Duc Monster 900 gestolen te Antwerpen

wopstah

MF'er
4 jun 2007
53
0
Edegem
Gisteren (11/08/2011) is mijn Duc gestolen.

Tussen 18u en 20u op de hoek van de jezusstraat en de lange nieuwstraat te A'pen.

Monster 900 met volgende opties:

carbon achterspatlap
carbon kettingcover
carbon riemcovers
carbon zijkappen
evoluzione koppelingspomp
goudkleurige oliepottekes (alle 3)
open luchtfilter
dynojet naalden in de carburator
termignoni pijpen
ingekorte kont met plaathouder van ducati antwerpen
kleine pinkers

foto:

duc.jpg


9 vd 10 zit die nu al ergens int buitenland, maar toch merci om een oogje open te houden.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren (11/08/2011) is mijn Duc gestolen.

Tussen 18u en 20u op de hoek van de jezusstraat en de lange nieuwstraat te A'pen.

Monster 900 met volgende opties:

carbon achterspatlap
carbon kettingcover
carbon riemcovers
carbon zijkappen
evoluzione koppelingspomp
goudkleurige oliepottekes (alle 3)
open luchtfilter
dynojet naalden in de carburator
termignoni pijpen
ingekorte kont met plaathouder van ducati antwerpen
kleine pinkers

foto:

[afbeelding]

9 vd 10 zit die nu al ergens int buitenland, maar toch merci om een oogje open te houden.


(Is Judas weer bezig)

Dit lijkt me echt een klote ervaring hopen dat je goed verzekerd bent.
 
Laatst bewerkt:
Zonde.
Ik was laatst in antwerpen.
Mijn god wat is het daar een ghetto.
Ik dacht dat nederland erg was maar daar slaat alles!
Sterkte en zeer klote!
 
Laatst bewerkt:
niet echt een kenteken nee. Hij is wel wet gecustomised. Antwerpen is geen ghetto hoor. :)

Ik wou hem laten verzekeren tegen diefstal, maar mijn verzekering weigerde dit. Ook heb ik hen duidelijk gemaakt dat ik daar wel voor wou neertellen, maar nog zeiden ze neen. Eikels...
 
niet echt een kenteken nee. Hij is wel wet gecustomised. Antwerpen is geen ghetto hoor. :)

Ik wou hem laten verzekeren tegen diefstal, maar mijn verzekering weigerde dit. Ook heb ik hen duidelijk gemaakt dat ik daar wel voor wou neertellen, maar nog zeiden ze neen. Eikels...


Geen kenteken? Dan kun je er dus ook niet mee de weg op...
 
niet echt een kenteken nee. Hij is wel wet gecustomised. Antwerpen is geen ghetto hoor. :)

Ik wou hem laten verzekeren tegen diefstal, maar mijn verzekering weigerde dit. Ook heb ik hen duidelijk gemaakt dat ik daar wel voor wou neertellen, maar nog zeiden ze neen. Eikels...

wat is dat dunne ding onder je achterlicht op de foto?

Hoe verplaats jij de motor als er geen kenteken op deze motor zit/zat*? Framenummer misschien wel bekend?


*voor de mierenneukers onder ons
 
Ik gok dat TS Vlaams is, en bij "kenteken" denkt aan "kenmerk(en)". Wij Ollanders hebben het gewoon over de (voor ons gele) kentekenplaat waar een cijfer/letter combinatie opstaat :)
 
zonde wopstah, hopelijk vinden ze hem terug
had toch geen nut gehad om je motor te verzekeren tegen diefstal want je had er niets voor gekregen, enkel de eerste twee jaar ongeveer met een nieuwe motor heeft nut om tegen diefstal te verzekeren, daarna krijg je haast niets meer in belgië
 
Laatst bewerkt:
gaan ze nu ook al in BE beginnen. Echt waar, ik word paranoïde. elke gast die men moto nog maar bekijkt, ga ik al bijna vragen "wat moet je?". zo ver is het al gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan