MOTOR GESTOLEN: Suzuki GSX-R 600 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

EggHead

MF'er
14 jul 2005
188
2
Brabant
MOTOR GESTOLEN

Mijn Suzuki GSX-R 600 (circuitmotor) is gestolen.

Omdat de motor kuren verstoonde (vermoedelijk een defecte gasklepsensor) heb ik de Soes naar Ted van TTL Motoren te Roosendaal gebracht. Hij zal dus niet lekker rijden!!!!!

Kenmerken:

  • Blauw/wit
  • Witte wielen (foto zijn zwarte wielen afgebeeld)
  • Blanke (gepolijste) tank
  • valschade aan rechter kant
  • zwart voorspatbord met gele striping
  • Stickers ARTOWEST.NL, CIRCUITMOTOR.NL, CHAOSRACING, THE DUTCH GUY (Imtech)
  • En een hele lijst van goodies die de motor circuitwaardig maken

Daar hebben ze (waarschijnlijk donderdagmiddag tussen 14:30 en 15:00 uur) de motor op de kar van Ted gezet, die ze achter hun eigen auto hadden gekoppeld. Ze hebben de motor opgetild (2 man minimaal voor nodig), de motor aangesjord (dat een klus van 15 minuten) en zijn weggereden. Al die tijd rijden er mensen langs, zien dit en vinden het niet vreemd. Het is immers een motorzaak waar een motor op een kar zetten niet opvalt.

Maar heb je iets gezien, mail het me! Of reageer op dit bericht.
full
 
Laatst bewerkt:
jezus das kut!!!
ik ben op spa nog langs je geweest voor een tandwielmoer van een R6 (wou die van je maatje zijn yzf afhalen toen!)
klote zeg dat je er niet mee hebt kunnen rijden en dat hij dan nog wordt weggehaald ook!!

is de motorzaak daar btw niet verantwoordelijk voor aangezien hij bij hen is weggehaald?
 
Bedankt mannen.

@Chrisjemol: Ja, het wordt (waarschijnlijk) gedekt door de verzekering. Maar wat ik ervoor terugkrijg is me onduidelijk. Waarde motor? Waarde motor + onderdelen?

Ik heb een optelsom gemaakt van de onderdeeltjes en dan kom je toch op heel veel geld.

:(
 
Zal toch een wet moeten komen dat die gasten met scheermessen bewerkt mogen worden met een lekker zoutbad erachteraan.
We houden de ogen open.
Stond jij nou ook te sleutelen aan je motor op assen de 10de?
 
Zal toch een wet moeten komen dat die gasten met scheermessen bewerkt mogen worden met een lekker zoutbad erachteraan.
We houden de ogen open.
Stond jij nou ook te sleutelen aan je motor op assen de 10de?

Op maandag de 11de was ik inderdaad aan het kloten met de motor. Blijkt achteraf de gasklepsensor te zijn geweest op. Daardoor heb ik geen sessie kunnen rijden. Maar blijven sleutelen en proberen.

Daarna weggebracht naar TTL motoren. Bleek hij het ook over het hoofd te hebben gezien. Op naar Spa, en daarna weer weggebracht. En nu gestolen.

Hoef ik in ieder geval niet meer te sleutelen. :/

Nu kijken wat de verzekering teruggeeft.
 
Dag Ton, dat is wel heel bizar....

We hebben samen nog een circuitdag staan op 12 september op Francorchamps.
Ga je die nog wel rijden?
Laat anders even wat weten per mail.

Groetjes Henk
 
Op maandag de 11de was ik inderdaad aan het kloten met de motor. Blijkt achteraf de gasklepsensor te zijn geweest op. Daardoor heb ik geen sessie kunnen rijden. Maar blijven sleutelen en proberen.

Daarna weggebracht naar TTL motoren. Bleek hij het ook over het hoofd te hebben gezien. Op naar Spa, en daarna weer weggebracht. En nu gestolen.

Hoef ik in ieder geval niet meer te sleutelen. :/

Nu kijken wat de verzekering teruggeeft.

Ik hoop dat je genoeg terug krijgt en er iets leuks voor terug kan kopen, dan wordt je er nog iets wijzer van.
Heb op assen nog een praatje gemaakt met je toen je aan het sleutelen was.
Op spa dacht ik je al te herkennen bij de briefing. in dat hok met briefing in honderd talen.
 
Gooi er maar een slotje op. Heeft weinig zin om dit topic open te houden. De motor ligt op is 100 onderdelen. Of iemand heeft 'm de grens overgenomen.

Hoe dan ook, weg is't 'ie. :(
 
hee volgens mij heb ik m vanmiddag om 17.00u zien rijden in etten leur. Alle kappen waren eraf alleen de tank zat er nog op. Daarom viel ie mij op ivm. de gepolijste tank.
Ik zat alleen wel in de vrachtwagen dus kon hem helaas niet achterna rijden. hij reed bij de tamoil op industrie terrein vosdonk.
misschien heb je er wat aan

groet
 
hee volgens mij heb ik m vanmiddag om 17.00u zien rijden in etten leur. Alle kappen waren eraf alleen de tank zat er nog op. Daarom viel ie mij op ivm. de gepolijste tank.
Ik zat alleen wel in de vrachtwagen dus kon hem helaas niet achterna rijden. hij reed bij de tamoil op industrie terrein vosdonk.
misschien heb je er wat aan

groet

Thanks 4 de info. Zal de politie informeren. Mocht iemand in de buurt van Etten-leur 'm zien hou me op de hoogte.

Dank voor de oplettendheid.
 
hij viel ook erg op omdat ie zonder helm op de motor zat. Dus moet ie daar waarschijnlijk in de buurt ergens staan. de man die erop zat was voor zover ik in kan schatten zo rond de +- 30 jaar. En had (niet discriminerend bedoeld maar toch typisch) een noord afrikaans uiterlijk.
 
Ben even wezen kijken, maar da's stiekem toch als een naald in een hooiberg.

Nogmaals bedankt.
 
Ik zou verder via de pm's reargeren jongens. Je weet nooit wie hier mee leest...
 
Jammer alleen dat de mogelijke boeven ook hier lezen.
Die zijn nu al gewaarschuwd ,dus zet je pm aan dan kan het melden van tips,zonder de schurken te alarmeren.
Bij mij is er ook al eens een racemotor gepakt,ik ken inmiddels de straat en al ,maar je mag niks doen in dit land.
Een boef wordt hier beschermd inplaats van de burger.
 
Jammer alleen dat de mogelijke boeven ook hier lezen.
Die zijn nu al gewaarschuwd ,dus zet je pm aan dan kan het melden van tips,zonder de schurken te alarmeren.
Bij mij is er ook al eens een racemotor gepakt,ik ken inmiddels de straat en al ,maar je mag niks doen in dit land.
Een boef wordt hier beschermd inplaats van de burger.

en de politie wijst je dan van het kastje naar de muur ja meneeer daar kunnen wij ook niks aan doen toch?

wel klote das al de 2de in 2 weken tijd van een mfer :(

hopelijk vind je hem snel terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan