Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

3 liter RS catrol motor olie voor 35 EURO???

inspec

Rookie
31 aug 2004
28
0
Zutendaal
Misschien dom dat ik hier een nieuwe topic voor maak, maar ik zou graag een antwoord willen weten op de volgende vraag.
Ik heb vorige week mijn chopper Yamaha Virago 535cc in een garage binnengebracht voor een onderhoud. Ik heb dus voor drie liter "RS catrol" motorolie zo'n 35 EURO betaald, is dit de normale prijs???

Een kennis van mij heeft eveneens een Yamaha Virago 535cc en moest voor zijn olie slechts 9,5 EURO betalen, wel vreemd dan vind ik.

Kan iemand me hierop een antwoord geven?

Bedankt alvast!!!!

Groetjes INSPEC!!!
 
Bedankt voor al de uitleg die ik hieromtrent gekregen heb.
Ik ben uiteindelijk terug naar de garage geweest waardat ik mijn onderhoud heb laten doen. Ze zeiden me dus uiteindelijk net hetzelfde als dat "suzukigsx" in het vorige rubriekje heeft verteld.
Het is dus weldegelijk "olie voor motorfietsen" en niet alleen voor auto's zoals eerder werd aangehaald. Er zit nu dus volsynthetische olie in mijn motorblok.

De rede waarom hij deze olie heeft genomen is enkel en alleen omdat ik een jonge leeftijd heb, en hij bij alle jongen mensen die olie erin doet, aangezien "wij als jonge mensen" graag hoger in toeren gaan
'Ochja hij moet toch ergens een aanvaardbare reden vandaan halen hé'

De prijs voor de olie is inderdaad +/- 11 à 12 EURO/liter maar behoudt veel langer de goede eigenschappen van motorolie.

Thanx voor alle interessante informatie:

Groetjes en nog veel motorfun

INSPEC!!!