Yamaha R6 2004 gestolen in Amsterdam

ErikdB

MF'er
1 mei 2005
205
2
Aerdenhout
Lekker thuiskomen van vakantie :-(

Gestolen uit de parkeerkelder in Amsterdam, mijn grijs/zwarte R6 uit 2004 met kenteken ML BN 95. Voorzien van een titanium Akra, stompgrips, donker Zero Gravity kuipruitje en stickers van CPZ en Spa op de linker voorkuip. Op slot, Spyball alarm erop, auto ervoor, maar het mocht blijkbaar niet baten.....

IMG00053-20110429-1404.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pffff ik hou hem in degaten voor je


Ga je naar Oost Europa dan :? Het is triest en het wordt erger, hoe meer grenzen open hoe meer tuig hier de gelegenheid krijgt.

Als het tuig de tijd heeft om te stelen kunnen ze alles stelen en dan helpt geen slot of alarm tegen. belangrijk is dat het tuig geen tijd heeft en een parkeergarage/kelder lijkt mij snachts verlaten.
 
Laatst bewerkt:
Ga je naar Oost Europa dan :? Het is triest en het wordt erger, hoe meer grenzen open hoe meer tuig hier de gelegenheid krijgt.

Als het tuig de tijd heeft om te stelen kunnen ze alles stelen en dan helpt geen slot of alarm tegen. belangrijk is dat het tuig geen tijd heeft en een parkeergarage/kelder lijkt mij snachts verlaten.

Het kan nog gekker: het is een parkeergarage onder een appartementencomplex, en mijn auto stond dus voor de motor. Mijn buurman heeft ook een auto + motor, en zo lang die er staan, kan mijn motor daar niet weg. Ik gok dat ze gewacht hebben tot mijn buurman weg is gegaan, achter een andere buur aan de parkeergarage in zijn gesneakt, de motor (alarm???) in een busje hebben getild, en vervolgens op de 1 of andere manier weer naar buiten zijn gegaan. Wellicht hebben ze de frequentie van de garagedeuren gekopieerd.....
 
Het kan nog gekker: het is een parkeergarage onder een appartementencomplex, en mijn auto stond dus voor de motor. Mijn buurman heeft ook een auto + motor, en zo lang die er staan, kan mijn motor daar niet weg. Ik gok dat ze gewacht hebben tot mijn buurman weg is gegaan, achter een andere buur aan de parkeergarage in zijn gesneakt, de motor (alarm???) in een busje hebben getild, en vervolgens op de 1 of andere manier weer naar buiten zijn gegaan. Wellicht hebben ze de frequentie van de garagedeuren gekopieerd.....
hm......maat van mij woon in osdorp en heeft ook zo een garage, zijn 09 1000rr staat daar al bijna een jaar.....zal hem toch maar even waarschuwen dan..........

balen, hopelijk goed verzekerd?!
 
Laatst bewerkt:
Het kan nog gekker: het is een parkeergarage onder een appartementencomplex, en mijn auto stond dus voor de motor. Mijn buurman heeft ook een auto + motor, en zo lang die er staan, kan mijn motor daar niet weg. Ik gok dat ze gewacht hebben tot mijn buurman weg is gegaan, achter een andere buur aan de parkeergarage in zijn gesneakt, de motor (alarm???) in een busje hebben getild, en vervolgens op de 1 of andere manier weer naar buiten zijn gegaan. Wellicht hebben ze de frequentie van de garagedeuren gekopieerd.....


Dat bedoel ik Erik, als men ongestoord de tijd heeft is de nederlandse bank leeg geroofd en daar helpt dan geen enkel belemmering tegen.

Zeker zwaar kut voor je man, maar die motor zie je denk ik nooit terug. :(
 
Laatst bewerkt:
WA gedeeltelijk casco verzekerd, uitkering op basis van vervangingswaarde. Ik wacht het allemaal wel af, kan toch niet veel meer doen dan aangifte doen (zojuist gedaan) en chagrijnig zijn :( (de motor had net 500km geleden een beurtje gehad, en 12.000km op de teller).
 
zeker dat het geen insider was? wellicht 1 van je buren, die weten dat je op vakantie bent.
 
Ik heb een paar dagen geleden iemand de afrit A10, VU zien nemen op een zwart grijze R6 van 2004

Of het deze motor was, kan ik niet zeggen, maar ik vond het wel vreemd dat iemand op een vrij regenachtige dag zonder motorkleding als een slak op de snelweg reed...op een r6 die hij misschien niet zelf heeft kunnen betalen.

Maar mijn vraag is een beetje:
wat doe je als je zo'n motor ziet rijden met een beetje vaag figuur erop waarvan het kenteken niet aangeeft dat hij gestolen is?

Iedereen maar achtervolgen of zomaar de politie erbij halen is ook een beetje vervelend voor mede-motorrijders...
 
Ik heb een paar dagen geleden iemand de afrit A10, VU zien nemen op een zwart grijze R6 van 2004

Of het deze motor was, kan ik niet zeggen, maar ik vond het wel vreemd dat iemand op een vrij regenachtige dag zonder motorkleding als een slak op de snelweg reed...op een r6 die hij misschien niet zelf heeft kunnen betalen.

Maar mijn vraag is een beetje:
wat doe je als je zo'n motor ziet rijden met een beetje vaag figuur erop waarvan het kenteken niet aangeeft dat hij gestolen is?

Iedereen maar achtervolgen of zomaar de politie erbij halen is ook een beetje vervelend voor mede-motorrijders...


Tsjah ik zit ook wel eens in m'n normale kleren op de motor in weer dat er niet ideaal voor is. Wordt ik bij een ritje door de stad overvallen door een bui.
Al kan ik m'n motor wel betalen gelukkig.

Ken wel de gedachte opzich. Zie ook wel eens combinaties rijden dat ik denk van hmm tsjah.
 
Maar mijn vraag is een beetje:
wat doe je als je zo'n motor ziet rijden met een beetje vaag figuur erop waarvan het kenteken niet aangeeft dat hij gestolen is?

Iedereen maar achtervolgen of zomaar de politie erbij halen is ook een beetje vervelend voor mede-motorrijders...

Lekker door laten rijden zou ik zeggen. Mijn kenteken geeft wel aan dat hij gestolen is, daarnaast vallen de CPZ en Francorchamps stickers ook wel echt op.

Mocht ie overigens de afslag VU hebben genomen dan was hij niet ver weg van waar ik woon, wie weet komt de motor nog weer boven water....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan