dordt wel op...nog 5 eurie goedkoper, kan ik weer een burger+biertje voor kopen!
 
Omdat Paul iets wil weten van M-F haar leden maar er geen poll is:
Voila :)

Poll: Wanneer testbank dag houden bij Ritzen Motors?
[*]19-6
[*]3-7
[*]anders namelijk:
Tussenstand:
results.cgi

Ook een poll maken? Klik hier
 
w00t!

Hier had ik't vorige week met Paul nog over, was even langs gegaan om kennis te maken en vroeg naar de mogelijkheden voor het afstellen van m'n CB-1, of een dynojet nut zou hebben of niet. Wijze woorden van Paul: "ik wil je niks verkopen waar je niks aan hebt!"

Dus eerst een run om te kijken hoe de Honda brommert ademt, dan kijken of die pleuro's goed besteedt zijn..

[me]_P_ is van de partij![/me]
 
Is ff kieken of dat gaat lukken... ben nog wel benieuwt wat de gixxer naar al die jaren nog op het achterwiel heeft
 
Ik heb nog een handjevol liggen (152 155 158) kun je op z'n tijd wel een weekje lenen ofzo.... (als je gaat afstellen)
Moet verstelbare sproeiers voor de slow air hebben.
Daar ben ik nu al wel achter.
Hele berijk reageert goed tot ik bij bijna gas dicht kom, dan word ie ineens heel erg rijk.

Ben nu aan het rondmailen of ik iets kan vinden in Duitsland.
www.sudco.com reageert niet echt op mn mails.
 
..dan is er de 24uur van Spa! ;) ..en de week erna is er..en daarna is er.. :+
19 Juni gestemd *D

Jeetje, je zou haast éérst de gehele motor- en autosport kalender moeten bestuderen, kom je weer in de winter terecht... Als er zometeen maar niemand begint te janken over voetbal of zo |( .
 
Moet verstelbare sproeiers voor de slow air hebben.
Daar ben ik nu al wel achter.
Hele berijk reageert goed tot ik bij bijna gas dicht kom, dan word ie ineens heel erg rijk.

Ben nu aan het rondmailen of ik iets kan vinden in Duitsland.
www.sudco.com reageert niet echt op mn mails.

Egli heeft in Duitsland ook een vestiging... die zijn importeur voor Keihin... heb ik destijds ook aangemailed en reageerden wél...

Grtz
 
Zolang jij er maar niet als eerste op staat. Staan we wéér een paar uur te wachten op een Lamda-sonde die niet defect is :( :+

AUW :X
Dat was inderdaad best wel een wat mindere ervaring ja :P
De dinsdag daarop hebben we een gat in mijn demper geslagen voor een meting :z
klinkte daardoor ook meteen wat mooier :+

Maar de CO meting van mijn XT boeit me niet, enkel het park aan oude knollen :+
 
Ikke wel!

www.Mikuni-topham.de

Maarre... Volgens mij heb jij geen Mikuni´s toch? :X Aardige lui, heel bhulpzaam. Maar met mijn Mikuni´s konden ze me niet helpen. Zag van de week dat Big CC in Engeland ook Mikuni´s levert. Van het weekend maar eens een mailtje aan wagen! www.bigccracing.com
Ik ken een van de monteurs van BigCC ( Ian Y ), dus laat ff weten wat je wilt ( zijn Keihin's staan bij mij op de site te koop: ianyarham3@aol.com ).
 
Ik ken een van de monteurs van BigCC ( Ian Y ), dus laat ff weten wat je wilt ( zijn Keihin's staan bij mij op de site te koop: ianyarham3@aol.com ).
Laat hem zijn stelbare slow air sproeiers dan leveren ;)
Ik heb nog wel gewone voor hem dan :+

ps: kan hij evt aan onderdelen komen ????
 
Terug
Bovenaan Onderaan