Gestolen in Arnhem Suzuki VX 800

hotbikergld

Rookie
15 dec 2009
10
0
Arnhem
Mijn motor is gejat! Gelukkig teruggevonden in 1 week!

Kenteken MR-47-ZP
Kleur Zwart metalic

kenmerken:
Onderdelen gegraveerd met chassisnummer
voorspatbord, donkerblauw


Omgeving Hommelstraat/oude Klarendalseweg

full
 
Laatst bewerkt:
Zuur man B|
Bij elk berichtje dat ik zie ben ik bang dat het ook een x de mijne kan zijn :N

Succes met de afhandeling, hopelijk vinden ze um terug/ben je goed verzekerd :Y
 
pffffff weer 1. succes met de afhandeling, ja weer dat stomme zinnetje, maar goed.
Hopelijk heeft de nieuwe "eigenaar"er flink pech mee.
 
kan het zijn dat het kenteken niet juist is? Op MR-47-MP krijg ik een melding "Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken MR-47-MP." Kan me wel voorstellen dat je hier een tikfout mee maakt bij het aanmaken van zo'n topic.

Ook zou het makkelijk zijn als je de meldcode of het volledige framenummer zou vermelden aangezien deze ook voorkomt op de onderdelen. Maakt het terugvinden van jouw VX800 waarschijnlijker.
 
Net nog opgemerkt dat het hier eigenlijk wel meeviel met de diefstallen (wel meteen afgeklopt)

Nouja, ik zal voor je uitkijken het is bij mij om de hoek.
 
Zoveel VX-en rijden er volgens mij niet meer rond, en zeker niet zo glimmend. Ik hoop dus dat je hem binnenkort wel weer terug hebt! (tenzij hij NL al verlaten heeft)
 
Godskolere, ik zou weer even extra alert zijn. Heb zelf twee woningen waar ik in Arnhem tussen 'schakel' en het komt telkens zo dichtbij dat ik hem niet meer durf buiten te zetten :S

Succes met de afhandeling.
 
Laatst bewerkt:
Ai das balen, ik zal de mijne beter op slot zetten. Vaak doe ik dat niet uit gemakzucht.

Werd hij uit een schuur gestolen? Overdag / snachts? Stond hij op slot?

Ben.
 
Ai das balen, ik zal de mijne beter op slot zetten. Vaak doe ik dat niet uit gemakzucht.

Werd hij uit een schuur gestolen? Overdag / snachts? Stond hij op slot?

Ben.

Helaas niet de beschikking over een stalling. De motor stond aan de zijkant van mijn huis.. wellicht beetje uit zicht, maar toch, niet echt op een donkere plek, pal onder een lantaarnpaal...De motor stond buiten met extra slot aan de remschijf.
 
kan het zijn dat het kenteken niet juist is? Op MR-47-MP krijg ik een melding "Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken MR-47-MP." Kan me wel voorstellen dat je hier een tikfout mee maakt bij het aanmaken van zo'n topic.

Ook zou het makkelijk zijn als je de meldcode of het volledige framenummer zou vermelden aangezien deze ook voorkomt op de onderdelen. Maakt het terugvinden van jouw VX800 waarschijnlijker.

Bedankt voor je allertheid. Kenteken is inmiddels aangepast. MR-47-ZP
 
Goed verzekerd? succes met de afhandeling, Klote!

Gelukkig goed verzekerd door beperkt casco verzekerd, inclusief diefstaldekking.

Geld is niet het issue, wel dat ik nu niet kan rijden, en verplicht met de auto moet...

De papieren van de aangifte liggen bij de tussenpersoon van de verzekeraar, deze handelen voor mij alles af.. wel handig... geen rompslomp..

Iedereen bedankt voor de meelevende reacties. Hopelijk snel een andere bike als deze niet wordt teruggevonden...
 
Ik vind het heel erg dat je motor gestolen is, maar welke idioot steelt nou een vx ? Ik krijg die van mij aan de straatstenen niet kwijt :?
 
Om te joyriden denk ik. Bij een studiegenoot van me (in Arnhem) is ooit eens een oude Yamaha FJ600 gejat, die zag er ook niet uit. Die is een tijd later ergens terug gevonden, redelijk getrashed.
Ik hou iig m'n ogen open, ik kom elke dag in Arnhem en omgeving (werk in Arnhem) ;)
 
DIT MEEN JE NIET!

Mijn motor (CBR 600 RR 2003, rood/zwart)is op 3 September tussen 00.00 en 7.30 om de hoek van de hommelsestraat gestolen! (Steenstraat, bij station velperpoort Arnhem)

Kenteken: MX-RT-46

Op het moment van diefstal zat er een oranje striping op het achterwiel.

Al iets bekend toevallig van de VX?

Als iemand iets weet hoor ik het natuurlijk graag.

Alvast bedankt!

|(

full
 
Laatst bewerkt:
Motor gevonden! Op 5-9-11 heeft de politie mij gebeld dat de motor is gevonden in de Stuyvesantstraat in de wijk Het Broek in Arnhem. Morgen gaat de motor naar de garage.. dan maar even kijken hoe de bike ervoor staat...
 
Motor gevonden! Op 5-9-11 heeft de politie mij gebeld dat de motor is gevonden in de Stuyvesantstraat in de wijk Het Broek in Arnhem. Morgen gaat de motor naar de garage.. dan maar even kijken hoe de bike ervoor staat...
*O* *O* *O* *O* op zich goed nieuws......ff afwachten wat de staat nu is :/ :/

ff afwachten dus :)

Weer Bakkie in actie met een zoekploegje??? ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan