30 augustus circuitdag Zolder (Honda only)

Ralphie, de 1ste 2 rondjes .....
Er is 1 probleem met circuitrijden. Als je t eenmaal gedaan hebt wil je niet anders meer.

Veel suc6
deeptone

Yep, ik heb op 30 juni niveau 1 gedaan ook op Zolder. Dit vond ik echt geweldig, met name de laatste sessies toen er goed werd doorgereden (althans voor mijn gevoel dan..hahaha).

Ik denk toch maar eerst niveau 1+ ga doen, maar ja die zit voor dit jaar al helemaal vol..damn
 
Heeft het zin om daar naartoe te gaan met mijn Hornet met veel te slappe veren? B|

Waarom niet, het gaat er toch om dat iedereen zijn plezier beleeft
op zijn manier.
Er zijn altijd sneller, zo moet je het maar zien.
Hey cbrob kun je niet even in de eerste posting zetten waar iedereen
vandaan komt.
Ik heb hier maar weinig honda rijders of ze kunnen niet,altijd
gezelliger als je met meer man (vrouw ) kunt gaan, toch??
Iemand toevallig uit de buurt van nijmegen??
 
Ik wil best wel erbij zetten waar iedereen vandaan vertrekt, maar heb gene zin om van iedereen het profiel te gaan doorlezen, als men gewoon ff in een post zet hoe je waarvandaan vertrekt en wanneer (dus zondag of maandagochtend heeeel vroeg)

Dan zet ik dat er wel bij, kunnen we misschien nog wat regelen.
 
Nou nog ff en dan ga k naar bed.

Ik vertrek uit Den Haag met camper en aanhanger alles wit en gesloten, Groene partytent en tussen de middag pannekoeken voor MF-ers.

O ja 'k vetrek zondag, dus overnacht op de paddock, beneden voor pitbox 36/37 aan de zijde van de baan dus ongeveer waar bij de onderstaande tekening een gele pijl staat
109191


p.s. bier = aanwezig
 
Ik baal dus gewoon B| er is iets serieus mis met mijn K#@*#@ afbeeldingen. K kan geen plaatje meer posten, dus k laat morgen iemand komen omt op te lossen....of kan iemand me helpen
misc
lukt us niet, wordt je toch gewoon gek van.
k ga slapen trusten
 
OK weer ff geupdate, dat wordt wel vroeg maandag als we om 7 uur daar moeten zijn pfff.
 
Ik (we) vertrek(ken) vanuit Tilburg of Limburg, ga sowieso overnachten dan...

...alleen als ik niet snel een sponsor vind of loterij win, ga ik ernstig twijfelen of ik nog wel ga. Ik wil ontzettend graag, want het circuit is verslavend *D , maar me bankrekening denkt daar anders over ... '(
 
Ik (we) vertrek(ken) vanuit Tilburg of Limburg, ga sowieso overnachten dan...

...alleen als ik niet snel een sponsor vind of loterij win, ga ik ernstig twijfelen of ik nog wel ga. Ik wil ontzettend graag, want het circuit is verslavend *D , maar me bankrekening denkt daar anders over ... '(


Ach ja,je moet maar zo zien, je spaart nu
een hoop euri's uit, ten opzichte van normaal.
 
#@*$()@*

Heb ik net m'n bos goed hangen.. kan die originele kachel er weer op :(

Count me in!

[me]_P_ vertrekt vanuit Echt, M-Limburg[/me]
 
Als ik jullie kan bijhouden wil ik wel graag mee vanuit r'mond!

en het is "what goes around, REALLY goes around!" [/fallen] ;)
 
Hey _p_ ik heb hier nog wel een db-killer liggen van een
bos demper.

@fabienne:Sorry,maar wat geef je liever uit 125 tot 175 pleuri's
of 79 ??Zoiets moeten ze gewoon vaker doen,hoef ik tenminste
ook niet meer van de dijk af terijden :? .
 
Das waar van die 79 etjes, maar moet dan ook "ff" een nieuw pak kopen en dat stond financieel pas rond de motorbeurs in de planning :(

Nou ja sta nog steeds in dubio, wil heeeeeel graag en ach ik ga eens voor een betaalbaar pakkie kijken :9
 
@deeptone:stuur het plaat je naar mij dan
probeer ik het?

Cage hij doet het weer. T lag niet aan mij :? maar aan de webserver van MF :X
Hier alsnog t plaatje van Zolder
full

Als je van de parkeerplaats de paddock oprijdt, rij je helemaal door naar achteren langs de douches en waar de weg n beetje omhoog loopt, staan wij rechts tegen de baan aan. Nogmaals, Witte camper en aanhanger, groene partytent
Tot dan!!
 
@Fabiennne:Heb je nog geen pak dan,ik dacht jij al meer
op het circuit gereden had :? .

@deeptone:Jij hebt alles goed voor elkaar zo te zien,ben
benieuwd naar die sp van je,ik wou dat ik er 1 had!!
 
is maar een gewone straatfiets hoor, nx bijzonders. Eind dit jaar komt de R1, helemaal circuitklaar :} Rijdt nu superstockkampioenschap en die wil ik kopen...
Misschien doe de SP1 wel weg, want k rij steeds minder op straat.
 
is maar een gewone straatfiets hoor, nx bijzonders. Eind dit jaar komt de R1, helemaal circuitklaar :} Rijdt nu superstockkampioenschap en die wil ik kopen...
Misschien doe de SP1 wel weg, want k rij steeds minder op straat.

Dat is ook zeeeer lekker,maar zo'n twin is ook bruut.
Ik heb zelf een TLR gehad, is gewoon fun om mee te spelen.
Alleen vind ik die sp stukken mooier,dus mocht
je gewoon iets anders willen :X :X , ik heb een mooie
929 O-) .
Niet geschoten is altijd mis he' ;) .
 
Hey _p_ ik heb hier nog wel een db-killer liggen van een
bos demper.

Ah, kewl! Maar dien je daarvoor geen bevestigingsgaatjes te hebben? M'n dempertje is vrij gedateerd, geen idee of je daar zomaar een db-killer in kunt zetten, zou me iig veel werk besparen!
 
@ Cage: heb inderdaad al 1 keer circuit gereden, maar toen werd mijn textielpakje gedoogd, had wel backprotector enzow... Maar wilde dan sowieso voor 30 augustus een pak proberen te regelen, rijdt toch nog iets lekkerder lijkt me...
 
@ Cage: heb inderdaad al 1 keer circuit gereden, maar toen werd mijn textielpakje gedoogd, had wel backprotector enzow... Maar wilde dan sowieso voor 30 augustus een pak proberen te regelen, rijdt toch nog iets lekkerder lijkt me...

hoi Fabienne nog bedankt voor het tel nummer van honda. ik heb dat nummer gebeld en daarna peter van motorsportschool hol..
dus nu alleen nog wachten op de post denk ik omdat ik ondertussen alweer een mail van peter gekregen heb, denk ik dat het inschrijfform. met de post komt.

het is lomp om naar je maten te vragen voor een lederenpak, ik wil je er eigenlijk alleen maar op wijzen dat marktplaats vol staat met kleding voor de motorrijder en dus ook veel leer.
en 1 advies, leer is en blijft DE verzekering van een mororrijder.
misschien tot Honda-dag.
 
Zow, vandaag een Dainese Montegi gescoord, nu nog de originele uitlaat fix0ren en dan ben ik klaar voor de n00b-klasse ;)

@fab; wanneer vertrekken jullie en met welke kruissnelheid? (dan weet ik of ik een voorsprong moet nemen) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan