SV650S cupracer gestolen

Beaker07

Rookie
3 jul 2011
3
0
Vlissingen
Hallo allemaal,

vannacht of vanmorgen is mijn fijne SV650S (ex) cupracer gejat uit mijn garage.
Had geen kenteken natuurlijk. Het framenummer had ik wel opgeschreven dat is
js1by1321001005199. Dus mocht je 'm tegenkomen op zoek naar een fijne circuitfiets, deze is dus gejat. Dan hoor ik graag even!
full
 
Het is triest gesteld in deze wereld :( Van andermans spullen afblijven is tegenwoordig teveel gevraagd. |(

Sterkte en hopelijk komt ie nog terecht.
 
idd geen kentekenplaat :0 gedeukte yoshimura uitlaat, zgan EBC wave remschijven voor en een stuk van de kuip afgebroken bij de ruit rechts. zo'n 4700 km op de teller.
 
Hoop dat ie zonder teveel schade teruggevonden wordt.

Helaas wordt hij niet in gestolen topic gezet. aanvraag gedaan voor je. |(

Waarschijnlijk omdat je iemand waarschuwt mocht ie hem te koop aangeboden krijgen en hij geen kenteken heeft.

Alleen kentekens gelden hier op MF schijnbaar. Pas als iemand hem gekocht heeft en er achterkomt dat ie gestolen is dan mag het pas op MF. Liever een klaagtopic over: "Ik heb een gestolen motor gekocht en nu." dan hoop dat ie snel cq uberhaupt terug komt bij de rechtmatige eigenaar.

Frustatie mode. MF met de tijd mee, inconsequent, like the world is becoming
 
Laatst bewerkt:
Anders trek je even vroeg je conclusie :/ Wellicht is het oog van een mod niet op dit topic gevallen, toevallig?
 
Anders trek je even vroeg je conclusie :/ Wellicht is het oog van een mod niet op dit topic gevallen, toevallig?

iets met geel driehoekje en melding twee dagen trg
Iets met als kenteken bekend is zetten we hem erop (Gestolen Brouwersdam Zeeland: Honda VTR SP2 MN-RF-48)
Iets met KTM 300 exc geen kenteken vermeld en toch in topic
allemaal na topic en na melding via driehoekje


Niets ten nadele van de Mods maar ik zie steeds meer inconsequente beoordelingen op deze site voorbij komen.

Nu ontopic weer.
Dat die SV trgkomt bij rechtmatige eigenaar is belangrijker dan mijn mening
:Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan