kawasaki z1100 verbouwen

Dvp76

Die hard MF'er
22 mrt 2015
259
0
middelharnis
Hallo geïntegreerde ik heb een kawasaki z1100 uit 1981 met 37800 km op de teller en wil er een streetfighter van maken.
Het is mijn eerste project dus wil het een beetje low budget houden.
full
 
Hahahah Oke bedoelde geïnteresseerd, had woordenboek aanstaan.
Ben hem nu aan het demonteren om het frame netjes te maken .
Zal vandaag een fotootje posten.
 
Klopt mach4 deze zijn zeldzaam ,de blokken worden in america veel gebruikt om op te voeren voor dragrace.
 
Kwajongen de kont lijkt aan de hoge kant maar sluit zo goed aan op de tank .
En de kont is een beetje fel groen waardoor hij imposant is.
Wil hem zwart met mat zwart en wat gepolijste delen maken.
 
Ik zou hem achter toch maar 10cm laten zakken (staat veel beter B| ), de voorkant bij tank kun je dan wel weer bijpoetsen met flappenschijf op slijptol , zodat die weer mooi aansluit .

Maar`, het is jouw brommert.. :+
 
Dit word idd een leuk projekt!. De kont iets minder schuin omhoog zou idd mooier zijn afgezien het feit dat je straks elke keer met de zaakje tegen de tank aangedrukt zit omdat je zadel zo afloopt..... Maar het is idd jou fiets!
 
Beetje painten, ziet er niet uit, maar krijg je een idee... ik snap wel dat je de onderste lijn mooi in lijn met je tank vindm lopen, maar zoals Mach al zei......niets wat een flappenschijf niet op kan lossen!

full
 
ik zou de kont weg doen, of door de midden zagen korter, smaller ein kleiner maken..
 
Ho heren niet beginnen van "ik zou dit en ik zou dat" het is zijn motorfiets en heeft er zijn plannen bij dus lekker laten bouwen.
 
en toch zou ik die kont zo niet doen. en als ik jou was zou ik ook je kuipje+lamellen terugzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan