Note: dit is geen uitgebreid project, maar slechts een verbouwing waarbij ik jullie hulp waarschijnlijk wel een keer kan gebruiken..op/aanmerkingen worden uiteraard gewaardeerd ps: zeiken doe je maar tegen je vrouw
Ik ben al een paar jaar trotse eigenaar van een Suzuki GSX-R 750 uit 1988..
De eerste keer dat ik m zag was ik meteen verkocht, het model, de kleur, de power (ik had hiervoor alleen op de les motor en een Honda 400t gereden)
Toen ik m kocht zag hij er zo uit:
Hij heeft een kameleonkleur: toplaag is groen,daaronder blauw en daaronder paars..
dus niet gewoon groen
De velgranden zijn (ooit) gepolijst, maar dat moet ik door slecht onderhoud (van mij zelf) weer opnieuw doen.. Hayahar heeft nog een goede geslaagde poging gewaagd om ze op te knappen, maar op sommige plekken zitten de pitten er te diep in, dus dat word schuren deze winter..
Nadat ik verhuist was van een vrijstaand antikraak huis in de bossen naar een flatje in een woonwijk, kreeg ik nogal wat klachten van omwonende over mijnuitlaat regenpijp..
Toen heb ik er tijdelijk een orginele k3 demper opgezet ,en die is nu weer vervangen door een "carbonne" Harpoon demper..
Na een tijdje begon ik me een beetje te ergeren aan de vierkante kont, en uiteindelijk de knoop doorgehakt( lees: financiele meevaller ).. Na lang zoeken en vaak te laat reageren, had ik het geluk dat Mieluh zijn kont ging verbouwen en heb zijn k4 kont overgenomen..
Omdat mijn vriendin graag meegaat motorrijden had ik ook nog een duoseat+steps en tevens een accu die schuin/plat kan nodig.. Ik ben hier ooit door iemand gewezen op Motobatt accu's en heb na een dubbel check bij Roukama zo eentje bestelt.. (4polen en kan op bijna iedere manier gemonteerd worden)
Jerryt heeft 'm ff goed onder handen genomen..
Nu ik de motor terug heb zal ik een poging wagen om de onderkuip te verzagen en mocht dat niet lukken ga ik er een andere voor halen..
Maar eerst ff uitzieken..
Ik ben al een paar jaar trotse eigenaar van een Suzuki GSX-R 750 uit 1988..
De eerste keer dat ik m zag was ik meteen verkocht, het model, de kleur, de power (ik had hiervoor alleen op de les motor en een Honda 400t gereden)
Toen ik m kocht zag hij er zo uit:
Hij heeft een kameleonkleur: toplaag is groen,daaronder blauw en daaronder paars..
dus niet gewoon groen
De velgranden zijn (ooit) gepolijst, maar dat moet ik door slecht onderhoud (van mij zelf) weer opnieuw doen.. Hayahar heeft nog een goede geslaagde poging gewaagd om ze op te knappen, maar op sommige plekken zitten de pitten er te diep in, dus dat word schuren deze winter..
Nadat ik verhuist was van een vrijstaand antikraak huis in de bossen naar een flatje in een woonwijk, kreeg ik nogal wat klachten van omwonende over mijn
Toen heb ik er tijdelijk een orginele k3 demper opgezet ,en die is nu weer vervangen door een "carbonne" Harpoon demper..
Na een tijdje begon ik me een beetje te ergeren aan de vierkante kont, en uiteindelijk de knoop doorgehakt( lees: financiele meevaller ).. Na lang zoeken en vaak te laat reageren, had ik het geluk dat Mieluh zijn kont ging verbouwen en heb zijn k4 kont overgenomen..
Omdat mijn vriendin graag meegaat motorrijden had ik ook nog een duoseat+steps en tevens een accu die schuin/plat kan nodig.. Ik ben hier ooit door iemand gewezen op Motobatt accu's en heb na een dubbel check bij Roukama zo eentje bestelt.. (4polen en kan op bijna iedere manier gemonteerd worden)
Jerryt heeft 'm ff goed onder handen genomen..
Nu ik de motor terug heb zal ik een poging wagen om de onderkuip te verzagen en mocht dat niet lukken ga ik er een andere voor halen..
Maar eerst ff uitzieken..
Laatst bewerkt: