3 juli Testbankdag bij Ritzen Motors

Aangezien m'n brikje uit elkaar ligt zal ik niet van de partij zijn Zaterdag, vind dit erg spijtig want kijk er al 2 maanden naar uit :(

Schrale troost, misschien ligt m'n blok wel bij Paul die zaterdag, dus da's tenminste iets ;)
 
Als ik gewoon opdaag, zonder afspraak, zou er dan nog een plaatsje zijn voor mij Paul?
Op de testdag, 1 of 2 runs en dan eraf, er word niet gesteld.
En wat ik vernam ( moet zelf ook een middag testen ) kan dat pas aan het eind van het seizoen. '(
 
Hm, 50% kans op regen (3-6mm), zal dus wel niets worden zaterdag voor mij :( .

Paul, nog een tip voor een volgende keer. Mijn zus is 16 mei jarig en heeft ALTIJD mooi weer gehad op haar verjaardag. Mocht 16 mei dus ooit op zaterdag vallen, zeker weten dat je die dag gerust kunt plannen voor een dyno dagje...
 
Hm, 50% kans op regen (3-6mm), zal dus wel niets worden zaterdag voor mij :( .

Paul, nog een tip voor een volgende keer. Mijn zus is 16 mei jarig en heeft ALTIJD mooi weer gehad op haar verjaardag. Mocht 16 mei dus ooit op zaterdag vallen, zeker weten dat je die dag gerust kunt plannen voor een dyno dagje...

= dus ook 50% kans op droog :P
Gewoon komen jij }) Beetje regen kan een Yammie best tegen hoor ÉN ik wil een rooie IRL zien voordat ik knopen doorhak })
 
Gaat het een druk dagje worden?
[me]Chevy454 neemt een paar kennissen mee met Zeds :)
[/me]

Paul, staat die tap al klaar? :+
Ik kom in de voormiddag :)
Hoelaat gaan die motorsirenes bij jou af Paul? ;) Rond 10.00?
 
Gaat het een druk dagje worden?
[me]Chevy454 neemt een paar kennissen mee met Zeds :)
[/me]

Paul, staat die tap al klaar? :+
Ik kom in de voormiddag :)
Hoelaat gaan die motorsirenes bij jou af Paul? ;) Rond 10.00?

om half tien ben ik er!, gelijk de barbeque aansteken en zorgen dat er koffie is.
Ondanks het weer denk ik stiekum toch dat het wel druk wordt, als het weer zo is als vandaag is het goed genoeg, af en toe een buitje tussen de zon door, dan hoef ik tenminste ook niet te zweten in het testhok :+
 
om half tien ben ik er!, gelijk de barbeque aansteken en zorgen dat er koffie is.
Ondanks het weer denk ik stiekum toch dat het wel druk wordt, als het weer zo is als vandaag is het goed genoeg, af en toe een buitje tussen de zon door, dan hoef ik tenminste ook niet te zweten in het testhok :+

Je weet wat Antonio ging mee brengen ;)
Dus druk zal je het hebben :P
 
...zweten in het testhok :+
Werken zal je })


Denk dat ik er ook al achter ben wat er bij mij aan de hand is.
Na de stelbare sproeiers is het wat beter maar op de overlap van 1/8 naar 1/4 gas is het nog steeds ongelukkig stotteren.
Naald eerste stuk is te dun denk ik in de grafieken te zien.
Schuinheid is wel goed want boven 1/4 gas is het mengsel goed lijkt het.

Ik hoor zaterdag wel van jou wat jouw oordeel is.
 
hmmm geen tijd meer om m'n brik optimaal af te stellen, ben benieuwd wat dit brik straks doet :P :P
 
Zo, Niels uit z'n mandje gebeld, zo die kant op, een bakkie doen bij hem, dan naar Catcadz om haar voertuigenpark te bewonderen en dan naar Paul.

[me]NitroMax ziet er heel erg naar uit om z'n motorblokje weer eens aan te raken na al die tijd :P :9 [/me]
 
Nou 't weer is hier op 't moment gewoon goed.,zonnetje schijnt en de wegen zijn helemaal droog.
Laten we hopen dat 't ook zo blijft.............
 
:Z zo weer lekker fris uit de douche gekomen na wakker gebeld te zijn :+

Ik gaat niet op de brommer want kan dr niet op zitten en zonder buddy,verlichting en kenteken rijden is ook niet alles. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan