Gestolen: witte Yamaha XT660Z Tenere (Belgische motor)

duibhcek

Die hard MF'er
21 jul 2004
253
0
Leuven (BE)
Gestolen in Middelkerke (Belgie) op 20 juli ergens tussen 22u30 en 4u30:

Witte Yamaha XT660Z Tenere. "Competition white" dus wit met rode speed blocks op de tank.
Chasisnummer: ZD0DM021000000890(01)
Kilometerstand: 29000km

Waarschijnlijk al naar Frankrijk of Polen onderweg, maar je weet maar nooit... Mogelijk ook om te vrkopen in onderdelen.

Speciale kenmerken:
- Touratech schermverhoger
- Wilbers stickers op de vorkbenen
- GPS steun boven de tellerpartij
- Zwarte handkappen
- Wilbers Schokbreker achteraan (met blauwkleurige veer en extern reservoir gemonteerd onder het rechter passagierssteuntje)
- Givi topkofferplaat (46l koffer stond er nog op)
- SW-Motech EVO Quick-lock kofferdragers
- Aluminium carterplaat
- camel toe op de zijpikkel
- Tutoro kettingsmeersysteem geinstalleerd onder het linker passagierssteuntje
- motorrijder sticker op de achterbrug (links)
- Starcom intercomsysteem geinstalleerd onder het zadel
- Extra bekabeling onder de tank van de Starcom naar het stuur en de tellerpartij
- Push to talk knop op het linker handvat
- Tuareg stuurtasje waar twee kabels van de intercom toekomen
- DNA luchtfilter en stage 2 luchtfiltercover onder het zadel
- Draaiknop (KEV fuel mod) gemonteerd tussen de kabel van de luchttemperatuursensor
- Aangepast sleutelsetje onder het zadel, voorzien van schroevendraaier en imbus bitjes, handvat en T-stuk (niet standaard voor de Ten)

foto:
IMG_2812.jpg
 
schakel anders een moderator in, dan komt die fiets snel in het overzicht met de gestolen fietsen..... wel zonde van die mooie fiets!
 
'Gestolen: witte Yamaha XT660Z Tenere (Belgische motor)' > 'Gestolen: witte Yamaha XT660Z Tenere (Belgische motor)'
 
Wat een klootzakken :( :(

Ik altijd maar denken dat all-roads veilig waren en dat tuig alleen sport motoren en 180cc runners moest hebben :r
 
@ Duibhcek ... Ik woon in Oostende, pm me es je nrplaat, assik de komende dagen zo'n tenere ergens verloren geparkeerd zie staan blinken kan ik es zien of et toevallig de jouwe nie is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan