Gestolen: Zwarte Yamaha YZF-R1, Bouwjaar 2006 in Amsterdam

BlackOps

MF'er
18 mei 2008
74
0
Met al die gestolen motor topics hier die de laatste tijd op doken begon ik me al een beetje uitgesloten te voelen. Nou, dat hebben ze mooi voor mij opgelost door ook mijn motor weg te nemen... B|

Ik heb ietsje langer dan een jaar mogen genieten van m'n R1, aangezien de vorige R1 die ik had ook gestolen was, ongevaar 1,5 jaar geleden. zie : Gestolen: Zilver/Zwarte Yamaha R1 2004 in Amsterdam Noord

Hij is gestolen vanuit de "Van der Pekbuurt" in Amsterdam-Noord. Op exact dezelfde locatie als de vorige...*zucht*.

Dit keer betreft het de volgende R1:

Merk: Yamaha
Type: YZF-R1 (zwart)
Bouwjaar:2006
Kenteken: MT-VS-89
Meldcode (laatste 4 cijfers chassisnummer): 2547

Opvallende kenmerken:
- Hot Body knipperlichten voor (geintegreerd in kuip)
- Zwarte kuipruit
- Zilveren/metalen valblokken aan de zijkant.
- Er zit een kleine barst aan de linker achterkant van de kuip door een valpartij.
- Heeft een standaard uitlaat, maar zitten race baffles in. In andere woorden, het klinkt een (behoorlijk) stuk luider dan standaard.




Fotos:

gestolenr1.jpg


Mocht iemand deze motor ergens aantreffen met of zonder dezelfde kenteken maar wel dezelfde opvallende kenmerken, dan zou ik een PM'tje zeer op prijs stellen uiteraard.
 
Godsamme zeg, die dingen gaan als broodjes.
Ontzettend klote voor je man. Hopenlijk ben je goed verzekerd.
Sterkte man....
 
Hmm, ik heb hem ook in Noord staan, maar die van mij blijven ze netjes vanaf.
Klote zeg. Hopelijk helpt de verzekering je er goed mee!
 
Het word druk in Polen en Roemenië met al die nieuwe motoren.. Uit de garage (vh appartementencomplex, Zaandam) van mijn broer zijn al 4 motoren gestolen inclusief zijn R6 06.
Ben je goed genoeg verzekerd trouwens? En sterkte!
 
Damn, stond deze in een van de laatste straten aan de linkerkant van van der pek?
Ik heb je een keer gespot (foto gemaakt etc) maar vergeten in het gespot topic neer te zetten.

Anyways, mijn eerste reactie: Vette bike. M'n tweede: Why the F*ck laat ie zoiets in deze buurt staan?!
Ik rij bijna dagelijks door heel noord en omgeving dus ik zal m'n ogen open houden!
 
@ Prof_weetnikskunde
Die gaan waarschijnlijk zeggen dat ik eerst naar Lutjebroek moet gaan verhuizen voordat ik weer een motor koop. Ik heb wel ten alle tijden voldaan aan hun verzekeringseisen (ART-4 slot).

@Chris2306
Yep, dat is em inderdaad Chris. En waarom ik hem daar laat staan? Omdat ik daar woon :P. Ik zit er nu wel over na te denken over een GPS tracker of andere beveiligingsmaatregelen te nemen als ik besluit om opnieuw een motor te kopen.... ik weet het alleen nog even niet.

In ieder geval bedankt voor het uitkijken.
 
Laatst bewerkt:
Klote man!!!

Mag ik vragen of de fiets vast stond aan een paal oid.?
Ik zet sinds kort (en nu dus met regelmaat) ook mijn fiets zo nu en dan in Adam een nachtje neer. Wel niet in Noord, maar toch.

Ik heb nog geen 2 hoes, maar neem wel altijd mijn kettingslot mee.
 
@ Prof_weetnikskunde
Die gaan waarschijnlijk zeggen dat ik eerst naar Lutjebroek moet gaan verhuizen voordat ik weer een motor koop. Ik heb wel ten alle tijden voldaan aan hun verzekeringseisen (ART-4 slot).

@Chris2306
Yep, dat is em inderdaad Chris. En waarom ik hem daar laat staan? Omdat ik daar woon :P. Ik zit er nu wel over na te denken over een GPS tracker of andere beveiligingsmaatregelen te nemen als ik besluit om opnieuw een motor te kopen.... ik weet het alleen nog even niet.

In ieder geval bedankt voor het uitkijken.
Ey, in Lutjebroek is laatst ook een MF-motor gestolen, toevallig.
 
@ Prof_weetnikskunde
Die gaan waarschijnlijk zeggen dat ik eerst naar Lutjebroek moet gaan verhuizen voordat ik weer een motor koop. Ik heb wel ten alle tijden voldaan aan hun verzekeringseisen (ART-4 slot).

@Chris2306
Yep, dat is em inderdaad Chris. En waarom ik hem daar laat staan? Omdat ik daar woon :P. Ik zit er nu wel over na te denken over een GPS tracker of andere beveiligingsmaatregelen te nemen als ik besluit om opnieuw een motor te kopen.... ik weet het alleen nog even niet.

In ieder geval bedankt voor het uitkijken.

Denk dat het verstandiger is om, zolang je daar nog woont, een minder aantrekkelijke motor te kopen. Hoe achterlijk het ook klinkt. Ze nemen 'em anders toch gewoon weer mee...
 
Klote.
Als ik deze berichten lees ben ik blij dat mijne veilig achter me deur staat.
Woon in adam en zal opletten voor je
Bericht hierboven ben ik het persoonlijk mee eens
 
Laatst bewerkt:
In overzicht
edit: stond ie al...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach wat kut man... Maar heb mijn fiets 7 jaar lang in adam op de stoep geparkeerd en die is nooit gejat (nee was geen afgetrapte brommer), dus zegt niet altijd wat. Ligt er alleen wel aan of het een wat drukkere weg is, misschien dat ze 'm dan eerder gespot hebben. En die verzekering, tsja, daar betaal je toch voor?! Op slot en kettingen er op en vaak een hoes er over, meer kun je niet echt doen in een stad. Succes met de afhandeling iniedergeval!
 
Laatst bewerkt:
Kut man .. hoop dat je verzekering een beetje meewerkt. En ik hou mn ogen open voor je fiets.

En wat betreft de plaats. Maakt niet uit waar je woont. Als je een fiets hebt die ze op hun lijstje hebben staan, ben je hem toch wel kwijt. Dit soort kneusjes zijn overal te vinden.. helaas!
 
Terug
Bovenaan Onderaan