MF Landmark Rally 2011 Achterhoek en omstreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merc_xtz750

MF veteraan
27 feb 2006
2.507
0
De oplossing van dit jaar:




full

Deelnemers:

  1. De peppel 21
  2. Bram Vermey 21
  3. Smurfke RF 21
  4. 4honderd 21
  5. AvanL 21
  6. TC800 21
  7. djibber 21
  8. NR34 21
  9. Beamer Edje 21
  10. Magnaboy 21
  11. HertogJanJ 21
  12. Roy "R" 21
  13. ThomasB 21
  14. Lorenzooom 21
  15. Cypher 20
  16. Champshof 20
  17. Turbo-T 17
  18. MisterIT 17
  19. JurgenT 15
  20. rvf400nl 14
  21. Sickmind 14
  22. BasYZF 14
  23. Sjef 13
  24. NielsDerksen 10
  25. el-nino 10
  26. MichielKobes 8
  27. @ctive 7
  28. blub blub 6
  29. Tamara1985 6
  30. me-daph 5
  31. Burning Rubber 5
  32. Beemer 1200 4
  33. Starscream 3
  34. MotorMieke 3
  35. Pedro98 2
  36. Eady 1
  37. Hasseman 1
  38. DirkV7 1
  39. Danelli
  40. sega
  41. Schwansje34#1
  42. -M-Duc
  43. Floor
  44. senaz1
  45. Ju - Do
  46. Iona
  47. Miss2
  48. Gertman
  49. Niek83
  50. Thz
  51. Haansb
  52. Racekip #1





Bij deze na lang aandringen van een aantal personen open ik het topic voor de MF Landmark rally 2011 uiteraard weer in de Achterhoek en omstreken.
Dit jaar is de rally zo goed als hetzelfde als vorig jaar met iets andere foto's :P .
De mensen die vorig jaar hebben meegedaan zullen dus het concept kennen en weten hoe het werkt en ik hoop dat jullie er net zo veel lol aan beleven als vorig jaar.
Voor iedereen die voor het eerst meedoet dit jaar hieronder staan de regels van de Landmark rally uitgelegd.
Er zijn wat kleine aanpassingen aan de regels in vergelijking met vorig jaar..

Ik wens jullie veel plezier en veilige kilometers.





Wat is het doel?

Ik heb een lijst opgesteld van 21 landmarks (foto's). Denk hierbij aan gedenktekens, markante plaatsen en gebouwen of andere objecten die in het landschap 'opvallen'. Deze landmarks zijn zodanig gelegen dat er een leuke tocht naar te rijden is. Je krijgt van mij 3 keer 7 foto's deze zul je moeten zoeken en met je motor ernaar toe rijden, dan zet je je motor en de landmark op de foto. Deze foto stuur je naar mflandmarkrally@gmail.com en post je in dit topic.
Deelname is alleen mogelijk na aanmelding via het emailadres: mflandmarkrally@gmail.com. De rally start op 15 mei en eindigt op 21 augustus.
Deelname aan de AU landmark is geheel gratis.
Winnaar is degene die het eerste alle landmarks heeft gehaald of degene die op 21 augustus de meeste landmarks heeft gehaald.
Er zal een klassement bijgehouden worden in dit topic. Ook dit jaar zit er bij elke serie weer 1 foto waar je met meer personen op moet staan.
Voor verdere spelregels lees het complete reglement.
Met eventuele vragen en/of overleg kun je in dit topic terecht.
Voor vragen kun je altijd een mailtje sturen naar mflandmarkrally@gmail.com





Spelregels:
  1. Van elke landmark moet je minimaal 1 foto publiceren in dit topic. Op deze foto moeten naast het landmark je motor zichtbaar zijn. Mocht je om onvoorziene reden niet dichtbij een landmark kunnen komen fotografeer dan zo dichtbij mogelijk.
  2. Het is niet handig landmarks te publiceren inclusief (plaats-)namen of zodanig dat ze voor mede- deelnemers makkelijker vindbaar worden. Dit is echter niet verboden.
  3. De landmark Rally loopt van 15 Mei 2011 t/m 21 augustus 2011.
  4. Elke op het forum geplaatste foto van een landmark moet ook aan de organisatie worden verstuurd per email naar mflandmarkrally@gmail.com, waarna de landmark pas geteld wordt.
  5. Landmarks zijn allemaal gelegen in het aangegeven gebied op het kaartje.
  6. Winnaar is hij/zij die binnen de looptijd van de rally als eerste alle landmarks heeft gefotografeerd en gepubliceerd op het forum. Als er bij sluiting geen deelnemer is met alle landmarks zal degene met de beste score de winnaar zijn.
  7. Bij alle discussiepunten welke niet door deze regels worden bestreken zal het oordeel van mij bindend zijn.
  8. Deelnemers melden zich voorafgaand bij de organisatie via mflandmarkrally@gmail.com onder opgaaf van hun motor en nick-name. Stuur ook even een foto mee van je motor waarmee je deel neemt. Inschrijvingen moeten binnen zijn voor 15 Mei 2011.
  9. Op 15 Mei krijgen alle deelnemers via de mail 7 Landmarks, op 19 Juni ontvangen alle deelnemers de volgende 7 Landmarks en op 17 Juli ontvangen alle deelnemers de laatste 7 Landmarks.
  10. Bij elke 7 Landmarks zit 1 Landmark waar ik meerdere deelnemers op wil hebben staan.
  11. Deelnemer verklaart zich gebonden aan de regels van dit reglement . Hij/zij verklaart alle Landmarks zelf te fotograferen zonder hulp van anderen of foto manipulerende technologieën. Het inleveren van digitaal bewerkte foto's leidt naast grote vernedering automatisch tot diskwalificatie.
  12. De foto's die naar mflandmarkrally@gmail.com gestuurd worden, moeten de originele foto's zijn. Geen verkleinde foto's of via een download link. Geen originele foto's geen punten.

Tips en aanwijzingen:
Even een kleine toelichting op regel 11: Er zit bij elke 7 Landmarks een vastgestelde Landmark tussen waar meerdere deelnemers op moeten staan, het komt er dus in het kort op neer dat je samen met iemand naar deze locatie moet rijden en een foto moet maken met 2 of meer motoren erop. Deze motoren op de foto moeten allebei deelnemers zijn en zullen dan ook bij allebei gelden als behaald.
Alle Landmarks zijn door mij als 'vindbaar' beoordeeld. Soms moet je je fantasie wellicht even aan het werk zetten. Alle Landmarks liggen aan of zijn te bereiken via prima begaanbare wegen, noppenbanden zijn dus niet nodig. Ik ben bij alle Landmarks met mijn eigen wegmotor geweest. Vermeld in elke mail aan mij even je nickname dit is voor de puntentelling handig.





Iedereen die mee doet aan deze landmark rally is uiteraard verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Op het moment dat je je op de weg begeeft ga ik ervan uit dat jullie je allemaal aan de regels houden die op de openbare weg gelden.
Ook bij de landmarks, parkeer je motor waar dit legaal is.





Deze kaart geeft aan in welk gebied je de Landmarks kunt vinden.
full






De 2009 editie
De 2010 editie


 
Laatst bewerkt:
Er kunnen hier en daar nog wat kleine dingen veranderen dus hou de beginpost een beetje in de gaten!
 
Laatst bewerkt:
moet je trouwens ook weer een foto mailen, met welke motor je deelneemt?

Nee mensen die vorig jaar mee hebben gedaan hoeven niet nog een keer een foto te sturen mits je met dezelfde motor deelneemt. Ik heb alle foto's van vorig jaar ook nog.

Wel even een mailtje sturen naar mflandmarkrally@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Nee mensen die vorig jaar mee hebben gedaan hoeven niet nog een keer een foto te sturen. Ik heb alle foto's van vorig jaar ook nog.

Wel even een mailtje sturen naar mflandmarkrally@gmail.com

Ik doe dat toch maar even :P De motor is sindsdien iets veranderd :+
 
Laatst bewerkt:
:^
Ik ook!

En gespot! Straks in je woonplaats!
(Ja, ik was dat wie zo overdreven zwaaide :P).

Letten de deelnemers van vorig jaar even erop dat ze het juiste emailadres gebruiken.

Het emailadres is veranderd het is nu mflandmarkrally@gmail.com
 
hmmmm Ik ga proberen toch een paar landmarks te scoren dit jaar. :Y

Al ben ik bang dat het dit jaar erg lastig gaat worden met een kleine die om de paar uur honger heeft :X
 
ben er ook bij, weet alleen nog niet op welke fiets ;) vrijdag een bezichtiging gepland

hoop de tijd te kunnen vinden om meer landmarks te kunnen pakken dan vorig jaar :)
 
Laatst bewerkt:
Schrijf mij er maar bij, weet alleen niet of ik aktief meedoe aangezien de wegmotor mischien plaats gaat maken voor een trialmotor.
 
even een mailtje sturen naar mflandmarkrally@gmail.com en ik zet je erbij.
 
hmmmm Ik ga proberen toch een paar landmarks te scoren dit jaar. :Y

Al ben ik bang dat het dit jaar erg lastig gaat worden met een kleine die om de paar uur honger heeft :X

das wel heeeeeeeeeeeel jammer voor je
zeker nu er dit jaar voor het eerst een vrouwenklassement komt :+

bij deze schrijf ik me ook in :W

nog bedankt voor de tip
ik zie alweer verschillen in de regio t.o.v. 2009 en 2010:+
 
Laatst bewerkt:
das wel heeeeeeeeeeeel jammer voor je
zeker nu er dit jaar voor het eerst een vrouwenklassement komt :+

bij deze schrijf ik me ook in :W

nog bedankt voor de tip
ik zie alweer verschillen :+

Als goed kijkt zie je wel verschillen. De lijn is verschoven. :P

Nog even een keer voor de duidelijkheid, als je mee wil doen stuur mij een mail.
Ik maak aan de hand van die mailtjes een mailing lijst om straks de foto's te versturen dus zonder aanmeldingsmail met foto van je motor kan ik straks geen foto's versturen.
 
Laatst bewerkt:
Als goed kijkt zie je wel verschillen. De lijn is verschoven. :P

Nog even een keer voor de duidelijkheid, als je mee wil doen stuur mij een mail.
Ik maak aan de hand van die mailtjes een mailing lijst om straks de foto's te versturen dus zonder aanmeldingsmail met foto van je motor kan ik straks geen foto's versturen.

als je het kaartje van het jaar daarvoor ,en van 2008 erbij pakt
word er een hoop duidelijk

word steeds internationaler O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan