Aanmelden Noordelijke Toertocht no.1, 6 Juli

Giz

MF veteraan
17 sep 2002
5.036
1
Almere
Goed, ik heb dus maar besloten de organisatie van de Noordelijke MF-tourtocht op me te nemen. Het plan is een tocht te organiseren waarbij de nadruk ligt op relaxed en gezellig touren. Op deze manier kunnen ook mensen met weinig ervaring met een gerust hart meedoen. Dit even voor de duidelijkheid.
Ook OBT-ers zijn van harte welkom trouwens.het is een tochie voor iedereen, ongeacht soort fiets.
De tocht zal gereden worden door Zuid-Oost Groningen (Westerwolde) en een deel Duitsland (Emsland),over de exacte route later meer.
Als de groep niet al te groot is volgt er wat mij betreft koffie/soep bij mij thuis.(moet het nog ff kortsluiten met moeders de vrouw )

[edit] de soep wordt na overleg handgemaakte groentesoep met gehaktballetjes....zal ook ff wat stokbroden erbij gooien...[edit]

Het is dus 6 Juli geworden, aangezien dat niet al te lang meer duurt wacht ik niet langer op het polletje qua data. Diegene die mee willen op 6 Juli, geef je hier ff op, ik zal een lijstje bijhouden. :]

[edit] De tocht gaat om 11:30 beginnen bij het museum klooster in Ter Apel, de totale lengte is 130 km geworden. We verwachten rond 15:30 weer terug te zijn in Ter Apel bij Huize Gizmo voor soep en brood. Een routebeschrijving/kaartje heb ik op pagina 3 van het topic gepost :] [edit]

[edit] we gaan rond 12:00 koffie doen bij deelnemer Dism in Sellingen, zijn vrouw zorgt voor 10 liter koffie [edit]


Deelnemers:

Gizmo73 + Monika
Mogwai + Suzanne
HJP :9 + 3 man (kan uitlopen tot 5 :+ )
Henk64
biertje?
VmaxBob
JohnK6
IKBENGEK + Knorretje
NOS[NL]
dism

Albie-Style
Wammmes
Martin-S
Sjaap
Ninja1970 + Kameraad :]
Meendering
Bram
virago 535 (2x)

Lenny Z1000LTD (2x)
eppie2 (+ 3 rijders)
Mister magna
collega van Eppie en zijn vrouw :+
pmponer (2x?)

apreskiboss
Dennis + 3 man

42 deelnemers.

PS. Ik heb vast diegenen die zich in het andere topic opgegeven hadden erbij gezet.Mocht er iets niet kloppen hoor ik het wel. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zag btw al een route op www.motorroutes.nl
Is dit wat:
Westerwolde_Ems_100_km_(Kaartvorm).jpg

waarom het wiel opnieuw uitvinden as ut er al is :+
(misschien heeft iemand ergens aanpassingen uit ervaring)
 
Laatst bewerkt:
we zijn nog niet klaar hoor... krijgen nog een "wat vond je ervan" topic... en een "alleen de foto's" topic... en mischien een vervolg topic :+
Klasse dat je dit wil organiseren... :}

Bob

Lol.....had niet in de gaten dat mensen er over vielen...zal mezelf in de hand houden de volgende keer... O-)
 
we zijn nog niet klaar hoor... krijgen nog een "wat vond je ervan" topic... en een "alleen de foto's" topic... en mischien een vervolg topic :+

Je vergeet de "Verzamelen uit het noorden, oosten, ect." topics nog. :+
 
Ik had graag meegewild, maar helaas ik ga dan op vakantie. Ik hoop dat het een succes wordt, ik wens jullie met z'n allen een hele leuke dag toe! Ik hoop de volgende keer er wel bij te zijn.

8-)
 
Ik had graag meegewild, maar helaas ik ga dan op vakantie. Ik hoop dat het een succes wordt, ik wens jullie met z'n allen een hele leuke dag toe! Ik hoop de volgende keer er wel bij te zijn.

8-)

Ga je toch gewoon een dagje later... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan