Gestolen in Zwaag: CBR600F MF-RV-17

rvanexel

Rookie
18 sep 2009
18
0
Zwaag
In de nacht van 13 op 14 juni 2011


Uit de voortuin van een adres in Zwaag (risdam noord) Noord Holland gejat.
Stond op slot

Kenteken: MF-RV-17
Bos carbon uitlaat
KM stand: 50000 ongeveer
Verder standaart
full
 
Ze komen steeds dichterbij :(

Rij regelmatig daar door de buurt en zal me ogen open houden!
Hoop voor je dat je hem zonder schade terug vind.
 
Ben in wanhoop nog een stuk in de buurt wezen rijden met de auto, wie weet staat ie ergens maar helaas, de bekende naald en een hooiberg ofzo.

kan wel huilen
 
Kruising hoefblad doorgaande weg en waterkers. Over de verzekering maak ik me geen zorgen, ik kan er niet bij dat anderen niet met hun tengels van andermans spullen kunnen blijven
 
'Gestolen CBR600f' > 'Gestolen in Zwaag: CBR600F MF-RV-17'
 
Bedankt allen! Ben nu op het buro om aangifte te gaan doen.
Ik hoop dat er wat uit komt.

@BennoR6 hoe is het met jou afgelopen?
 
kijk ff in de buurt of er ergens een motor onder een hoes staat , vaak stallen ze de motor ergens vlakbij onder een hoes om deze later op te halen met een bussie.

Sterkte !!
 
Ik ben alle voor mij bekende parkeerplekken geweest en overal waar je enigzins met de auto kan komen heb ik gekeken. Of hij staat ergens in een tuin of ze hebben hem al vroeg vannacht opgehaald.

Hij is nu ieder geval als gestolen in register.
Ik hoop eerlijk gezegd eerder dat de dief zich erop doodrijd...... zielig voor zijn nabestaanden maar geen genade van mij....
 
Vervelend om te horen en zal hier ook op letten.

Ter info:
Vorig jaar zijn er in een schuur in Blokker meerdere gestolen motoren, fietsen e.d. terug gevonden.
Ik kan de berichten niet meer terug vinden, maar dat is wel aardig dichtbij en je weet maar nooit...
 
Laatst bewerkt:
He verdomme ze komen inderdaad dichterbij... :(

Kom zelf uit Hoorn en zal beide ogen openhouden voor je, rij dagelijks rond door Hoorn en Zwaag.
Hoop dat ie weer terugkomt bij je.

Sterkte verder man
 
Net een uurtje alle hofjes en fietspaadjes afgestruind, zelfs een rondje Wognum!
(had toch niks te doen). Helaas..... -O- Kreeg alleen vreemde blikken, als ik weer eens een motorhoes omhoogtrok! _O-
 
Ik vind het wel hartverwarmend wat hier gebeurd. Bedankt voor de extra rondjes in de buurt allen, al is het maar een excuus om te gaan brommen :) hahaha.

Er kan iig wel weer een lachje vanaf
 
Kunnen ze weer niet van andermans spullen afblijven.....

Hoe stond ie op slot? Stuurslot? Schijfslotje?
 
Schijfslot om de remschijf voor en stuurslot.
Ben benieuwd hoe het klaargespeeld is zonder geluid.
Net die ene dag dat hij in de voortuin staat om smorgens vroeg mee weg te gaan.
 
Alleen in een schuur of een busje ergens, koud, bang, wachtend om gestripped en gedemonteerd te worden.
Ben echt bang dat ze die kant op gaat....
 
Schijfslot om de remschijf voor en stuurslot.
Ben benieuwd hoe het klaargespeeld is zonder geluid.
Net die ene dag dat hij in de voortuin staat om smorgens vroeg mee weg te gaan.
Bij mij hadden ze de remschijf losgetrokken (bloed zat er nog op), stuurslot opengewrikt met schroevendraaier en eruit getikt met hamer ws. Toen ermee weggelopen aan de hand.

Stond 5 straten verderop volgens politie.
 
Weet nu bijna zeker dat ze haar met een busje opgehaald hebben.
De buurvrouw is snachts wakker geworden van een busje dat stil stond te draaien, maar ze heeft er niet op gereageerd (helaas)

Hoe lang duurt het normaal gesproken na de aangifte, dat de verandering van de status op de RDW site veranderd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan