Gestolen: Gilera Runner 180 MZ-GZ-39, Maarssen

Je zou bepaalde type scooters gewoon bijna gaan mijden als legale-gebruiker.

Wel een ideale lokscooter, O-) sterkte.
 
'Gestolen: Gilera Runner 180 MZ-GZ-39' > 'Gestolen: Gilera Runner 180 MZ-GZ-39, Maarssen'
 
Danku.

Zal inderdaad binnekort wel wat kraakjes meegezet worden :/
 
Iemand trouwens bekend met inboedelverzekering? Vallen voertuigen zeker niet onder?
 
ligt eraan, je zal hem denk ik niet in je huiskamer hebben staan.
en dan nog hangt het van je soort verzekering (en aanbieder) af.

je zal hem gewoon in de schuur hebben staan, wat inhoudt dat je dit apart op moet geven.

sterkte ook!

edit; ja in de schuur dus :z
 
Laatst bewerkt:
Stond inderdaad in de schuur. Net gebeld en helaas niet verzekerd
 
Bij deze kan ik wel met enige zekerheid zeggen welk volk deze gejat heeft eigenlijk...
Misschien omdat hij zit als een kameel?

Sterkte in elk geval, hopelijk vinden ze hem nog terug.
 
Iemand trouwens bekend met inboedelverzekering? Vallen voertuigen zeker niet onder?

:N, daar is je motorvoertuigverzekering voor.

Alleen bij speciale situaties (odl timer, museumstuk ed) zou het kunnen. Bel je verzekeraar maar.
 
omgeving burgemeester norbruislaan in zuilen goed in de gaten houden.
op 100% dat ie daar nu rondrijdt :(
(zonder kentekenplaat natuurlijk)
 
@ eitjuuh..
de foto met beschrijving aan de binnenkant van de eind abris van lijn 3, 6 en 26 laten neerhangen... even vragen aan de buschauffeurs, die doen dat wel.
lijn 3 is bavinkstraat
6 en 26 is bernardplein
 
@Eitjuuh.
Kameraadje van mij woont in Zebraspoor waar ik regelmatig kom. Vanaf 00:30 snachts gaat de speeltuin open daar. Gewoon bizar veel Runners dan. De juten worden er ook gek van want ze zijn niet bij te houden daar. Het stikt dan van de op 1 wiel rijdende bontkragen. Neem een paar dagen vrij en ga snachts met een paar maten op de wacht. Pm. anders effe je 06 naar mij, zodat ik je kan bereiken als ik dat ding zie.
 
Iemand trouwens bekend met inboedelverzekering? Vallen voertuigen zeker niet onder?

Mijn Leonardo 125 was eens uit de kelder gestolen. Geprobeerd te claimen op de inboedelverzekering, maar de mijne maakt onderscheid tussen >50cc en <50cc. Je raadt het al: was niet gedekt.

Maar bij de jouwe kan dat anders zijn. Even de voorwaarden doorspitten. Eventuele braakschade kan je meestal wel claimen, en eventueel gestolen gereedschap etc.

Gr. Karl

EDIT:

Oh, ik was wat traag :')

Baas boven baas :z
 
Laatst bewerkt:
Niet om racistisch en bevooroordeeld te zijn, maar 180cc runners in de omgeving van utrecht.

3x raden :') '(
 
Bij deze kan ik wel met enige zekerheid zeggen welk volk deze gejat heeft eigenlijk...
Misschien omdat hij zit als een kameel?

Sterkte in elk geval, hopelijk vinden ze hem nog terug.

Dat volk waar ze naast de overbekende kut- ook een enkele knuffelvariant hebben.
Tuig van de richel :(
 
Niet om racistisch en bevooroordeeld te zijn, maar 180cc runners in de omgeving van utrecht.

3x raden :') '(

Is ook niet racistisch, maar realistisch. Ik heb jaren op die dingen gereden hier, gewoon omdat het snel en makkelijk vervoer is. Altijd dezelfde doelgroep die je als strontvliegen achterna komen. Werkelijk, ik kan er een boek over schrijven wat ik in die tijd heb meegemaakt.
Bij mij komt er ook weer een bepaalde agressie naar boven als ze weer zo`n ding bij iemand uit de schuur hebben gejat. Varkens zijn het! :r
 
Laatst bewerkt:
@RogieR1 PM ;)

Zijn hoogstwaarschijnlijk lokale jongens geweest die alle tijd hebben genomen. Scooter hadden ze geen interesse in, puur voor de runner. Ze hadden netjes de fietsen buiten gezet en de schroefjes naast me badkamerraampje laten liggen
 
ik zou zeggen doe eens een rondje langs de wijken.

En ben je al langs de politie geweest? Er hangen namelijk veel camera's bij de uitvalswegen. Wie weet dat daar wat op staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan