3 juli Testbankdag bij Ritzen Motors

Paul, als Ruud, Jurgen en ik komen, moeten we dan weer motors uit laden ;) Anders komen we wel weer een andere keer :X ;) :+ !

Tot 3 juli :)

Gr. Rick.
 
Ja paul, bijna is het zover... heb je de zaak al een beetje opgepoetst en het welkomstcomite van mooie dames al geinstrueerd??? 8-)
 
Ben meer bezig met 't weer, ik hoop dat 't déze keer eens droog blijft.........

Hm, KNMI van vandaag voor 9 dagen vooruit:

Lange termijn, zaterdag 3 juli tot en met dinsdag 6 juli:

Grote kans (75%) op wisselvallig weer met iedere dag regen of buien. Middagtemperaturen rond de normale waarde van 20 graden. De kans op warm weer (maximumtemperaturen >25 gr) lijkt kleiner dan 10%.

Hopelijk hebben ze het mis!
 
Ja paul, bijna is het zover... heb je de zaak al een beetje opgepoetst en het welkomstcomite van mooie dames al geinstrueerd??? 8-)
Hmm, ik zal maar wegblijven...geen welkomst door mooie mannen :?
(als ik in dit topic lees wie er allemaal gaan komen, is er op dat gebied voor mij iig niet veel te zien }) )
En daar ik mijzelf ook niet onder de mooie dames schaar, heeft het dus geen nut om te komen.

Of ging het nou toch om het vermogen van motoren die dag...daar heb je toch geen mooie dames voor nodig??


:+
 
als het een beetje mee zit kan ik een zaterdag naar weert komen. Moeten er hier op mijn werk wel ff een paar mensen beslissen dat er werkzaamheden niet door gaan.
 
Ben meer bezig met 't weer, ik hoop dat 't déze keer eens droog blijft.........
Het weer is ruk, maar het duurt nog een paar dagen dus kan meevallen... ( zoals gewoonlijk )

Vorige keer viel het ook wel mee.
Droog heen en droog terug :] ( ja wat wil je als je van 12:00 tot 22:30 rondloopt :+ )
 
T weer is hier prima hoor, ik weet niet hoe t in Weert is??

@Niels: Was je niet moe daarna; ik bedoel, van 12.00-22.30 lopen is best lang })

Hoe laat begint t eigenlijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan